Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Yashmina

30 apr 2009 10:35

dannyl schreef:
kan je daar je vrouw parkeren als je gaat winkelen , of heb ik het verkeerd begrepen ? :lol: :lol:

WINKELEN?? :shock: :roll: where is your inner Bavaria Man :twisted:

30 apr 2009 11:20

Zeker winkelen . Mannenspullen en kleding koop ik zelf !! Bavaria vind ik trouwens niet te drinken. Mag het ook iets sterkers zijn?

30 apr 2009 12:36

OK :thumleft: , Put your gucci man bag down and i will buy you a whisky :D

30 apr 2009 12:46

but only a decent single malt of at least 20 years with a small drop of water , and no ice

30 apr 2009 18:39

Kunnen jullie wel? Dat eerst ECT van het forum gescholden wordt kan ik ergens nog wel inbeelden, maar een dame welke niet geheel thuis is in de mannenwereld die Porsche heet kan toch op zijn minst het voordeel van de twijfel krijgen? :scratch:

30 apr 2009 19:17

Mee eens :thumleft:

30 apr 2009 19:40

Ja hoor, dat kunnen wij heel goed :mrgreen:

30 apr 2009 20:51

Nog nooit een vrouw het voordeel van de twijfel gegeven ....op één keer na dan en was gelijk wat lichter :cry:

30 apr 2009 20:54

:D :D :D 8) :lol:

30 apr 2009 21:10

welkom in de mannenwereld die porsche heet (sorry lydia)

30 apr 2009 21:11

amandus schreef:Nog nooit een vrouw het voordeel van de twijfel gegeven ....op één keer na dan en was gelijk wat lichter :cry:

:lol: :thumleft:

30 apr 2009 21:23

Idem,en daar had ik een hele mooie Porsche van kunnen kopen.haha :bang:
amandus schreef:Nog nooit een vrouw het voordeel van de twijfel gegeven ....op één keer na dan en was gelijk wat lichter :cry:

30 apr 2009 21:51

voor het geld welk je voor je ferrari hebt gegeven ook

30 apr 2009 22:20

ik twijfel altijd aan vrouwen :mrgreen:

telt dat ook :?: :mrgreen:

30 apr 2009 22:21

gts driver schreef:Idem,en daar had ik een hele mooie Porsche van kunnen kopen.

Meerdere :(

30 apr 2009 22:28

Normaal gesproken moeten vrouwen het voordeel van de twijfel krijgen; echter indien ze een broodje Aap verhaal vertellen, dan is dat minder noodzakelijk en dan is er in het geval van deze dame nog keurig gereageerd :!:

30 apr 2009 23:05

turbocruiser schreef:Dat eerst ECT van het forum gescholden wordt kan ik ergens nog wel inbeelden, maar een dame welke niet geheel thuis is in de mannenwereld die Porsche heet kan toch op zijn minst het voordeel van de twijfel krijgen? :scratch:

Nou nou, ECT van het forum gescholden... In mijn herinnering ligt het toch even wat genuanceerder. En als je Yashmina's topic doorleest valt het ook allemaal nogal mee. Soms is het forum net de echte wereld. 't Regelt zichzelf.

Wellicht dat het aan mijn normen en waarden ligt, maar ik heb nergens de behoefte gevoeld om Yashmina in bescherming te nemen. Het werd imho nergens grof en de wijze waarop zij haar vragen stelde riep dergelijke reacties wel een beetje op. En dat iemand een vrouwelijke nickname heeft is voor mij geen reden haar anders te behandelen dan andere bezoekers hier :idea:

01 mei 2009 9:24

:thumleft:

01 mei 2009 9:26

+1 :thumleft:

01 mei 2009 21:17

Klopt :oops:
dannyl schreef:voor het geld welk je voor je ferrari hebt gegeven ook

01 mei 2009 21:23

Wel aan de ketting leggen ,anders komen ze je nog achterna, :lol:
dannyl schreef:
gts driver schreef: Trouwens in Venlo hebben ze ook zo'n parkeerplaats voor vrouwen :flush:

kan je daar je vrouw parkeren als je gaat winkelen , of heb ik het verkeerd begrepen ? :lol: :lol:

01 mei 2009 21:39

ik heb altijd na het winkelen het idee dat ik gerold ben :scratch:

maar ik lees nu dat het de bedoeling is dat je ze aan de ketting moet leggen :mrgreen:

04 mei 2009 23:20

Yashmina schreef:Hai, ik ben Yashmina. Ik heb een tijdje getwijfeld of ik wel of niet hier iets zal posten. Er zitten hier niet zo veel vrouwen die een Porsche rijden. Maar ik doe het toch maar. Ik ben op zoek naar een 996 cabrio en ik heb vandaag een proefrit gemaakt. Het dak ging makkelijk en snel open. Alleen de achterruiten gingen niet meer omhoog. Hoort dat zo? Ik kreeg nu toch wel erg veel koude wind op de snelweg. En te snel reed ik niet. Ik durf namelijk niet veel harder dan 120 km per uur. Kan iemand mij hier over adviseren?

Hoi Yasmina, Yvonne hier, ook een vrouwelijke Porsche fanate! Heb ook getwijfeld hier iets te plaatsen. Ben inmiddels in het bezit van mijn 4de Porsche! SUPER

04 mei 2009 23:22

Yasminha is effe afgehaakt denk ik Y. Misschien moet je het hele draadje ff lezen :mrgreen:

04 mei 2009 23:24

Ja, dit draadje is niet het voorbeeld hoe het altijd gaat hier!
Plaats een reactie