Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

03 nov 2005 22:11

Hallo Tom3.2, heel veel geluk met je mooie/nieuwe aanwinst.
Ook ik lees dit forum al ongeveer een jaar maar begin nu pas een beetje activer te worden.
Hoop je (en andere) op een treffen te ontmoeten.
Gr.JBP

04 nov 2005 8:44

Tom3.2 schreef:Dank voor alle welkomswoorden. Ik zie er inderdaad naar uit om naar bijeenkomsten te komen en jullie te ontmoeten. Maar eerst moet ik de nieuwe aanwinst maar eens verzekerd zien te krijgen. Mijn tussenpersoon is sinds gisteren in de weer om op een zakelijke polis de auto verzekerd te krijgen. Tot nu toe is dat niet gelukt omdat elke verzekeraar weer zo zijn eigen onmogelijke voorwaarden stelt. Ik hoop dat ik morgen het verlossende woord krijg dat het gelukt is want het is wel de bedoeling dat ik zaterdagochtend te auto ophaal.
Is er iemand op het forum die ervaring heeft met een zakelijke verzekering van zijn Porsche? Ik wil de auto op mijn onderneming zakelijk en prive rijden omdat ik dan de kosten wel op de winst in mindering kan brengen terwijl de bijtelling plaatsvindt op de aanschafwaarde (ouder dan 15 jaar).

probeer www.assicuro.nl eens....

04 nov 2005 10:08

Tom3.2 schreef:Dat klinkt als een creatieve oplossing. Morgen even overleggen met de tussenpersoon. Overigens, mijn vrouw heeft geen schadevrije jaren: ze heeft net een paar weken geleden aan haar auto behoorlijke schade gereden :roll: . Maar ik zal eens even informeren. Uiteindelijk moet dit goedkomen zo lijkt me. Ik maak me dan ook nog geen zorgen.

'Hoeveel schadevrij jaren mijn vrouw heeft? Eh, mag het ook in dagen?' :wink:
Plaats een reactie