Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Nieuw hier, op zoek naar (replica) 356 speedster

09 sep 2014 18:02

Dat is een mooie! Dank voor het meedenken!

09 sep 2014 18:07

Marc' Oh Oh... schreef:http://angebote.autoscout24.de/Sonstige-Sonstige-Intermeccanica-Roadster-Convertible-D-Elektro-Benzin-Grau-257540617

Afbeelding

Een D'tje. Mooi! :thumleft:

Zeker mooi! Ga de komende periode een aantal Life bekijken..

09 sep 2014 18:10

Cloaca schreef:
Jos Targa schreef:Welkom vrouw van 35.

Grappig, al die uitgebreide antwoorden. Als een man dit had gevraagd dan kreeg hij het antwoord: "Welkom, gebruik eerst je zoekfunctie eens, daar kun je al veel antwoorden vinden" :mrgreen:

Succes met de zoektocht.

Heb je die foto niet gezien?
Welke aandacht denk jij dat je krijgt als je op een libelle forum gaat pronken met je versgebakken appeltaart...
Lopen ze ook met je weg...
Moet je er wel uitzien als Don Juan... dat dan weer wel...

Maar even serieus... waarom geen andere Porsche kopen? Een originele met wat werk?
Een leuke 912 ofzo.... houdt z'n waarde.... je haar blijft goed zitten....

Blijkbaar is het niet gebruikelijk hier je 'hoofd' neer te zetten, dan nu het hoofd van de hond. In elk geval blij met jullie tips en informatie. Heb ik zeker wat aan. Hondekop of niet....

09 sep 2014 19:16

Staat een mooie bij Wim. [klikopdeoranjelettershemyra] Afbeelding

09 sep 2014 20:32

Vergeet ook vooral niet te gaan rijden :idea: een auto die er fraai uitziet kan rijden als een natte krant en dat is helaas bij veel Speedsters het geval. Ik was ook lid van de 356 Speedster club (zelfs voor ik hier actief werd) en ging vanwege het rijden uiteindelijk voor een 550. Er is zo veel uiteenlopende kwaliteit te koop en inderdaad in veel gevallen is wat you see en pay for, what you get maar er zijn er dus ook die er bijzonder knap uitzien en dik knaken kosten maar waar je niet eens normaal in kunt zitten of die je bij de eerste bocht toch echt het gevoel geeft dat je beter eerst je vaarbewijs had kunnen halen.

09 sep 2014 20:50

bully schreef:Staat een mooie bij Wim. [klikopdeoranjelettershemyra] Afbeelding

Dat is zeker een mooie :thumleft: is namelijk mijn oude en daarvoor van Antoine -Black Betty- geweest :mrgreen:

Zoals van Antoine verwacht mag worden tot in details uitgewerkt met op maat gemaakte uitlaat en Carrera aluminium motorkap. Feitelijk door mij alleen maar acht jaar mooi gehouden.

Is echt een topper en rijdt ook fantastisch!

09 sep 2014 22:05

http://www.vangrinsvenclassics.nl/index.php/te-koop

10 sep 2014 16:15

Michiel911 schreef:
bully schreef:Staat een mooie bij Wim. [klikopdeoranjelettershemyra] Afbeelding

Dat is zeker een mooie :thumleft: is namelijk mijn oude en daarvoor van Anoniem -Black Betty- geweest :mrgreen:

Zoals van Anoniem verwacht mag worden tot in details uitgewerkt met op maat gemaakte uitlaat en Carrera aluminium motorkap. Feitelijk door mij alleen maar acht jaar mooi gehouden.

Is echt een topper en rijdt ook fantastisch!

Yep... Da's mijn 'ouwe'... :drive:

Top auto! Is trouwens een Chesil en onder die Türkisch Rode lak zit eenzelfde kleur gel-coat, waardoor je steenslag niet (of nauwelijks) ziet! Heeft hoofdsteunen en goed zittende stoelen van goede kwaliteit (met stalen frame) en is van binnen volledig me (echt) leer bekleed.

Type 4 motor, dus over vermogen heb je niets te klagen!

Ik heb nog wat foto's in een oude doos gevonden van toen ik 'm had... Werd er wel een beetje nostalgisch van.

Vanochtend echter even met BB naar de opnames van RTL Autovisie gereden en dat nostalgische gevoel was acuut weer weg!

In goed gezelschap, zullen we maar zeggen:

Afbeelding

10 sep 2014 21:35

myradgroot schreef:Blijkbaar is het niet gebruikelijk hier je 'hoofd' neer te zetten, dan nu het hoofd van de hond. In elk geval blij met jullie tips en informatie. Heb ik zeker wat aan. Hondekop of niet....

Klopt, hebben ze een tijdje wel gedaan, maar met al die lelijke kerels hier (myself included) is dat geen succes gebleken....

11 sep 2014 10:19

Is inderdaad een hele mooie.

Alleen denk ik dat je hem in belgië niet gekeurd krijgt, spijtig ...

grtz,
Frac
Plaats een reactie