Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

04 maart 2014 22:08

Heb net de bilstein kit even bekeken, ik begon bijna te twijfelen over mijn keuze wegens veel te stug, mijn tanden vielen der bijna uit na de minste on effenheid in het wegdek tot ik ontdekte dat je deze kit héél eenvoudig zachter kan instellen, bij de mijne stonden de schokdempers alle vier ingesteld op 10 en dat is dus duidelijk niet geschikt voor de openbare weg. nu staan ze op 3 en wat een wereld van verschil. Toch goed gekozen blijkt :thumleft:

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

08 maart 2014 13:44

De eerste twee velgen zitten al in elkaar,
nu de volgende twee

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

08 maart 2014 14:25

De mijne gaan komende week opnieuw verdicht worden, worden ze ook weer als nieuw, kan natuurlijk niet achterblijven, Geert :wink:

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

08 maart 2014 15:30

motorklep logo er ook alweer op zie ik :thumleft:

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

08 maart 2014 19:27

Gaaf man. Die velgen zijn echt de bom. 8)

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

09 maart 2014 8:51

marino schreef:De mijne gaan komende week opnieuw verdicht worden, worden ze ook weer als nieuw, kan natuurlijk niet achterblijven, Geert :wink:


Die waren toch nieuw verdicht? nadeel van een verdichte velg is dat het moeilijk te onderhouden is en meestal vind ik het nog niet mooi ook niet, alleen de speedline velg ziet er top uit volledig verdicht
Ik heb der voor gekozen om de harten te lakken, dat is eenvoudiger te onderhouden,

Als alles klaar is dan kuis ik nog een setje 18 inch cargraphichs op, zo kunnen we af en toe eens afwisselen :ba:

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

15 maart 2014 19:27

deze mogen nog een weekje drogen en dan zijn ze klaar voor het nieuwe rubber, en dan snel op de auto hé

Afbeelding

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

15 maart 2014 21:54

eeeehhhhhh... wat is verdichten van een velg? Terrum, heb je ze alleen maar gepoetst of zijn ze helemaal uit elkaar geweest met nieuwe boutjes en stralen enzo? (ben even te lui :pig: om terug te lezen)

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

15 maart 2014 22:16

@ Horn

Afbeelding

Verdichten is ......Dan steken ze uw velgen in een bad met kleine kegeltjes(weet niet juist uit welke materie deze bestaan) en laten ze de boel flink rond draaien, als ze dit proces hebben ondergaan dan blinkt het oppervlak als een spiegel en zouden de poriën dicht zitten waardoor deze niet zo snel oxideren maar de ervaring heeft me al geleerd dat dit larie en apekoek is en dat ze even snel oxideren als gepolijste aluminum, Harten en binnen potten zijn gestraald en buitenboorden zijn nieuw,boudjes zijn opgekuist

Welke zijn de aangewezen merken van banden die hier op moeten, ik veronderstel michelin of continental ?

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

15 maart 2014 22:44

dank. glasparelen.

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

15 maart 2014 23:10

Verdichten = velgen a la Knauf. :wink:

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

22 maart 2014 7:54

Afbeelding
Afbeelding

Velgen voorzien van nieuw rubber van Michelin

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

22 maart 2014 8:27

Geweldig! wat een plaatje :cheers:

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

22 maart 2014 8:31

Hij ziet er idd schitterend uit. Mijn vraag aan Terrum is: hoe rijdt de Jubi? Ben benieuwd naar je ervaringen zeker na de 993 en 997....

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

22 maart 2014 8:46

oranje knippers erop en gaaaaaan! :cheesy: Geintje Terrum, wat een eer zal jij van je noeste arbeid hebben! 8)

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

22 maart 2014 12:39

@ Horn, orange knippers ben ik nog aan het overwegen, we zien later wel

@ koebel, rijd geweldig al moet ik toegeven dat de 993 minder spartaans was, eigenlijk een totaal andere wagen en de 997 zou ik alleen nog terug willen als deze oldtimer wordt. Als ik moest kiezen wat ik dan ook gedaan heb betaal ik liever de taks voor deze dat voor de 997, eens de 964 oldtimer is en je daar geen taks meer voor moet betalen zou ik het nog durven overwegen om er terug eentje aan te schaffen maar als het zo ver is denk ik me eerder terug te laten verleiden voor terug een 993 erbij te nemen:oops:

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

22 maart 2014 19:47

:thumleft: :D

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

27 maart 2014 2:01

Ik ben erg blij met mijn nachtblauwe 964 C4, maar de extra breede jubi met speedlines is toch wel een natte droom 8)
Geweldige wagen!

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

27 maart 2014 21:38

Johannvb schreef:Geweldig! wat een plaatje :cheers:


+1

Maar wel even je naafkapjes goed draaien he.. :wink:

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

27 maart 2014 22:19

zitten die dan niet goed Ronaldo?

nu de buitenkant klaar is, de velgen klaar, de motor weer loopt als een klok is het tijd om de motorbaai een beetje op te leuken en zij die mijn 993 en 997 gekend hebben weten dat ik fan ben van carbon, hopelijk wordt mijn bestelling snel geleverd

Afbeelding

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

27 maart 2014 22:56

TERRUM schreef:zitten die dan niet goed Ronaldo?


Joh, zitten prima. Ons mierenzifters willen graag de punten van de wapens richting ventielen.. :wink:

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

31 maart 2014 21:07

Afbeelding
Afbeelding

Wel het één én ander moeten weghalen en na een eerste pas beurt had ik een beetje teveel sensoren over naar mijn zin dus boormachine en dremel er bij gehaald en alle sensoren overgebouwd op de carbonnen buis

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

09 apr 2014 20:10

@Selected in expo Gent

Afbeelding

On the road

Afbeelding

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

09 apr 2014 21:10

:ba: :ba: :ba: :res: :res: :res:
Schitterend resultaat :thumleft:
Jubi is nog steeds een van de mooiste!

Re: 1993 Porsche 964 WTL n°417

10 apr 2014 9:40

:res: :res: :res: :res: errug mooie wagen!
Plaats een reactie