Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

06 sep 2007 12:57

Sinds vandaag een véél mooier stuur :D Origineel Porsche Clubsport!

Afbeelding Afbeelding

:P
Laatst bijgewerkt door M a r c op 07 sep 2007 23:15, in totaal 3 keer bewerkt.

06 sep 2007 13:01

Horn vind dit stuur juist leuk.
Hij had dit in zijn vorige P

06 sep 2007 13:15

Marc ook geloof ik.
:P

06 sep 2007 14:53

Binnenkort nog even de versnellingspook vernieuwen, een of andere mallot heeft dat ding ingekort en nu zit die knop er een beetje wiebelig op :roll:

06 sep 2007 17:18

ja ik vond dat pookje al zo kort op de foto ja!

wel vet hoor dat donker blauw zo met dat donker blauwe leer met zwart gecontrasteerd :D
ik vind dat wel wat die kleur combi zo :thumleft:

rode gordels en rode remklauwen om het geheel helemaal dope shit te maken :shock:

06 sep 2007 17:57

Yes! Vandaag een complete nieuwe set achterlichten + reflectorplaat weten te bemachtigen voor 'slechts' 575 euro inclusief de btw :ba:

Maandag monteren! 8)

Dan op korte termijn andere banden eronder.... zitten nu bijna nieuwe Marshall Powerracers :roll: op, maar die zijn niet mooi om te zien en maken ook veel afrolgeluid. Dus die krengen gaan eraf en nieuwe Falken FK452'ers erop; veel mooiere band om te zien en ook écht muisstil :P

06 sep 2007 18:45

wel n2 codering hoop ik :?:

vink nog een hoop centen 575 euro incl.
kanarie :shock:

06 sep 2007 19:15

drknauf schreef:wel n2 codering hoop ik :?:

vink nog een hoop centen 575 euro incl.
kanarie :shock:


hahahaha, ik was vandaag nog bij Carlo van Krey en die zei al dat 'men' wel over de N-codering zou beginnen. Wat houdt dat nou precies in?

575 euro is nog steeds een aardig bedrag, maar ik heb deze items nog nergens goedkoper gezien en ik erger me nu steeds aan die roze fletse achterlichten... :?

Edit: de Falken's hebben dus geen N2 codering... deze Continental 255/40ZR 17 TL Sport C. 2 N2 mfs echter wel! En eigenlijk nog leuk geprijst ook.

06 sep 2007 19:24

ik heb mijn achterlichten gewoon opnieuw gepolijst :shock: ja daar kom ik nu pas mee, weet ik veel dat jij je stoort aan die fletse achterlichten? dat storen deed ik ook aan de mijne totdat de auto spuiter zei joh die dingen kunje gewoon tollen zijn ze weer als nieuw! tenminste bij mij wel 8)
kit ff het achterste randje af met kit de meeste achterlichten ja originele willen wel eens vocht doorlaten dmv wassen en regen!
:cry:

n2 codering moetje ff zoek functie gebruiken want daar is uren weken wat wel maanden over geouwehoerd hierzo :shock:

maaruh die rode gordels en remmen vinje niks 8)

06 sep 2007 19:30

Gordels blijven zoals ze zijn en de klauwen doe ik een keer netje opnieuw zwart maken en daarna de letters PORSCHE er weer even doorheen schuren 8) Rood heeft ook wel iets, maar ik weet uit ervaring dat ze weer heel snel smoezelig worden.

06 sep 2007 19:47

als jij je al stoort aan verkleurde achterlichten
vraag ik me af hoe jij je gaat storen aan nieuwe plastic wittere knipperlichten glaasjes voor dan je originele mistlichten glazen glaasjes voor?
daar gaat gehijd kleur verschil in optreden :shock:

ik ben wel benieuwd :?: wanneer kunnen we je auto bewonderen?
welke regio woon je? noord zuid holland ?
eerste beste einde maands meeting ofzo :idea:

06 sep 2007 19:56

drknauf schreef:als jij je al stoort aan verkleurde achterlichten
vraag ik me af hoe jij je gaat storen aan nieuwe plastic wittere knipperlichten glaasjes voor dan je originele mistlichten glazen glaasjes voor?
daar gaat gehijd kleur verschil in optreden :shock:


yep, heb ik dus al gezien.... :roll: Dus dan ook maar nieuwe mistlampglazen erop :wink:

drknauf schreef:ik ben wel benieuwd :?: wanneer kunnen we je auto bewonderen?
welke regio woon je? noord zuid holland ?
eerste beste einde maands meeting ofzo :idea:


Brabant, dus als er een keer een meeting in de buurt is kom ik er wel mee langs. Niet op zaterdag want dan moet ik werken :?

En ik zal het nog gekker maken... ik wil ook een nieuwe originele contactsleutel, die ik nu heb is het knopje voor het lampje en het logootje kwijt, ziet er een beetje armoedig uit. Maar bij de Porsche-dealer kunnen ze toch wel een nieuwe sleutel bestellen op code?

