Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Voorstellen, nieuw forumlid

15 jul 2019 8:41

Ziet er netjes uit :thumleft:

Afbeelding
Afbeelding

15 jul 2019 12:18

Nice!

:drive: :drive:

15 jul 2019 18:52

Dank! Dat genieten lukt zeker, vind het gewoon jammer als ik er een paar dagen niet in gereden heb ;-).

01 mei 2022 16:49

Na bijna 3 jaar met veel plezier in de 911 rond te hebben gereden en vooral het laatste jaar er vooral naar te hebben gekeken, heb ik hem verkocht. Met name dat laatste gaf de doorslag, ik keek er meer naar dan dat ik er in reed de laatste tijd.
Als vervanger komt er een leuke cabrio, die wat makkelijker dagelijks te gebruiken is.

Hoewel ik niet erg actief ben geweest op dit forum, wel erg bedankt voor de antwoorden die ik heb gekregen en vooral voor alle informatie die hier opgeslagen is. Ik heb er veel aan gehad.

01 mei 2022 17:53

Veel plezier met de cabrio!

Welke cabrio heb je gekocht?

18 aug 2023 16:26

Na het verkopen van de 997 hebben we een MINI Cooper S cabrio gekocht, die door mijn vrouw met zeer veel plezier als dagelijkse auto wordt gebruikt. En ik had de BMW ALPINA B3. Heel erg fijne auto, maar vooral geschikt voor lange relaxte snelle ritten en voor als je weg wilt met meer dan 2 mensen. En bij ons zijn de kinderen de deur uit en is de caravan verkocht.

Gevolg: ALPINA ingeruild en sinds 2 weken hebben we weer een 911. Nu een 991.1 Carrera S cabrio uit 2012. Wat een ongelooflijke hoop lol!

Afbeelding

18 aug 2023 17:04

81982

:salut:
Plaats een reactie