Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Yashmina

29 apr 2009 16:51

:lol:

In mijn vakgebied (media) trouwens wel 99% vd mensen op Linkedin.

29 apr 2009 16:57

Maarten schreef:Niets!!! Afbeelding

Hopelijk is deze foto niet vorig week in Mexico genomen :mrgreen:

29 apr 2009 17:09

MS964 schreef::lol:

In mijn vakgebied (media) trouwens wel 99% vd mensen op Linkedin.

Gewoon even nieuwsgierig: hoeveel media consultants zijn er in nederland???? enne zijn dat wat ze vroeger noemde de media adviseurs en nog daarvoor de vertegenwoordigers en daarvoor de advertentieverkopers????? :mrgreen: Of heb ik het mis?

Maar goed nu gaat het ineens over consultants en linkedin of linkdin whatever (op één van mij kaartjes staat ook consultant hahaha, wat een flutconsultant ben ik toch dat ik niet eens weet hoe je het schrijft :lol: )
Ze beweert niet eens dat ze er één is kun je nagaan, waar zijn we mee bezig.

29 apr 2009 17:44

hielkema993 schreef:Over een uur hebben we hier waarschijnlijk reeds 40 reply's met goede tips. :mrgreen: :popcorn:

15 dagen later: Pagina 8 van 8 [ 185 berichten ]

En de persoon in kwestie is allang afgehaakt........ :popcorn:

29 apr 2009 17:49

Afbeelding en rijd tevreden in haar jag 8)

29 apr 2009 17:51

Misschien durft ze niet meer......

29 apr 2009 18:01

Of is onze economie een boost aan het geven door een account aan te maken op linkid.............hahaha

29 apr 2009 18:10

iedereen die er in deze tijd uitgelazerd wordt, wordt toch consultant? :cheesy:

Horn - eruit gelazerd maar helaas de consultant trein gemist :twisted:

29 apr 2009 19:17

horn schreef:iedereen die er in deze tijd uitgelazerd wordt, wordt toch consultant? :cheesy:

Dacht eerder: bijna iedereen die er in deze tijd uitgelazerd wordt, is toch consultant? :twisted:

29 apr 2009 20:41

Kostelijk topic weer :D. Maakt hier niet uit of het een trol is of niet, een vrouwelijke naam in "Even voorstellen" staat garant voor vele pagina's vermaak. Bedankt allemaal :thumleft: .

29 apr 2009 21:32

We dronken een glas, deden een plas, en alles bleef zoals 't altijd al was... :wink:

29 apr 2009 21:49

Ach zolang we in NL maar niet dit gezeur krijgen,
Afbeelding
moet een vrouw maar van zich af bijten in dien nodig :!:

29 apr 2009 21:59

tja, of ook indien niet nodig... :twisted:

Afbeelding

29 apr 2009 22:10

pat69 schreef:
horn schreef:iedereen die er in deze tijd uitgelazerd wordt, wordt toch consultant? :cheesy:

Dacht eerder: bijna iedereen die er in deze tijd uitgelazerd wordt, is toch consultant? :twisted:

Dat is toch een andere benaming van uitzendkracht :mrgreen:

29 apr 2009 22:37

mmmm raarrrrrrrr wij kunnen ze niet vinden. Misschien omdat we als eis hebben een succesvol afgeronde WTB of E/I opleiding op HBO (HTS) of WO gebied. Overigens wordt de juiste kandidaat een vast contract geboden en een uitdagende carriere bij één van de grootste installateurs van Nederland.

29 apr 2009 22:50

Alleen consultant wordt ook niemand meer warm van. Is een niks zeggende titel. Net zoiets als monteur. Van wat, fietsen, kachels, Porsche's.... Pas met de juiste toevoeging en expertise snappen mensen wat er verwacht kan worden en voegt consultant ook eigenlijk weer niks toe :mrgreen:
Laat me lekker doen waar ik goed in ben. Daarom staat er ook niet zo heel veel op mijn visitekaartje :lol:

29 apr 2009 22:59

horn schreef:tja, of ook indien niet nodig... :twisted:

Afbeelding

hoe weet jij dat dit een teef is :D

29 apr 2009 23:12

Omdat ze nogal vals overkomt... :wink:

29 apr 2009 23:15

:D :D :D

29 apr 2009 23:15

Ja dat schijnt inderdaad een vrouwenkwaaltje te zijn(haren trekken enzo) :D

29 apr 2009 23:22

Het gaat hier van kwaad naar erger,moet er nog steeds om lachen,Trouwens in Venlo hebben ze ook zo'n parkeerplaats voor vrouwen :flush:

29 apr 2009 23:29

Blaffende honden bijten niet! :?

30 apr 2009 1:11

maurice schreef:Alleen consultant wordt ook niemand meer warm van. Is een niks zeggende titel. Net zoiets als monteur. Van wat, fietsen, kachels, Porsche's.... Pas met de juiste toevoeging en expertise snappen mensen wat er verwacht kan worden en voegt consultant ook eigenlijk weer niks toe :mrgreen:
Laat me lekker doen waar ik goed in ben. Daarom staat er ook niet zo heel veel op mijn visitekaartje :lol:

Helemaal mee eens. Bij ons wordt je als consultant dan weer misbruikt als engineer dan weer als tendermanager, contractmanager, projectleider, commerciant, etc. het bekende pettenverhaal. Het gaat erom dat je er zelf wat van kan maken en het leuk vindt.

30 apr 2009 2:00

gts driver schreef: Trouwens in Venlo hebben ze ook zo'n parkeerplaats voor vrouwen :flush:

kan je daar je vrouw parkeren als je gaat winkelen , of heb ik het verkeerd begrepen ? :lol: :lol:

30 apr 2009 7:49

ver boven de 200 schreef:Blaffende honden bijten niet! :?

Nee. Die bijten vlak ná het blaffen :lol:
Plaats een reactie