Vertel hier over jezelf.
16 nov 2006 18:37
Jurgen ex 71-er 1750 Bertone
Aaahh, de brievenbusjes
Kans zat er hier ook dik in dat als we geen porsche hadden er wel een GTV of een spider voor de deur stond.
16 nov 2006 22:33
Voordat jullie helemaal op hol slaan: met "dat is één" bedoel ik auto 1, da's de SZ. Foto is gemaakt op de "rommelzolder" van Auto König in München, waar de auto al twee jaar stond toen ik hem kocht. De F40 en de Junior Zagato heb ik fijn laten staan, hoewel de F40 wel in mijn top 5 van must haves staat.
Ze waren bij König de auto zo zat dat hij echt voor klein geld de deur uit ging. Heb thuis, banden, uitlaat en de distributie vervangen en heb er verder in 30.000 km alleen nog normaal onderhoud aan gehad.
Waanzinnig leuke auto om mee te rijden, met een werkelijk krankzinnig goede wegligging. Ben er met veel plezier half Europa mee door geweest. Enige downside is de afwerking, die beschamend slecht zeker bij een nieuwprijs van NLG 185.000 in 1989.
Zal van het weekend nog wat foto's van de andere auto's posten.
18 nov 2006 1:19
Terug aan de keukentafel
Gelukt om een paar plaatjes te plaatsen.
Auto met nr.70 heb ik vijf jaar gebruikt. Heeft inmiddels plaats gemaakt voor de 147 Cup GTA waar ik nu met veel plezier mee rijd!
18 nov 2006 9:51
gaaf ding
18 nov 2006 11:11
Is ook een leuk ding.
Nadeel was wel dat we met die auto echt aan de grens zaten van wat heel bleef. 190pk uit een 2 liter motor die in de jaren zestig al gebruikt werdt, was een beetje too much. De zuigersnelheid lag bij 8200 toeren zo hoog dat de motor na 16 uur gereviseerd moest worden. Carburateurs moet je steeds afstellen en een ontsteking met een verdeler blijft verlopen, foutjes geven etc... Ook aan het onderstel was bijna alles handgemaakt, verbouwd of speciaal. Alles bij elkaar best een duur en arbeidsintensief ding om mee te rijden. Het was wel echt mijn vriend en ik heb er 2'03 op Zandvoort mee gereden en 3'00 op Spa, da's best hard voor zo'n oud hok.
Heb de auto verkocht aan een knettergekke Engelsman (soort Dr Jekkyl/Mr Hyde) die er nu hillclimbs mee rijdt.
18 nov 2006 14:21
Nu officieel welkom. En mooi dat Italiaanse spul.
18 nov 2006 19:48
Nur Links schreef:Voordat jullie helemaal op hol slaan: met "dat is één" bedoel ik auto 1, da's de SZ. Foto is gemaakt op de "rommelzolder" van Auto König in München, waar de auto al twee jaar stond toen ik hem kocht. De F40 en de Junior Zagato heb ik fijn laten staan, hoewel de F40 wel in mijn top 5 van must haves staat.
Ze waren bij König de auto zo zat dat hij echt voor klein geld de deur uit ging. Heb thuis, banden, uitlaat en de distributie vervangen en heb er verder in 30.000 km alleen nog normaal onderhoud aan gehad.
Waanzinnig leuke auto om mee te rijden, met een werkelijk krankzinnig goede wegligging. Ben er met veel plezier half Europa mee door geweest. Enige downside is de afwerking, die beschamend slecht zeker bij een nieuwprijs van NLG 185.000 in 1989.
Zal van het weekend nog wat foto's van de andere auto's posten.
Hoewel hij destijds niet aan de straatstenen was kwijt te raken vond ik hem altijd wel wat hebben de zagato.Ook omdat hij als basis een 75 america heeft die ik destijds ook had.Maar de tijd zal het voor deze auto steeds beter gaan doen denk ik.Ik vind hem in ieder geval steeds mooier worden.
01 dec 2006 19:13
en hoe zit het ondertussen met de rest van de foto's?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.