Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Dag allemaal - Luniz 981 Boxster S PDK

20 maart 2025 14:58

ja dat is inderdad mooi. en wat opgefrist.
ik was zelf aan het rondkijken hiernaar, maar weet niet oged of ik een multifunctioneel stuur 'aan de praat' krijg.
Ik heb nu een Sport stuur, maar dus zonder knopjes en radiobediening en dat is nu net hetgeen dat ik wat mis.

20 maart 2025 20:48

Multifunctie kan ook, maar dan heb je wel een adapter nodig. Meer info kun je hier vinden: https://gpsadapter.us/

16 jun 2025 13:39

Hoe is het rijden met de spacers? Merk je verschil met sturen? Of is het na één rit al in je systeem?

16 jun 2025 15:00

Daar merk je niks van joh. Ik heb zelf 7 voor en 14 achter: geen enkel verschil waarneembaar.

18 jun 2025 17:33

Dat klopt, ik merk er ook niks van qua rij-eigenschappen. Wel ziet het er een stuk mooier uit. Zeker in combinatie met x73 zijn de wiekkasten nu goed gevuld.

Nog een andere update. Nadat ik over Thinkdiag had gelezen en de mogelijkheid om daar ook mee te coderen, was ik snel van het idee om met PIWIS aan de slag te gaan af. Met Thinkdiag kan ik alles wat ik met PIWIS wilde programmeren doen, voor een fractie van de kosten. Ik heb de spullen inmiddels in huis en zal een update plaatsen zodra ik tijd heb gehad om te coderen.
Plaats een reactie