Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: voorstellen

20 feb 2016 10:44

janz schreef:Ahhh' OkÄ— Op die manier.

Afbeelding

20 feb 2016 10:55

Van harte gefeliciteerd, ziet er mooi uit! Ik ben inmiddels de tel wel een beetje kwijt van het aantal Caymans hier... :thumleft:

Die verlaging vind ik wel intrigerend. Heb net als jij spacers op die van mij zitten (H&R 7 en 15mm) maar verlaging ben ik nog niet uit gekomen, omdat de opties met PASM mij altijd duur leken. Bij jou lijkt dat mee te vallen maar nu vraag ik me af; werkt met jouw verlaging het PASM nog? O fbedoel je met je opmerking dat de verlaging "niets met PASM te maken heeft" dat dit nu niet meer werkt? Thanks!

20 feb 2016 11:11

Bertjan schreef:Van harte gefeliciteerd, ziet er mooi uit! Ik ben inmiddels de tel wel een beetje kwijt van het aantal Caymans hier... :thumleft:

D'r was een tijd dat ik hier een van de weinigen was met een Cayman, veel veranderd op een paar jaar tijd en zeker het laatste jaar :thumleft:

20 feb 2016 12:25

Bertjan schreef:Van harte gefeliciteerd, ziet er mooi uit! Ik ben inmiddels de tel wel een beetje kwijt van het aantal Caymans hier... :thumleft:

Die verlaging vind ik wel intrigerend. Heb net als jij spacers op die van mij zitten (H&R 7 en 15mm) maar verlaging ben ik nog niet uit gekomen, omdat de opties met PASM mij altijd duur leken. Bij jou lijkt dat mee te vallen maar nu vraag ik me af; werkt met jouw verlaging het PASM nog? O fbedoel je met je opmerking dat de verlaging "niets met PASM te maken heeft" dat dit nu niet meer werkt? Thanks!

Hoi Bertjan

Bedoel dat PASM een systeem op zich is, en daar met andere veren niets in of aan veranderd.
PASM werkt dus gewoon.
Bij albums en Porsche foto.s kun je de verlaging beter zien.....

20 feb 2016 13:18

welkom ouwe-man-met-koele-kar :cheesy: Gaaf ding hoor! Heb je foto's even zichtbaar gemaakt. Als je de link die je gebruikt tussen [img]en[/img] zet, krijg je foto's in je topic :salut:

20 feb 2016 13:40

horn schreef:welkom ouwe-man-met-koele-kar :cheesy: Gaaf ding hoor! Heb je foto's even zichtbaar gemaakt. Als je de link die je gebruikt tussen [img]en[/img] zet, krijg je foto's in je topic :salut:

Mijn dank is groot .

20 feb 2016 16:44

mbembe schreef:

D'r was een tijd dat ik hier een van de weinigen was met een Cayman, veel veranderd op een paar jaar tijd en zeker het laatste jaar :thumleft:

Ben een inventarisatie gestart: viewtopic.php?f=1&t=46659 :salut:

21 feb 2016 10:43

Afbeelding

21 feb 2016 11:32

Mooie uitvoering zeg; gefeliciteerd! :thumleft:

21 feb 2016 11:40

Mooie kar zeg! Interieur in (deels) dezelfde kleur als exterieur zie je niet vaak
Plaats een reactie