Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: nog zo'n dromer..... (Update midden pagina 2)

27 jan 2014 11:43

Haha inderdaad!, excuus :salut:
Niet naar het jaartal gekeken... :roll:

27 jan 2014 11:51

De man van dat beertje :mrgreen:

27 jan 2014 11:58

Hahahaha geen probleem hoor.

Idd als Harald zegt, heb deze auto sinds december 2010 en sinds die tijd ook met heel veel plezier gereden.

Na een scheiding en hier nog een huis van in de verkoop te hebben in een prijsklasse die niet voor starters in aanmerking komt, met mijn nieuwe relatie (in mei trouwen :8) in Krimpen zijn gaan wonen en nu die woning noodgedwongen moeten verlaten is het geld op. Dubbele lasten zijn een bitch, trek het nu anderhalf jaar. De woning waar wij hoogstwaarschijnlijk naar toe gaan is duurder dan de huidige maar is eigenlijk wegens regiobinding de enige mogelijkheid. Aangezien het spaargeld nu wel op is en er een verhuizing moet worden bekostigd en de stijgende woonlasten......... is het even over met het Porsche rijden.

Maar de naam voor de volgende Porsche is al bedacht en de volgende komt zodra de woonlasten niet meer dubbel zijn. :wink:

27 jan 2014 12:17

dreamer schreef:Maar de naam voor de volgende Porsche is al bedacht en de volgende komt zodra de woonlasten niet meer dubbel zijn. :wink:

Nou....deel deze naam maar eens even dan?
Ben benieuwd!

27 jan 2014 13:19

Kelly? :wink:

Succes ermee! Altijd k#t dat soort narigheid, maar komen vanzelf altijd weer betere tijden!

27 jan 2014 14:09

Het van de hand doen van een Porsche is vaak niet prettig :oops:
Maar uit elkaar gaan bij een huwelijk gaat vaak veul heul veul geld kosten :cry:

27 jan 2014 23:10

Naam komt vanzelf :)

Dank voor jullie medeleven en ja een scheiding kost echt erg veel geld ben ik achtergekomen. Ben zomaar 50k lichter straks aan het einde van de rit.

Advertentie staat inmiddels in de verkooptopic.

29 jan 2014 19:00

Inmiddels verkocht!

Dinsdag gaat de auto naar de nieuwe eigenaar, hij blij ik blij iedereen blij!

07 feb 2014 12:28

Hierbij dan nog even een officiƫle introductie van Truus.

Doordat wij noodgewongen moeten verhuizen, dit moeten bekostigen en hogere maandlasten gaan krijgen hadden wij wij Thomas de 968 verkocht. De 968 is aangekocht door een persoon die de wagen de aandacht geeft die hij nodig heeft. Porscheloos was natuurlijk geen fijn vooruitzicht. Toen kreeg ik een geweldig aanbod. De 944 van de aankoper werd part of the deal en zorgt dat wij Porsche kunnen blijven rijden voor lagere maandlasten en ook de verhuizing kunnen bekostigen. Uiteindelijk maakt dit het afscheid van de 968 minder zwaar en zijn we blij dat het zo kon. We blijven nu Porsche rijden.

Gegevens:
Autonaam: Truus (de Witte)
Kleur: wit
Bouwjaar: 1984
Km-stand: 156.000

Truus heeft verder een mooi interieur met heerlijke turbozetels, mooi geplaatste dash cover en een lekker in de hand liggend (immi) cup stuurtje :yummie: inmiddels heeft Truus bij ons een kleine 150 km gereden. er zijn wat kleine aandachtspuntjes die tzt aangepakt zullen worden. Het targadakje gaat wel open maar niet dicht. (Gelukkig zijn er handige mensen hier die ons daarmee helpen kunnen :cool:)

Nog wat foto's van Truus:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

07 feb 2014 19:53

Mooi! 8)
Ik vind het misschien wel de mooiste van de 924/944/968 lijn! Vooral hoe die voorbumper in de neus zit vind ik geweldig. Dat heeft de serie twee al niet meer...

07 feb 2014 22:37

Mooie wagen, goede kleur en strakke velgen. :thumleft:

07 feb 2014 23:26

Dank heren, door het heerlijke onderstel (koni) en het zeer communicatie sturen is het een zeer fijne en hele pure rijderswagen. En ja sportschool is niet meer nodig met een cupstuurtje zonder stuurbekrachtiging haha

09 feb 2014 21:44

Wat is je budget? Ik heb een hele mooie........Hans

10 feb 2014 13:22

Ben inmiddels voorzien.... 968 eruit voor de witte 944 (Truus)
Plaats een reactie