02 dec 2006 19:34
02 dec 2006 19:35
marcelSC schreef:dank je, foto's staan in mijn album, waar precies snap ik nog niet maar ze zijn er.
02 dec 2006 20:16
Hoop foto´s, succes met je project(je).
02 dec 2006 20:28
marcelSC schreef:Via een kennis van Paul Veens een leuk dagje Assen gehad en ooit eens laten reviseren (iets met hydraulische kleppen) via ene Guido,wat een ellende daarna.
02 dec 2006 20:31
02 dec 2006 20:34
02 dec 2006 20:35
Double G schreef:marcelSC schreef:Via een kennis van Paul Veens een leuk dagje Assen gehad en ooit eens laten reviseren (iets met hydraulische kleppen) via ene Guido,wat een ellende daarna.
Ik weet van niks![]()
02 dec 2006 20:40
02 dec 2006 20:43
02 dec 2006 20:48
marcelSC schreef:...je kent hem dus of zit tie hier ook al...
02 dec 2006 20:55
02 dec 2006 20:56
02 dec 2006 21:01
02 dec 2006 21:04
Double G schreef:De lekkage van de bak zou van de pakking van het neusstuk kunnen komen. Om deze te kunnen vervangen moet de motor en bak gedemonteerd worden.
02 dec 2006 21:05
02 dec 2006 21:09
cabrio wim schreef:Double G schreef:De lekkage van de bak zou van de pakking van het neusstuk kunnen komen. Om deze te kunnen vervangen moet de motor en bak gedemonteerd worden.
Bedoel je de keerring op de schakelas?
02 dec 2006 21:10
02 dec 2006 21:13
02 dec 2006 21:15
02 dec 2006 21:17
02 dec 2006 21:21
02 dec 2006 21:51
03 dec 2006 9:15
Double G schreef:Maar je olielekkages komen zo te zien allemaal van verdroogde pakkingen en rubbers, lijkt mij. In ieder gevan de olieretourbuisjes vervangen en de klepdekselpakkingen, en dan de boel eens goed afspuiten en warmrijden. Eventuele dan nog aanwezige lekkages moeten dan makkelijker te lokaliseren zijn. Succes.
03 dec 2006 11:01
marcelSC schreef:Nu wil ik hem trachten zelf aan te pakken al heb ik geen brug maar wel veel gereedschap en 1001 pagina's gedownload(pdf).
Ik open eerdaags wel topics of sluit me erbij aan voor vragen en hulp/tips.
Zo heb ik de remklauwen er al af en leeggezogen,ik heb zo'n pomp(soort plantenspuit) aan een compressor.
De kachelpotten aan het losslijpen, totaal verrot, leek onder het rijden wel een gaskamer in de auto! Rook kwam door de sleuven.![]()
Wens is dus compleet RVS SSI eronder.....
Olie komt uit de versnellingsbak gedruppeld en uit een stang onder de cilinders (stoterstang:?) aan beide kanten, gaf waarschijnlijk de rook in het interieur.Ook zweet de kop.
Ik maak binnenkort wel gruwelfoto's.
Dingen te doen:
uitlaat dus, het lekken stoppen, bekleding (stoelen,stuur) vervangen en vast nog veel meer. Oja sparen.....
03 dec 2006 11:28