Mmmm, vanmorgen reed ik thuis weg. Toen ik bij het stoplicht weg reed, 800 meter van mijn huis af, rook ik al iets vreemds.
Maar er reed een oude amerikaan voor me dus ik dacht zal wel van deze auto afkomen.
Stukje verder net de rotonde voorbij gingen de wielen of 1 wiel bij een beetje gas al spinnen. Toch maar niet de snelweg op en doorrijden naar de garage van een vriend. Had hem reeds gebeld of hij er was en dat was gelukkig zo, ik zei ik kom er zo aan. Tussen door nog even gestopt en ik zag wel iets druppelen maar ja het was ook erg nat vanmorgen. De garage was nog ongeveer 1.5 kilometer verwijderd. Dus toch maar even door rijden, intussen viel me wel op dat de tank erg snel leeg ging. Naar 700 meter stond ik dus stil. Vriend gebeld of ie me kon komen ophalen. Was geen probleem, 5 minuten later was ie er. Auto weg gesleept en bij hem op de brug. Hij zei ik zal even kijken of we kunnen zien wat er aan de hand is, maar dat ie benzine lekte roken we toen wel. Moest ook wel want de tank was leeg op minder dan 5 kilometer. Dus de auto omhoog even snel van voor naar achtergekeken en toen zagen we het euvel. Een benzineslang welke op de leiding geklikt dient te worden was los gesprongen. Deze erop gezet en toen, O ja ik heb geen benzine op de zaak

. Dus in zijn auto wat benzine halen. De tank bijgevuld even op contact en toen, starten. Pffff. Het was wel de 1st keer dat ik stil heb gestaan met een auto
Gelukkig allemaal goed afgelopen. Ik weet niet wat er was gebeurd indien dit van de zomer was gebeurd.