Vertel hier over jezelf.
28 aug 2019 10:05
Inderdaad de P Cabrio heb ik gekocht bij Wiggers, Boudewijn. Zeer vriendelijk en goed geholpen. Ik heb helaas maar een paar maanden er in kunnen rijden ivm. rugklachten. Nu de P cabrio ingeruild bij Porsche Amsterdam en een Magan S gekocht.
28 aug 2019 10:46
Welkom terug Arie! Macan is ook een mooie Porsche!
28 aug 2019 11:05
Hoe plaats ik foto's van de Macan uit mijn album?
28 aug 2019 14:40
Of zet (heel makkelijk) het nummer van de foto tussen [album]
_en
_ [/album]
28 aug 2019 17:17
arie911 schreef:Beste allemaal ,
Bij de restauratie van mijn Porsche 911 Targa uit 1974 heb ik wat foto's opgedoken van de body, verschrikkelijk wat ik zag.
Doorgerot en na aanrijding op bank recht getrokken. Na restauratie als nieuw.
https://www.facebook.com/arie.denouden.10
Leuk om te lezen
28 aug 2019 18:39
Niet lang plezier gehad van de 4S. Macan blijft een mooie wagen

.
Lexus en de 4s de deur uit?
28 aug 2019 19:47

Veel plezier met je Macan

. Als je in mijn bericht op "quote" klikt kan je zien hoe je de foto's uit je album kan posten
28 aug 2019 22:02
Inderdaad Marco, Lexus en 4 S geruild voor Macan S. Ik herinner mij een Marco in de kop van Noord Holland bij een Porsche meeting bij hem thuis. Later reed deze Marco in een Porsche Cayman ontmoet bij AMC Amsterdam , dagje uit met zieke kinderen.
28 aug 2019 22:22
Hi Arie. Is denk ik een andere Marco. In het verleden heb ik wel ritten georganiseerd (ook met een startpunt vanuit huis). Maar niet vanuit Noord Holland maar vanuit Apeldoorn. Dit ging om de IJssellandrit. Toen een erg grote opkomst
Heb diverse Porsches gereden, de Cayman staat niet in het lijstje. Een Macan S als dd mag gelijk morgen op de oprit gezet worden