Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

10 jan 2007 20:01

Moet wel lukken, heb als zelfs nog als 14 jarige een hele trip naar Zwitserland en terug achteraan in mijn vader zijn 964 gezeten. Zonder enig probleem. Dus gaat zeker geen probleem voor jouw kroost.

Re: Kinderen achterin

10 jan 2007 20:44

Mark37 schreef:Ik zal er binnekort achterkomen maar ben benieuwd of mijn beide kids een beetje nomaal, veilig en comfi achterin een 997 passen.

Geen probleem.

Afbeelding

En anders is dit ook een optie. :idea: :mrgreen:

Afbeelding

16 jan 2007 16:27

gast schreef:Maar goed dat er geen smiley is voor jaloers, want dat ben ik wel een beetje.

Zo iets

Afbeelding Afbeelding

16 jan 2007 16:31

gast schreef:@ Harley, als ik je kids zo zie hangen denk ik; zo boring is het toch niet achterin een 996? :)

:lol: Die zijn niet van mij, dit zijn foto's van de Porsche tourrit Vet Cool Man.
Jouw wagen heeft rit die trouwens gereden met zijn vorige baasje. :idea:

Maaruh, kids vallen wel snel in slaap achter in een Porsche is mijn ervaring. Komt volgens mij door de motorbrom. :wink:

16 jan 2007 17:20

gast schreef:(even off topic) Ik las trouwens over meer van dit soort ritjes. (stichting doe een wens, gelukenvrijheid enzo) Ik ben daar ook wel voor te porren. Hoe kan ik op de hoogte komen van de data en aanmelden dat soort dingen. Weet iemand daar iets van?

Kijk ff hier, of stuur forummer Lamine (Alex) een PB. Een van de initiatoren.
Plaats een reactie