Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Even voorstellen: Nog een (nog) niet Porsche rijder

09 aug 2009 20:15

gefeliciteerd met jullie dochter. :thumleft: strak wagenpark. succes met je zoektocht naar een 911.

10 aug 2009 0:31

Dat is mooi nieuws Robert, proficiat met jullie dochtertje. Eén van de dingen die mooier zijn om te bezitten dan een Porsche. :wink: En voor de rest houd ik dit topic goed in de gaten.

barolo schreef:
Franz schreef:Hé Robert, ook hier? Ze hebben hier jammer genoeg geen sprintjes-topic. :mrgreen:

:shock: viewtopic.php?f=16&t=21684 :shock:

Ook nieuw hier Franz? :mrgreen:

Het is net wat Robert al schreef, ik doelde op een sprintjes-topic van een ander forum waar sommigen aan grootheidswaanzin lijden. :mrgreen: Maar die R8 in dat Porsche/Corvette-topic is volgens mij de Audi van Tim van Carclean?

10 aug 2009 8:21

Ik ken de man niet, maar heb wel vernomen dat tie in de poetswereld zit. :wink:

10 aug 2009 8:54

barolo schreef:Ik ken de man niet, maar heb wel vernomen dat tie in de poetswereld zit. :wink:

Yep, da's Tim.
Ex-eigenaar Informatique en nu idd in de poetswereld

10 aug 2009 9:54

Ik heb al een aantal keren wat poetsproducten gekocht bij Tim en ben er heel tevreden over. Goede uitleg, service en nette prijzen voor de producten.

10 aug 2009 17:33

Welkom Robert en heel veel plezier en suc6 met de zoektocht naar jouw 997 :cheers: En de overige wagens zijn :thumleft: vooral die q7 zoiets zal bij mij de vervanging zijn als de Passat W8 de deur uit gaat... is overigens de enige jeep die mijn vrouwtje mooi vind! Cayenne vind ze vreselijk en zal ze nooit in gaan rijden :bang:

10 aug 2009 23:14

gefeliciteerd met jullie kleine prinses, en veel succes met de zoektocht naar een mooie 997 :D

12 aug 2009 11:45

Proficiat met het kleintje, en welkom :cheers:
Plaats een reactie