Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

07 jun 2006 22:14

Afbeelding

HAHAHAHA

Super gedaan :thumleft:

07 jun 2006 22:23

Gefeliciteerd met je opnieuw nieuwe aanwinst
@wolbert:
Ook interessant voor de zakelijke rijder die een lagere bijtelling wil, daar de auto 15 jaar oud is. ----------------------zakelijk gekocht?? :lol: :wink:

07 jun 2006 22:35

Nee zuiver prive plezier, denk niet dat dat bij een aantal mensen in goede aarde zou vallen wanneer ik een Porsche zakelijk zou gaan rijden :wink:

08 jun 2006 7:49

ErikE schreef:[Feliciteren kap ik mee...]

Jij ook al... 8) :wink:

Gun Henk er natuurlijk het allerbeste mee :wink: , maar om nu om de 6 weken iemand te feliciteren met zijn droomauto loopt de spuigaten uit... :twisted:

Nou vooruit..maar alleen omdat jij 't bent ... ; Henk , gefeliciteerd man, met je nieuwe Porsche! :wink: Goede kleur, mooie auto...hoop dat jij/jullie hier nog lang :twisted: plezier van zullen hebben...zal vast wel...

:^:

08 jun 2006 8:04

Jaco schreef:Nou, daar gaan we dan maar weer:

Henk, gefeliciteerd met je nieuwe aanswinst...........heel veel plezier ermee de komende jaren 8) :wink:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

robert

08 jun 2006 22:33

En dan ehhh Mijnheer C2.....
ook van mij van Harte
met uw nieuwe...........

911 :!: :!: :!: :wink:

die rode, blauwe, zwarte, ......

08 jun 2006 22:45

Dankjewel Paul! :D

13 jun 2006 13:14

Heb je 'm al - vandaag halen toch :?:

13 jun 2006 13:16

foto's :lol:

13 jun 2006 18:33

Foto's volgen! :D

De auto komt een paar dagen later, er was een onderdeeltje nog niet binnen helaas!

Maar wat in het vat zit ...:D

13 jun 2006 18:41

Het stuur :?: :mrgreen:

13 jun 2006 18:53

:D :D :D

13 jun 2006 19:00

HenkC2C schreef:De auto komt een paar dagen later, er was een onderdeeltje nog niet binnen helaas!

Daar zou ik dus echt niet op wachten!!! :mrgreen: :wink:

13 jun 2006 19:02

Wanneer het mijn eerste Porsche zou zijn, ik ook niet maar nu...
Wat zijn een paar dagen op een mensenleven :wink:

13 jun 2006 19:36

HenkC2C schreef:Wat zijn een paar dagen op een mensenleven :wink:

..... op het leven van een Porsche terwijl die jouw eigendom is daarentegen significant. :wink:
Even knipperen met je ogen en het bestelde onderdeel past niet meer op het type dat je op moment van levering van het onderdeel hebt. :lol:

13 jun 2006 19:57

HenkC2C schreef:De auto komt een paar dagen later, er was een onderdeeltje nog niet binnen helaas!

.... toch niet de oliekoeler :roll: :? :?: :wink:

13 jun 2006 20:12

Congrats! mooie wagen!

Is de rooie weer weg ;) ?

13 jun 2006 22:09

@ Eric: :D :D :D zou het ooit nog goed komen met mijn imago? :D :wink:

@Olaf : Nee want die wist ik wel te vinden op tijd! :wink:

@ R.M. Boosten: Thnx! Ja bijna... 8)

13 jun 2006 23:43

HenkC2C schreef:@ Eric: :D :D :D zou het ooit nog goed komen met mijn imago? :D :wink:
@Olaf : Nee want die wist ik wel te vinden op tijd! :wink:
@ R.M. Boosten: Thnx! Ja bijna... 8)

Henk, volgens mij ga jij gewoon voor het Guinness-book-of-records "Most pre-owned Porsche owner of the 21st century" of zoiets.....
Ga je nog eens 'houden van' een exemplaar dat je aanschaft? 2b honest: die 993 Tip cabrio die je eerder had, was een prachtige auto.... :twisted:

13 jun 2006 23:46

ErikE schreef:... was een prachtige auto.... :twisted:

Op 1 elfje na waren ze dat allemaal :wink:

13 jun 2006 23:54

ErikE schreef:
Ga je nog eens 'houden van' een exemplaar dat je aanschaft? 2b honest: die 993 Tip cabrio die je eerder had, was een prachtige auto.... :twisted:

Ben ik helemaal met je eens Erik, voor wat betreft de 993 Cabrio, samen met de 964 Cabrio is dat de Porsche die ik het langst gehad heb!

@ Olaf: die ene..... dat is misschien wel de veroorzaker van de reeks erna :wink:

14 jun 2006 6:56

HenkC2C schreef:Ben ik helemaal met je eens Erik, voor wat betreft de 993 Cabrio, samen met de 964 Cabrio is dat de Porsche die ik het langst gehad heb!

Dat is bij jou geen argument. Korter dan een jaar blijft kort... :lol:

14 jun 2006 8:33

Nee, de irisblauwe coupe was het helemaal... Voldeed aan ALLE eisen... Maar nee hoor, meneer moest zo nodig een motor (gniffel gniffel)....

Deze is ook weer prima toch Henk? :cheesy:

14 jun 2006 8:52

paSCal schreef:...de irisblauwe coupe was het helemaal...

Dat Henk die weg heeft kunnen doen begrijp ik al helemaal niet... :) :wink:

14 jun 2006 11:07

Harley schreef:Dat Henk die weg heeft kunnen doen begrijp ik al helemaal niet... :) :wink:

Ik wel hoor, zoals bijna alle andere Porsche's:
* 964 coupé :arrow: tja :roll: ;) en verder :silent:
* Boxster :arrow: te egoïstisch om de fun met voldoende personen te kunnen delen ;)
* 993 cabrio tip :arrow: tja :roll: ;)
* 993 coupé :arrow: tja :roll: :wink:
* 3.2. coupé :arrow: tja :roll: :wink:
* 964 coupé ..... :roll:

HenkC2C schreef:..... voor wat betreft de 993 Cabrio, samen met de 964 Cabrio is dat de Porsche die ik het langst gehad heb!

@ Olaf: die ene..... dat is misschien wel de veroorzaker van de reeks erna :wink:

:idea: Hij had (achteraf) die 1e ;) :^: nooit moeten verkopen.
Plaats een reactie