Hoi allemaal,
Lang geleden alweer...
Uiteindelijk is dan toch gebleken dat ik vooral een liefhebber van het 'oudere' spul ben.
Heb er sinds een tijdje ook een Karmann Ghia uit 1958 (lowlight) bij; ongerestaureerde auto, kei-hard. Vorig jaar nog een landspeed-record mee gezet (202km/h over de standing mile) in UK:
http://www.youtube.com/watch?v=S3VFlE7EERw. (geprepareerde bak, 2.0 liter type-4 en Boxster-remmen...alles is overigens terug te bouwen naar origineel!).
Mede door de Ghia, is het bloed toch gaan kruipen waar het niet gaan kan en uiteindelijk wil ik toch voor een 356 pre-A gaan.
Destijds heb ik hard getwijfeld tussen de 993 turbo en een pre-A...ik weet het; compleet andere auto's en toch twijfel.
Sinds vorige week heb ik dan toch de 993tt verkocht...ge-offerd eigenlijk t.b.v. een pre-A.
Heb de auto niet hoeven te adverteren, was via-via binnen 4 dagen weg! En terecht, want was een super-auto en een heel goed exemplaar met maar 68000km op de klok. Heb er wel een beetje dubbel gevoel over, maar ja...luxe-probleem eigenlijk.
Ik zou wel wat hulp kunnen gebruiken bij mijn zoektocht naar 'mijn' pre-A...

Heb ook al e.e.a. gepost op het 356-forum. Ik zoek vooral een complete auto. Liefst ongerestaureerde toestand. Alle hulp en tips zijn welkom.
Dat betekent dat ik met geld op zak kan shoppen en dus direct kan toeslaan als het moet.
The hunt is on!!! More serious than ever!
Laatst bijgewerkt door
Marnix GSR op 28 feb 2014 0:11, in totaal 1 keer bewerkt.