Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

30 jan 2007 17:21

MS964 leest het hele draadje door: :shock: :? :oops:

30 jan 2007 17:32

D.D. heeft er wel voor gezorgd dat hij een onvergetelijke intro heeft gemaakt op dit forum :!: :roll:
over zijn/zuugnaps foto's, haar borsten, de boxter; who cares, as long if he 's happy with it :!:

wat D.D. wel bereikt heeft dat als hij op een meeting komt, hij aandacht zal krijgen :!: :wink:
of dat positief is, zal blijken............maar wees welkom :twisted:

30 jan 2007 17:48

Olaf schreef:
D.D. schreef:dus doe nou niet alsof jullie nog nooit een lekker ding gezien hebben...

Smaken verschillen ... :idea: :wink:

:silent: :wink: :cheesy:

30 jan 2007 20:22

Je moet maar zo denken.....hebben jullie tenminste wat te lezen....

en ps : (*)(*)....ze zijn zooooooo lekker.... , dus doe nou niet alsof jullie nog nooit een lekker ding gezien hebben..

Jullie rijden allemaal in een P, daar hoort een lekker ding bij.

:roll: Ik heb geen lekker ding nodig, de Porsche is al voldoende....... en de (*)(*)..... tja, ik hoef ze niet al kreeg ik ze gratis. :cheesy:

Gelukkig maar dat smaken verschillen, anders was het wel erg saai op de wereld :roll: :lol:

30 jan 2007 20:54

Sandra & Eric schreef::roll: Ik heb geen lekker ding nodig, de Porsche is al voldoende....... en de (*)(*)..... tja, ik hoef ze niet al kreeg ik ze gratis. :cheesy:

Sommige mensen hebben al mazzel als ze geboren worden.. :arrow: :wink:

30 jan 2007 20:56

craze schreef:wat D.D. wel bereikt heeft dat als hij op een meeting komt, hij aandacht zal krijgen :!: :wink:
of dat positief is, zal blijken............maar wees welkom :twisted:

17 maart, tetteringen...be there, so will i....

30 jan 2007 21:22

MS964 schreef:MS964 leest het hele draadje door: :shock: :? :oops:

Inderdaad :roll: , een duidelijk voorbeeld van de oorzaak van de hogere verkoopcijfers dan Porsche op basis van de door hun gedefinieerde doelgroep had verwacht. :idea: :?

30 jan 2007 21:41

:oops: ..... :roll: .... :cheesy:

31 jan 2007 1:01

Mick schreef:
MS964 schreef:MS964 leest het hele draadje door: :shock: :? :oops:

Inderdaad :roll: , een duidelijk voorbeeld van de oorzaak van de hogere verkoopcijfers dan Porsche op basis van de door hun gedefinieerde doelgroep had verwacht. :idea: :?

Ik snap 'm niet... :roll: :?:

31 jan 2007 1:10

MS964 schreef:Ik snap 'm niet... :roll: :?:

...dat we op weg zijn een petjes-forum te worden?

31 jan 2007 1:16

Oh. Zat wel in die richting te denken, maar kon me niet voorstellen dat dit zo bedoeld werd, omdat het toch wel wat aanmatigend is jegens die paupers eh... Boxster-rijders. :wink:

31 jan 2007 1:20

petjes forum, paupers....... :shock:

word dit topic een hitbox..?

31 jan 2007 10:52

MS964 schreef:
Mick schreef:Inderdaad :roll: , een duidelijk voorbeeld van de oorzaak van de hogere verkoopcijfers dan Porsche op basis van de door hun gedefinieerde doelgroep had verwacht. :idea: :?

Ik snap 'm niet... :roll: :?:

De doelgroep voor een Boxster is volgens Porsche schijnbaar "mensen zonder te compenseren minderwaardigheidscomplex". Uit dit voorbeeld :? blijkt dat ook mensen buiten die doelgroep een Boxster kopen. ;)

31 jan 2007 11:50

Mick schreef:Uit dit voorbeeld :? blijkt dat ook mensen buiten die doelgroep een Boxster kopen. ;)

:mrgreen:

31 jan 2007 12:12

Ja, kappers bijvoorbeeld. :twisted: :wink:

31 jan 2007 14:21

MS964 schreef:Ja, kappers bijvoorbeeld. :twisted: :wink:

na reeds 564882 keer op het forum vermeld geweest te zijn is dit nu officieel een afgezaagd grapje...

tijd voor wat nieuw materiaal :wink:

31 jan 2007 16:20

YIHAAAAAAAAAAAAAA

Afbeelding
Plaats een reactie