Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: 964 Murano Grün... uit de "Koopjes van het ogenblik"..

05 apr 2013 16:57

Hoi Paul,

Gefeliciteerd met de 964, volgens mij een koopje, veel plezier ermee.

06 apr 2013 13:39

PaulW schreef:Trouwens viel me op dat de volgende optie erop zit:
058: bumpers met impact absorbers..... Wat is dat dan??

Het is toch geen omgebouwde 3.2? :mrgreen: Geintje
Je ziet het weer... een hoge km stand wil niet altijd wat zeggen. Als er normaal mee gedaan wordt kan je er lang mee doen. Mooie collectie krijg je zo. Wat is de volgende?

08 apr 2013 22:41

Zo, ook even frisse glazen erin...
Het leek of de originele alle 306d KM asfalt gezien hadden en waren helemaal mat geworden. Had niet verwacht dat het front er zo lekker van opfrist. Moeite waard!

Afbeelding

Nu alleen de mistlampen(links is minder helder) en witte knippers denk ik zal beter staan. Op zoek naar een wit setje denk ik maar.
Afbeelding

Afbeelding

08 apr 2013 22:49

PaulW schreef:Nu alleen de mistlampen(links is minder helder) en witte knippers denk ik zal beter staan. Op zoek naar een wit setje denk ik maar.

... dat is zoooo 1995 :idea:

Ik zou ze lekker origineel oranje laten :wink:

08 apr 2013 22:56

Twijfelde ook daaraan ja... dan laat ik het lekker zo! :salut:

08 apr 2013 23:01

....... :res:

09 apr 2013 14:59

Inderdaad! Dat oranje steekt mooi af bij het schitterend kleurtje. Net als bij die witte van Mike.

09 apr 2013 19:53

Nog een leuke aanwinst op de groene 964 historie....

Vanaf nieuw tot 280d KM is de P in Duitsland onderhouden. Ook door een in het onderhoudsboekje laatst gedocumenteerde eigenaar. Dit was een Nederlander die in de grensstreek woonde. De auto heeft diverse beurten gehad bij Porsche Centrum Willich, netjes gestempeld in het boekje.
Er staat dan mooi een zgn. "auftragsnr." bij elke onderhoudsbeurt.

Ik dacht laat ik het Porsche Centrum eens aanschrijven of ik de originele rekeningen kan krijgen behorende bij het genoemde "auftragsnr".. Zo stuurde ik een email naar P centrum Willich, Duitsland..

Zelfde dag reactie van ene Claudia Reis...
"Dear Mr.... We need the ownership Certificate and Chasisnr. before we can send you the requested information"
Meteen scan opgestuurd en de volgende dag een uiterst vriendelijke mail terug met van alle Auftragsnrs een scan! (Factuur, met natuurlijk geen voormalig eigenaar gegevens). Nog felicitaties van Frau Reis met de Porsche en dat ik er veel plezier mee mag beleven! Geweldig toch! :cheers:

Ik ga kijken of ik nog verder terug kan. Ik heb er wel lol in moet ik zeggen, nu ook nog straks een compleet gedocumenteerde Porsche, :lol:

Ben benieuwd of alle Porsche Centra (vooral NL....) zo meegaand zijn. Probeer het zou ik zeggen!

:salut:

09 apr 2013 21:28

Olaf schreef:
PaulW schreef:Nu alleen de mistlampen(links is minder helder) en witte knippers denk ik zal beter staan. Op zoek naar een wit setje denk ik maar.

Mee eens!

09 apr 2013 21:50

PaulW schreef:Nog een leuke aanwinst op de groene 964 historie....

Vanaf nieuw tot 280d KM is de P in Duitsland onderhouden. Ook door een in het onderhoudsboekje laatst gedocumenteerde eigenaar. Dit was een Nederlander die in de grensstreek woonde. De auto heeft diverse beurten gehad bij Porsche Centrum Willich, netjes gestempeld in het boekje.
Er staat dan mooi een zgn. "auftragsnr." bij elke onderhoudsbeurt.

Ik dacht laat ik het Porsche Centrum eens aanschrijven of ik de originele rekeningen kan krijgen behorende bij het genoemde "auftragsnr".. Zo stuurde ik een email naar P centrum Willich, Duitsland..

