Vertel hier over jezelf.
11 aug 2015 23:19
En de grootste (motorische-) flater...
11 aug 2015 23:22
En spiegelei koplampen.
11 aug 2015 23:32
Ronaldo schreef:En spiegelei koplampen.

Aiaiai, zo mooi...
11 aug 2015 23:37
Persoonlijk vind ik die spiegelei koplampen erg mooi. Mooier als de ovale! Heb nooit begrepen waarom daar Zo'n Punt van gemaakt wordt. Zo zijn er nog wel meer dingen trouwens.
11 aug 2015 23:48
De spiegeleieren zijn de reden dat ik per se een mk1 wilde...
Een dezer dagen deze gele pitten er in. Kijken hoe dat uitpakt.
12 aug 2015 7:29
Ber schreef:Persoonlijk vind ik die spiegelei koplampen erg mooi. Mooier als de ovale! Heb nooit begrepen waarom daar Zo'n Punt van gemaakt wordt. Zo zijn er nog wel meer dingen trouwens.
Er is eigenlijk geen punt van gemaakt. Juist spiegeleieren hebben geen punt
Grapje.
De 996 bleek een verkoopsucces en de redding van Porsche dus wat men ook vindt hij verkocht als een malle.
29 sep 2015 21:59
Mooie rooie !
30 sep 2015 0:16
Oeh, mooi ding!
30 sep 2015 10:10
Zeker mooi maar de prijs???
30 sep 2015 10:24
MickRS schreef:Ronaldo schreef:En spiegelei koplampen.

Aiaiai, zo mooi...

Hé een Boxster 2.5!
30 sep 2015 11:03
Ja, en?
30 sep 2015 11:24
Kappersauto!
30 sep 2015 12:07
MickRS schreef:Sterker nog: de 996 zal uiteindelijk de geschiedenis ingaan als een van de belangrijkste modellen in de historie van Porsche. Zowel in bedrijfsmatig als in technisch opzicht!

Yep, met een memorial plaquette hiervan in de Efteling.
Sta toch steeds weer verbaasd hoe hard Porscherijders onderling kunnen zijn over elkaars auto. Je kiest wat bij je (budget) past en daar geniet je van. Of niet en dan verkoop je hem weer rn koopt evt iets anders. Dat gezeur over water/lucht/wel niet 911/mijne is beter dan jounes....
30 sep 2015 12:25
Daar gaan we weer. Ik heb mij daar al vaker kwaad over gemaakt. Doe ik niet meer maar ik vind het zo zielig die opmerkingen over die geweldige boxsters. Ja ook de 2.5!!! Heb er zelf 1 met heel veel plezier gereden en kan je zeggen dat hij beter op de weg ligt dan de meeste 911jes. Dus die waardeloze boxster heeft zeker erg goede eigenschappen waar menig 911 niet aan kan tippen. En meer zeg ik er niet over.
30 sep 2015 12:26
horn schreef:Yep, met een memorial plaquette hiervan in de Efteling.
Sta roch steeds weer verbaasd hoe hard Porscherijders onderling kunnen zijn over elkaars auto. Je kiest wat bij je (budget) past en daar geniet je van. Of niet en dan verkoop je hem weer rn koopt evt iets anders. Dat gezeur over water/lucht/wel niet 911/mijne is beter dan jounes....
Helemaal met je eens!
30 sep 2015 12:48
En daar sluit ik me ook volledig bij aan Ber. Het is en blijft onze gezamenlijke hobby en trots (ik kan het me niet anders voorstellen in ieder geval). Niet voor niets heb ik het onderschrift wat ik heb (omdat ik volstrekt moedeloos kan worden van alle kritiek op Boxsters). En soms probeer ik de grap er maar van in te zien, meermalen opmerkingen gekregen dat ik me er niet zo druk over mag maken....
30 sep 2015 13:24
geertsabine schreef:Zeker mooi maar de prijs???
Wat vragen/vroegen ze ervoor dan?
Ziet er wel cool uit, zo shiny rood.
30 sep 2015 13:41
Dat is precies wat mist op de website. Persoonlijk heb ik daar echt een hekel aan en doet de koopimpuls onmiddellijk verdwijnen. Bij heel exclusieve auto´s of andere zaken kan ik me er iets bij voorstellen maar, en dat bedoel ik met alle respect, dat is hier niet helemaal het geval.
30 sep 2015 15:29
horn schreef:Yep, met een memorial plaquette hiervan in de Efteling.
Sta roch steeds weer verbaasd hoe hard Porscherijders onderling kunnen zijn over elkaars auto. Je kiest wat bij je (budget) past en daar geniet je van. Of niet en dan verkoop je hem weer rn koopt evt iets anders. Dat gezeur over water/lucht/wel niet 911/mijne is beter dan jounes....
AUS PRINZIP, NICHT AUS PRESTIGE
30 sep 2015 17:42
MickRS schreef:AUS PRINZIP, NICHT AUS PRESTIGE
Onduidelijk wat dit nu weer betekent...
30 sep 2015 18:05
Bijvoorbeeld dat het mij echt geen ene moer uitmaakt dat mijn auto de neus deelt met een Boxster...
01 okt 2015 7:58
Altijd gedacht dat je met zo'n badge, op welke voorkant dan ook, deel uitmaakte
van een groep echte autoliefhebbers met een bijzondere passie voor het merk Porsche.