Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Goedenavond

11 mei 2009 12:49

Welkom Omiel, veel leesplezier, :!:

Een 'lelijke proprijder' :wink:

11 mei 2009 17:08

Welkom EOmiel.

11 mei 2009 18:06

Welkom.... op het forum en veel plezier... ben benieuwd naar pics.

11 mei 2009 22:27

welkom op het P forum hier, altijd gezellig
en ja, laat het maar gewoon over je heen komen, het komt vast allemaal goed
enne de kids toch wel in de gordel daar voorin 8)

12 mei 2009 7:27

Omiel schreef:Er is niks zo lelijk als zo'n lelijke prop stof en stangen die achter de stoelen op het kofferdeksel ligt.

Jawel hoor. Een Boxster. :twisted:

(kofferdeksel? :bang: :wink: )

13 mei 2009 8:21

Welkom Emiel,

Dat er maar vele open en veilige kilometers mogen volgen :D 8)

18 mei 2009 23:07

Zo te zien heb je hem gekocht bij mijn buurman in Uden, en je komt ook uit de buurt zie ik. Goede keus, ik heb de daar vorige week mijn tweede Boxster gekocht (eerst een 2.5, nu ook een 3.2 S). Ik weet hoe die van jou eruit ziet, maar plaats maar eens wat foto's voor de andere forumleden zou ik zeggen!

p.s. mijn "even voorstellen topic" komt binnenkort..

18 mei 2009 23:41

Hee Paulus, dat klopt. Ik heb hem bij John v.d. Rijt vandaan. Dan heb/had jij er zeker een hardtop bij, want daar had hij het over. Is een aardige en volgens mij ook eerlijke gast die John.

Zo, en nu eens kijken of het lukt met de foto's:

Nee, dus. Wat een gekloot zeg Dat is op andere fora toch wel wat makelijker.

18 mei 2009 23:49

42507 42506 42505 42504

Gelukt !!

19 mei 2009 10:20

Goedemorgen!

Welkom Omiel / Emiel ook namens een lelijke proprijder. (gelukkig hoef ik mij niet aangesproken te voelen want mijn prop ligt tussen de achterbank, nou ja zitdeuken en de kofferklep in............... :wink:)

Veel plezier met je auto en geniet van het komende mooie weer!

@Horn: twelve points, douze points :lol:

19 mei 2009 11:16

Hier nog een proprijder die je toch welkom heet op dit doorgaans gezellige forum.
Het is fijn om iemand op het forum te hebben die zijn auto eerlijk heeft gekocht. :mrgreen:
Veel fijne km's toegewenst.

19 mei 2009 13:01

Omiel schreef:Er is niks zo lelijk als zo'n lelijke prop stof en stangen die achter de stoelen op het kofferdeksel ligt.

Tja, met zo'n opmerking maak ik hier natuurlij niet veel vrienden. Ik hoop dat jullie vergevingsgezind zijn.

19 mei 2009 16:15

nee. helaas. :lol:

19 mei 2009 17:18

Vergevingsgewatte???? Wij???? Hier???? Doe eens een gok :wink:

Maareuhh: ik snap best dat de schoonheid van een mooi opgevouwen cabriodak even op je in moet werken, maar daarna maak je de stap :twisted:

20 mei 2009 21:21

:ba: Welkom hier nog een Boxster erbij! nog ff en we nemen de boel hier over :) :)
goede kleur goede lampen erin en goede wielen eronder. ik zeg toppie!
veel plezier ermee maar dat zal wel lukken als je een fiat bootje hebt gehad :thumleft:

20 mei 2009 23:55

Welkom vanuit de buurtgemeente B&D. Let op!! laatste vrijdag van de maand bij bavariahouse mini(nee niet de auto :ass: ) Porsche meeting. Gr Jurgen en Astrid

21 mei 2009 0:01

Welkom hier, en nog veel open rij plezier...en ik zou wat voorzichtiger zijn met dijkweggetjes, Boxsters zijn een beetje berucht hierom...Boxsters zijn net supersterren...alles doen om op TV te komen ;-)

Mooie car, het plastic ruitje ziet er ook nog netjes uit :-)

21 mei 2009 21:48

chelsea schreef:Welkom vanuit de buurtgemeente B&D. Let op!! laatste vrijdag van de maand bij bavariahouse mini(nee niet de auto :ass: ) Porsche meeting. Gr Jurgen en Astrid

Ik heb tegenwoordig mijn kantoor in Beek en Donk dus de Boxster staat ongeveer net zoveel daar als in Gemert. Die minimeetings had ik al iets van gelezen. Ik zal wel eens langs komen.

21 mei 2009 21:50

Paulie schreef:Welkom hier, en nog veel open rij plezier...en ik zou wat voorzichtiger zijn met dijkweggetjes, Boxsters zijn een beetje berucht hierom...Boxsters zijn net supersterren...alles doen om op TV te komen ;-)

Mooie car, het plastic ruitje ziet er ook nog netjes uit :-)

Ja, ik had het gezien. Trieste actie eerlijk gezegd.
Plaats een reactie