Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Bzguy : op zoek naar een Porsche :)

24 jan 2011 8:52

Van de vorige eigenaar nog wat foto's gekregen, dus die maar eens posten om de aanwinst te laten zien :)

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

24 jan 2011 9:06

Top, foto's waarderen we altijd! Mooi zo'n 3.2 in het zwart, interieur is nog even wennen voormij :mrgreen:

24 jan 2011 9:40

dat rood interieur is niet zo fel in het echt als op foto ;)

24 jan 2011 20:13

Mooi lak... alleen bij het zien van het interieur dacht ik hier aan :mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding

24 jan 2011 20:32

je hebt me door, lol :)

24 jan 2011 22:14

HV schreef:Gefeliciteerd hoor! Enne, die Fuchsen hoef je je echt niet voor te schamen 8) (werden in laatste serie 3.2 overigens zelfs standaard, al waren de telefoonvelgen in 1983 inderdaad de óriginele'basisvelgen, waarmee men meende de auto een moderner voorkomen te geven - velen gaven en geven echter de voorkeur aan de Fuchs, die er in vele gedaanten natuurlijk al vele jaren eerder werden aangeboden oonder 911jes (naar ik weet steeds als optionele velg). Ook de taartschep is een af-fabriek optie voor zover ik weet, onderdeel van de Turbolook.
Viel mij in de advertentie op marktplaats trouwens op dat hier de specs bij stonden van de eerste 3.0 motor uit 1978 i.p.v. de 3.2; waarschijnlijk verkeerd overgetypt :wink: .
In elk geval heel veel rijplezier met deze prachtige 3.2!

Viel mij ook op! Specs zijn van een SC uit '80. en verderop staat 3.2 motor. Die ligt er wel gewoon in hoop ik??

24 jan 2011 22:20

Carrera80 schreef:Viel mij ook op! Specs zijn van een SC uit '80. en verderop staat 3.2 motor. Die ligt er wel gewoon in hoop ik??

Als je het verschil tussen een 3.2 en een 3.0 niet ken zien moet je maar even de Porsche bijbel gaan bestuderen :mrgreen:

Afbeelding

24 jan 2011 22:21

Carrera80 schreef:
Viel mij ook op! Specs zijn van een SC uit '80. en verderop staat 3.2 motor. Die ligt er wel gewoon in hoop ik??

ja hoor, zie foto :)

25 jan 2011 0:47

hey,

gefeliciteerd de auto ziet er super uit zo op de foto's te zien. :thumleft:

25 jan 2011 9:41

Blijco schreef:Als je het verschil tussen een 3.2 en een 3.0 niet ken zien moet je maar even de Porsche bijbel gaan bestuderen :mrgreen:

Nou, weer bedankt voor de vriendelijke uitleg. Hoe SC blokjes er uit zien, heb ik me nooit in verdiept nee, was ook niet nodig, wan hij liep niet. :mrgreen:

Nogmaals gefeliciteerd Bzguy, 3.2 it is!! :wink:

25 jan 2011 9:56

dank je, het is idd een 3.2 :)

Algemene vraag : hoe kan ik weten of er standaard een spoiler op de wagen stond bij aflevering ?

25 jan 2011 11:16

even kijken welke optiecodes er op de sticker staan? (ofwel in het vooronder ofwel voorin je onderhoudsboekje) :idea:

25 jan 2011 11:21

En als die beide er niet zijn .. kan je 'n geboortecertificaatje aanvragen bij PON :wink:

26 jan 2011 16:54

horn schreef:even kijken welke optiecodes er op de sticker staan? (ofwel in het vooronder ofwel voorin je onderhoudsboekje) :idea:

zal ik doen van zodra ik de wagen thuis heb staan :)

Vraag mij af-behalve dan de achterspoiler- of een rubber neuslipje (zoals dat ontreekt op de mijne) al dan niet standaard is.

Ik wil de wagen toch zoveel mogelijk standaard hebben, al kan dat betekenen dat de spoiler eraf moet :s.

Velgen blijven wel, en Carrera logo moet er zeker terug op :)

26 jan 2011 16:56

spoiler is gewoon een optie geweest ,maar dan moet je dus wel de front-chin erbij hebben.

26 jan 2011 17:12

Richard schreef:spoiler is gewoon een optie geweest ,maar dan moet je dus wel de front-chin erbij hebben.

ik heb idd gelezen dat de spoiler & rubber chin samen gaan (al heb ik er al eentje te koop zien staan ZONDER spoiler mara met chin) ; mijne is omgekeerd, maar is abs0oluut geen originele spoiler : mijne is volledig rubber, zou moeten zijn zoals op foto hieronder, maar dat is het dus niet (rode kleur moet dus zwarte carrosseriekleur zijn)

Als ik me niet vergis ziet een originele Carrera spoiler er zo uit :
Afbeelding

26 jan 2011 17:21

Afbeelding
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=29677&start=25 :salut:

Re: Bzguy : heeft z'n Porsche gevonden

26 jan 2011 17:29

dat lijkt mij idd dezelfde Richard, maar dan het rooste rin koetswerkkleur gespoten ; ik dacht dta het rooster satijn of mat zwart zou zijn, maar daar ken ik dus niks van ;)

Feit is : diegene die er nu bij mij op staat is gans rubber, dus kan niet een originele zijn.

26 jan 2011 17:30

nou dat de roosters zwart moeten zijn dat zou kunnen ,ik heb de mijne vol. laten spuiten.

26 jan 2011 17:36

dat zal het verklaren, maar stoort me op jouw wagen zeke rniet, integendeel !

Heb even je link nagekeken : die spoiler heet dus een "Tea Tray"

Heb net gezien dat iemand de titel van m'n topic aangepast heeft (van "gezocht" naar "gevonden"), waarvoor dank !

26 jan 2011 18:16

Mooie P met dito inrichting :idea:

suc6 ermee... :drive:

26 jan 2011 19:27

alleen lip kan wel. alleen achter geeft fors lift. dus alleen met vliegbrevet.
i like the red inside 8) lekker hoerig.

26 jan 2011 20:13

Mooie auto en super met dat rooie/rode interieur. Wel ietsjes laten zakken.(is niet zo moeilijk overigens)

26 jan 2011 20:23

Dank je, mag idd ietsje lager ; hoe doe je dat overigens zonder de dempers/veren te moeten vervangen ?

26 jan 2011 22:33

Er zijn er genoeg op het forum die het specifieker kunnen vertellen.
Wel moet je na het verlagen de auto opnieuw uitlijnen.

Ik heb toentertijd mijn eigen 3,2 ook omlaag gezet.

Afbeelding
Plaats een reactie