07 sep 2007 0:21

marc tijgerrrrrrrr die kunje idd bestellen bij de dealer kunnen ze zo vanje originele sleutel afhalen en de nieuwe er weer op zetten!
kweet niet wat ze bij de dealer kosten maar ik heb het laten doen op dinslaken afgelopen 1 mei 2007 daar koste het 13 euro incluis erop zetten 8)
staat idd gelijk veel netter :thumleft:

see you eerst volgende meeting gzlg :wink:

07 sep 2007 7:07

marc, sleutel gewoon idd nieuwe sleutelkop vervangen. kan je voor weinig scoren bij dealer/specialist/ebay.
P O R S C H E letters op klauwen er niet doorheen schuren! Daar kan je voor weinig sjablonen voor kopen die je vervolgens met (kleur naar wens :wink: ) hittebestendige verf erop spuit (radiatorverf hoorde ik hier al roepen).
Mooi dat jij jouw stuur mooier vindt dan degene die ik postte - smaken verschillen gelukkig.
Achterlampen met tussenbalk nieuw voor 575 is een absoluut koopje. Jammer dat ze na 2 jaar weer verkleurd zijn. Was laatst bij de Waalgarage en daar hadden ze de middenbalk van een 993 laten spuiten met transparant rode verf. Dat zag er ongelofelijk gaaf uit!

Heb gisteren op de mijne de oranje knippers vervangen voor de goede witte (niet de shit die voor weinig verkocht wordt en over een half jaar al geel begint te worden :idea: ). Had uiteraard ook kleurverschil met o.a. de reflectortjes. Die waren groenig en viezig. Ontdekte echter dat toen ik die eraf haalde, dat je ze kan demonteren en helemaal kan schoonmaken (weken in afwasmiddel en warm water). Kosten 0, effect groot. Kleurverschil blijft natuurlijk wel aanwezig.

Qua versnellingspook - nog nooit eerder gezien, maar op mijn - volleder - interieur van mijn 964 blijkt een zwarte rubberen 964 pook te zitten. Mijn vorige 964's hadden allemaal een leer overtrokken pook die met schakelen langzaam verarmde (slijtage). Deze is zwart rubber, voelt prettig aan met schakelen en blijft veel mooier. Was het niet eerder tegengekomen. Tja, en zwart rubber blijft kinky... :cheesy:

have fun met je auto!

07 sep 2007 11:48

Falken heb ik ooit gereden op een wagen met vermogen en nooit meer.
Op een gewone OK maar op een krachtige neen dank je.
Bij vlot vertrekken wordt de wagen zoekerig daar de banden geen grip krijgen.
Ook last bij bochten.
Falkens eraf gegooid en Pirelli's erop gelegd en een verschil van dag en nacht (ja natuurlijk ook in prijs , maar de banden zijn het enigste contact dat je hebt met de weg en daaropmag niet bezuinigd worden imho )

07 sep 2007 12:30

imho ook daar bezuinig ik nooit op :D

07 sep 2007 13:13

911-lover schreef:Falken heb ik ooit gereden op een wagen met vermogen en nooit meer.
Op een gewone OK maar op een krachtige neen dank je.
Bij vlot vertrekken wordt de wagen zoekerig daar de banden geen grip krijgen.
Ook last bij bochten.
Falkens eraf gegooid en Pirelli's erop gelegd en een verschil van dag en nacht (ja natuurlijk ook in prijs , maar de banden zijn het enigste contact dat je hebt met de weg en daaropmag niet bezuinigd worden imho )


Welke Falken? Want de nieuwe FK452 is echt een hele goede band en ook niet de goedkoopste op de markt hoor, ik vind een Pirelli PZero Nero bijvoorbeeld véél wiebeliger (zachte wangen) namelijk. Op mijn andere wagen zitten Falken FK452 in 225/35ZR18 en die plakken goed, weinig rol in bochten en vooral érg stil. En daar staat toch 336pk/485Nm aan te trekken (op de voorwielen...) 8)

07 sep 2007 13:16

op de voorwielen :shock: , dies flink gekieteld :D
v.a.g auto waarschijnlijk :wink:
hoe vindje die porsche nu rijden dan in vergelijking met dat andere vermogen (336pk/485nm)?

07 sep 2007 14:39

drknauf schreef:op de voorwielen :shock: , dies flink gekieteld :D
v.a.g auto waarschijnlijk :wink:
hoe vindje die porsche nu rijden dan in vergelijking met dat andere vermogen (336pk/485nm)?


Tis geen VAG... maar een Volvo... inderdaad flink gekieteld met grotere turbo, grotere injectors, aluminium intercooler, racecat, custom software, etc. etc. Enfin, die gaat inderdaad érg hard, maar de ervaring is heel anders als met een achterwielaangedreven 964.... In de P. wordt je naar voren geduwt en in de V. naar voren getrokken. Vooral de vermogensafgift van de P. tussen 4500 en 6000 tpm is toch nog behoorlijk indrukwekkend, ook al is het 'maar' 250pk :wink: En vanuit stilstand accellereren met de P. is vele malen gecontrolleerder dan met een voorwielaandrijver 8)

07 sep 2007 14:42

Een Volvo ?
Hoeveel gewicht moet die 334PK dan vooruit trekken :?:

07 sep 2007 15:37

911-lover schreef:Een Volvo ?
Hoeveel gewicht moet die 334PK dan vooruit trekken :?:


1.431kg

voor de liefhebbers, dit is 'm: http://www.mijnalbum.nl/Foto-S7IOL7ML.jpg

07 sep 2007 15:56

4,28kg per PK op de vorwielen dus
Ik reed met de Falkens met 3,46kg per PK en 30% sper (ook op de voorwielen aangedreven)

07 sep 2007 16:03

Hier alles over banden en voorkeur, scroll maar naar onder toe.


http://www.gbshop.nl/content/informatie/technische-info/symboolindex.htm

07 sep 2007 17:02

hardstike mooie P welkom :D

07 sep 2007 20:42

cabrio wim schreef:Hier alles over banden en voorkeur, scroll maar naar onder toe.


http://www.gbshop.nl/content/informatie/technische-info/symboolindex.htm


Thanks! Maar ik verkoop zelf ook banden... :wink: :lol:
Plaats een reactie