Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Dag allemaal,hier de carambole

23 nov 2010 17:13

carambole schreef:Heb enige ervaring met Porche.De 2500 met glazen achterklep.koppakking,d riem, balansassen,vb,koppeling,slave etc.Dat terzijde.Hier staat nu een 911 met 3 L motor,lhm.Hij is herspoten.Het ineenknutselen is wel iets anders dan repareren.Hierbij zijn tricks en tips welkom.Bvb;rubbers deuren,motorkap enz vernieuwen?Aandrijfassen invetten?Wat moet ik in deuren smeren,loodmenie.Over mezelf;ik schroef al 30 jaar,bij pt heb ik ook gewerkt.Mijn laatste grote inspanning was 3 jaar autotechniek om bij te blijven.Zelf durf ik er niet met rijden omdat ik dan geneigd ben iedereen in te halen(ze staan stil).


De tekst doet je naam iig eer aan, wat een carambole van onsamenhangendheden.... ik zou zeggen strijk wat loodmenie op je aandrijfas en gaan met die :ba:

Re: Dag allemaal,hier de carambole

23 nov 2010 17:19

Afbeelding

Re: Dag allemaal,hier de carambole

24 nov 2010 17:59

Ik ben ook Belg en heb bij de jezuieten in Vlaanderen en in Namen gezeten. Maar als je wil je verstaanbaar maken op den kompjoeter, moedde nie schraife alzof ge me oewe kop aant tippen zait.

Enfin, en avant. Beginnen met het begin. We moeten weten wat het is waarmee je aan het werken bent.
1. Chassis nummer geven, met laatste twee nummerkes remplaceren met een kruiske bv 91143100XX. Dan weten we tenminste wa veur e kas ge 'ebt.
2. Motor nummer geven, met laatste twee nummerkes remplaceren met een kruiske bv 66601xx. Dan weten we tenminste wa veur ne moteur ge erin gestoken 'ebt.
3. Origineel is duur maar goed. Indien goedkoop: koop tweedehands ipv imitatie. Waroem? Imitatie is brol, en neemt uuuuuuuuuren en uuuuuuuuuuuren om te preparen en kost op den duur twee keer zo duur.
4. Waar kopen? Van Zweeden in Holland (zoek de link op hoehel in'twestvloms hierre http://users.telenet.be/venerea/hoehel/hoehel.html of van Kessel Sports cars (hoehelen maar) of Domenico van DSP porsche parts (hier opt forum) enz

5. Wat wil je ermee bereiken. Ne Belgische ketel van ene porsj (bitteke van 'iere, en een onderdeelske van doare) of moet hij/zij/den ootoo min of meer origineel worden?

Begin maar eens de vragen te beantwoorden en dan komen we er wel (eventueel) uit.


Groetsjes uut den Engelenalenadfdnfedfdaf,


Bert :roll: miljaardedieu

Re: Dag allemaal,hier de carambole

24 nov 2010 18:03

Bert,

om in Engeland te wonen ben je de taal van hier uit de 'streek' toch nog niet verleerd :!: :mrgreen: Chapeau !!

Re: Dag allemaal,hier de carambole

24 nov 2010 18:09

Bert 4 president!!!!

Ik kom niet meer bij!! :cheers: :cheers: :cyclopsani: :bounce: :lol:

Re: Dag allemaal,hier de carambole

24 nov 2010 18:19

Ach, en voor ik het vergeet.... Waor vindekik die numeroos?

Awel:

01. Chassis nummer: open de koffer (van voor in den ootoo) en er zullen twee plaatsen zijn waar je de nummers vindt. Eerste plaats is een metalen plaatje van d'ieteren tegen in de passagiers zijde voorvleugel (lienks tiegen de gardebou)
Afbeelding
en de tweede plaats is juist achter de benzine tank, hierzo.
Afbeelding
Nummers moeten -ideaal gezien en in principe- :roll: dezelfde zijn.


2.Motor nummer. Niemt een lampeke, en ga met oewe vinger langs de rechter voet van de ventilator. Schijn 'et lampeke erop, en voila: de nummer.

Afbeelding

Hoop dat 'et 'elpt.


Bert

Re: Dag allemaal,hier de carambole

24 nov 2010 18:20

tranen over mijn wangen Bert, nu ophouden pls
Plaats een reactie