Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Nog 1 nachtje slapen

30 dec 2020 11:19

ASW schreef:Gefeliciteerd! Hoe beviel je eerste dag samen?

De eerste dagen bevallen prima, de aflevering was top geregeld bij PCT en de auto begint steeds meer als een jas te passen. In het begin altijd even wennen, van handbak naar PDK en 8 jaar nieuwer wat een gigantisch verschil is. De permanente grijns is er!!

30 dec 2020 22:39

1 foto pas gezien van een mooie kont.

Ben je zo druk met rijden en genieten dat je geen tijd hebt om er meer te schieten? :lol:

31 dec 2020 10:06

Sander911 schreef:

De eerste dagen bevallen prima, de aflevering was top geregeld bij PCT en de auto begint steeds meer als een jas te passen. In het begin altijd even wennen, van handbak naar PDK en 8 jaar nieuwer wat een gigantisch verschil is. De permanente grijns is er!!

Heb je de "hold" modus al ontdekt? Heeft bij mij een paar maanden geduurd, lees je gemakkelijk overheen in de manual maar erg handig voor een stoplicht!

31 dec 2020 11:29

Ben recent ook achter de volgende feature gekomen, ook leuk om te proberen (enkel als je Keyless entry and drive hebt); met porsche sleutel in je zak & auto op slot bij de kofferbak gaan staan en je hand voor 1-3 seconden net boven het punt laten zweven waar je altijd de kofferklep open maakt. Dan schiet de kofferklep automatisch open.

31 dec 2020 12:12

Het lijkt wel een Tesla :mrgreen:

31 dec 2020 17:39

Frank K schreef:
Sander911 schreef:

Heb je de "hold" modus al ontdekt? Heeft bij mij een paar maanden geduurd, lees je gemakkelijk overheen in de manual maar erg handig voor een stoplicht!

Werd zelfs uitgelegd bij dealer :thumleft:

02 jan 2021 22:32

Twente zo te zien...

02 jan 2021 22:44

Sander911 schreef:Werd zelfs uitgelegd bij dealer :thumleft:

Mijn dealer wist bij de uitleg bij aflevering niet dat je met de flippers de PDK bak in neutraal kon zetten. Ook tijdens het rijden.

03 jan 2021 15:46

MarkS schreef:

Mijn dealer wist bij de uitleg bij aflevering niet dat je met de flippers de PDK bak in neutraal kon zetten. Ook tijdens het rijden.

Die uitleg heb ik ook niet gehad, leg uit...

03 jan 2021 15:48

outletvalve schreef:1 foto pas gezien van een mooie kont.

Ben je zo druk met rijden en genieten dat je geen tijd hebt om er meer te schieten? :lol:

Inderdaad nog niet zo veel foto’s gemaakt, hierbij een nog ongewassen foto.
Afbeelding

03 jan 2021 18:11

Kijk, dat is een mooi plaatje :!: Volgens mij hebben we exact dezelfde velgen. Die van jou zijn ook mat gunmetal zo te zien, staat hem goed.

03 jan 2021 18:16

Sander911 schreef:
MarkS schreef:

Die uitleg heb ik ook niet gehad, leg uit...

Ik stuur het net in een pbtje naar Anton nav zijn vraag mbt de 997 maar ik denk dat het is voorbehouden aan de 991 of zelfs de 991.2. Ik had het voordat ik mijn GTS kreeg al eens ergens gelezen op rennlist. Het werkt vrij simpel en als volgt. Je drukt beide flippers aan het stuur tegelijk in. Bak gaat dan in N. Werkt bij stilstand, soort alternatief voor de pook handmatig in N te zetten. Maar het werkt ook rijdend. Bijvoorbeeld als je onderweg bij een tunneltje even een dot gas wilt geven in N. In die zin werkt het dus net als een handmatige koppeling maar dan zonder slip. De GT3 gaat daarin nog een stapje verder daar kun je het eigenlijk volledig als koppeling gebruiken inclusief slip. Als de bak bij mij eenmaal in N staat en je wilt hem weer in versnelling krijgen dan is het een kwestie van een van de flippers, ik gebruik meestal rechts/op schakelen, indrukken en hij staat in versnelling. Bij stilstand moet je dan wel even de rem aantikken. Als de auto ook maar enigszins rijdt/rolt hoeft dat niet en gaat hij direct terug in de juiste versnelling.

Verder heb je er dus helemaal niks aan maar ik vond het wel geinig. :mrgreen:

03 jan 2021 20:58

Wat een beauty! Gefeliciteerd man! :thumleft:
Plaats een reactie