Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Het kan snel gaan: afscheid van de 964 ... én door met '

28 jan 2022 21:00

Goed gedaan Sjaak :thumleft:

19 feb 2022 18:00

Afbeelding

19 feb 2022 18:28

Veeeeeel beter!

19 feb 2022 19:25

Bedankt Anne, we zijn het weer eens :wink: :D

Heb kooimoeren met M5 draad in de klep en voorbumper gezet en de platen met een rvs boutje vastgezet. De gaten in gele GAIK platen komen
overeen, dus als ik een kwaaie diender tref zijn ze zo gewisseld.... :D

23 feb 2022 20:39

Prachtig zo n donkere plaat met opgelegde letters!!

En busje kan hier kwa prijs en looks in ieder geval prima mee hier op forum !!

23 feb 2022 21:36

Taxateur is vanmorgen geweest voor de verzekering, werd wel even wat serieuzer onderzoek gedaan en in alle hoeken en gaten gekeken dan
ik met de Porsche taxaties gewend was :shock:

Bus uitgebreid bekeken, motor en baknummers opgezocht en genoteerd, klein testritje gemaakt, kentekencard bestudeerd (blauwe platen mogen niet hé...) , alle restauratie foto's en facturen bestudeerd. Hij was wel verrast dat het een originele NL geleverde bus was. Nog wat commentaar op een deukje in de laadvloer.... ik gaf aan dat er toch een houten vloer over gaat en je er straks niks meer van ziet, zijn commentaar...... ik had hem er toch uit laten halen, om er snel achteraan te zeggen...... maar het is jouw bus. :lol:

Hij heeft hem na nog wat overleg getaxeerd op € 22.500,- vervangingswaarde bij totaal verlies door brand of diefstal, ik zit qua totaal bedrag net onder de € 20K dus voor mij een prima taxatiebedrag.

24 feb 2022 8:47

Netjes! :thumleft:

24 feb 2022 10:22

Da's nog eens een goeie taxateur. Doet ie ook Porsches?

18 apr 2022 20:59

Heb hier niet veel meer gepost maar het bus project nadert z'n voltooiing.....

De laadbak is nu klaar, de laadkleppen in de kleur zitten erop, inclusief betonplex houten vloer en sjorogen.

De bestuurdersstoel en bijrijdersbank liggen bij de bekleder voor een mooie stoffen bekleding. 1 mei as het eerste officiële ritje :drive:

Afbeelding

18 apr 2022 22:00

Erg mooi geworden! Ga je m nog iets verlagen of blijf dit de uiteindelijke hoogte?

18 apr 2022 22:19

Daar ben ik nog niet helemaal uit :mrgreen:

Ik heb de dropped spindels voor de voorzijde op de plank liggen, die verlagen de voorzijde ca 5-6 Cm maar twijfel nog.......
Als ik die monteer moet je de achterzijde ook laten zakken en daar heb ik vanwege de grotere velg en bredere banden maat niet
veel ruimte meer :pale:

Voorlopig laat ik het even zo maar wellicht zet ik ze er toch een keer onder om eens te kijken hoe het staat.

19 apr 2022 5:21

Misschien knaufi even vragen? :mrgreen:

19 apr 2022 8:10

Hij ziet er gaaf uit Willem!

Zo op de foto lijkt het of de kont ietsjes hangt, dus ik denk dat je met de dropped spindels een mooi rake kan behalen.

30 apr 2022 13:21

Gisteren de vernieuwde stoel en bank opgehaald bij de bekleder.....

Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding

30 apr 2022 15:21

Mooi in stijl!

30 apr 2022 17:31

Prachtig Willem! :thumleft:

01 mei 2022 9:58

Lekker retro. Goeie en mooie keuze.

01 mei 2022 11:47

Mooie stoeltjes zo :thumleft:

Vanwaar dat blokje hout :?:

01 mei 2022 17:23

Even gebruikt als deurdranger :mrgreen: met het plaatsen van de bestuurdersstoel

01 mei 2022 17:37

:lol: :thumleft:

02 mei 2022 8:38

Mooi hoor, hoewel de originele bekleding er ook wel gaaf uit zag met die patina.

02 mei 2022 10:12

Wow gave bus Willem....dit heb ik even allemaal gemist. :oops:
Je hebt het tempo er ook lekker inzitten!
Zag Meneer Sam voorbij komen....tevreden over zijn werk?
Hij heeft ooit voor mij een dakje bekleed en daar was ik iig zeer te spreken over.

02 mei 2022 19:25

@CSV Mmmh ja dat wel maar de bekleding was ook spekglad geworden, dus zelfs als je stapvoets de bocht om ging schoof je van de stoel en bank af :lol: . Als bestuurder kon je jezelf aan het stuur vasthouden maar voor de bijrijder was dat wat lastiger :wink: Ook de vulling (inmiddels 40 jaar oud) was hard aan vervanging toe.

@Neppert, als ik iets in m'n hoofd heb moet het ook direct gebeuren. De oorspronkelijke planning (zomer van 2021) is bij lange na niet gehaald, maar uiteindelijk was het februari 2022 dat de bus hier op het pad stond, maar dat is nog snel als ik kijk naar wat andere projecten op het VCT2 forum waar jongens al 5 jaar bezig zijn :shock:

Ik ben erg tevreden over meneer Sam, vlotte duidelijke communicatie over de mail en in persoon, en zelfs een last-minute wijziging van mijn kant over een wijziging van stof was geen probleem :thumleft:

02 mei 2022 22:20

De stoelen van mijn 993 jaren geleden bij meneer Sam nieuw laten bekleden. Mooi werk geleverd.

13 nov 2022 21:11

Hey Willem, net je draadje even helemaal gelezen. Zal een hele stap geweest zijn voor jullie om die mooie 964 weg te hebben gedaan. Maar wat heb je er een gaaf project en inmiddels gereed gekomen bus voor terug gekocht zeg!! :thumleft: :thumleft:
Super gaaf om te zien en hij is erg mooi geworden, die kleur is echt top :cheers:

Geniet ervan, veel plezier ermee gewenst!

Gr E
Plaats een reactie