Zelfde dag reactie van ene Claudia Reis...
"Dear Mr.... We need the ownership Certificate and Chasisnr. before we can send you the requested information"
Meteen scan opgestuurd en de volgende dag een uiterst vriendelijke mail terug met van alle Auftragsnrs een scan! (Factuur, met natuurlijk geen voormalig eigenaar gegevens). Nog felicitaties van Frau Reis met de Porsche en dat ik er veel plezier mee mag beleven! Geweldig toch! :cheers:

Ik ga kijken of ik nog verder terug kan. Ik heb er wel lol in moet ik zeggen, nu ook nog straks een compleet gedocumenteerde Porsche, :lol:

Ben benieuwd of alle Porsche Centra (vooral NL....) zo meegaand zijn. Probeer het zou ik zeggen!

:salut:

Deutsche Grundlichkeit.
Mooi dat dit zo kan.
Het is al veel gemeld, maar ook ik vind het het een prachtige kleur.
Veel plezier ermee!

09 apr 2013 23:02

Heb dezelfde ervaring met Porsche centrum in Belgie, schitterend overzicht van alle beurten met km standen en uitgevoerde werkzaamheden. Ook van PC eindhoven nog een proforma factuur gekregen.

10 apr 2013 7:09

Het verhaal wordt mooier en mooier
De auto ook, inderdaad niet voor witte pinkers gaan :wink:

10 apr 2013 9:04

mooi verhaal! goede gok! :mrgreen:

10 apr 2013 10:58

kleur ist ja ganz 8)

14 jul 2013 22:08

Afbeelding
Zo... Ik toer deze dagen heerlijk in de Murano Groene 964....

Dakje open... zon naar binnen...

Afbeelding
motor loopt lekker...

Afbeelding
heerlijke sound...

Afbeelding
veel bekijks (ook kleur blijft bijzonder vind ik..)...

Maarrr... toch wel een "probleem".... Ik rijd nauwelijks nog in de 993....! :shock:

Ik kan 1 auto thuis in de garage kwijt en de ander 30KM verderop bij familie veilig in de loods.
Ik geniet bijzonder van de 964... twijfel soms wel wat te doen. De 993S gaat niet weg, ben ik té aan gehecht, de 964 aan een liefhebber doorzetten en weer meer met de 993 rijden? 964 houden en langer stil laten staan.... :roll:
Had ik maar meer tijd om te :drive:

Komende vakantie maar eens bedenken of ik de 964 in de verkoop doe of niet en leuk terugkijk op dit spontane uitstapje met een Murano groene 964... :?:

Maar jongens... wat is zo'n 964 toch ook een geweldig apparaat! :res:

Afbeelding

14 jul 2013 22:25

Wat een superkleur!

14 jul 2013 22:47

Je weet m'n PB button te vinden he :mrgreen: ?
Net de garage opgeruimd voor 1 P maar kan alvast plek maken voor een 2e P in diezelfde garage hoor ik.

Blijft een bijzondere 964 en een leuk verhaal om te volgen + goed om te horen dat je er zoveel schik mee hebt :thumleft: .

14 jul 2013 22:52

Ik zou 'm alleen al kopen voor de kleur :cheers: en ook wel een beetje om die oranje glaasjes te kunnen vervangen door witte :twisted:

15 jul 2013 7:41

Ik kan 1 auto thuis in de garage kwijt en de ander 30KM verderop bij familie veilig in de loods.
Ik geniet bijzonder van de 964... twijfel soms wel wat te doen. De 993S gaat niet weg, ben ik té aan gehecht, de 964 aan een liefhebber doorzetten en weer meer met de 993 rijden? 964 houden en langer stil laten staan

Komende vakantie maar eens bedenken of ik de 964 in de verkoop doe of niet en leuk terugkijk op dit spontane uitstapje met een Murano groene 964... :?:

Duidelijke vooraankondiging van verkoop.....en de potentiele kopers staan al op de stoep :)

15 jul 2013 12:35

Wat is de bodemprijs? :wink: :popcorn:

15 jul 2013 14:43

even een pb'tje naar Mud :wink:

15 jul 2013 16:26

Ik bied 5E meer :wink:

15 jul 2013 17:15

cheapo :wink: , als je nou zou zeggen 5 K Euro meer....

15 jul 2013 18:13

outletvalve schreef:cheapo :wink: , als je nou zou zeggen 5 K Euro meer....

Precies, alleen die kleur al kost je +5K .zooooo uniek, maar zooooo origineel... :wink:

Maar pb mij maar wil je komen kijken..

15 jul 2013 18:54

Hmmmmmmm :popcorn:
Plaats een reactie