Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 16:13



Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
JAAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJK !! 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht 
Zien we daar het licht schijnen door de pan heen aan de voorkant??????

Jezus... met een beetje pech (niet aan aan zekerheid grenzend) wordt heel de voor-ophanging met roest bij elkaar gehouden...

Groot succes toegewenst.
_________________________________________
There are those who love 912’s... and those who have never driven one...


11 mei 2007 23:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 2.2e targa 1971
noord brabant
Bericht 
Mooie auto ,maar zit stiekem toch veel werk aan :)


11 mei 2007 23:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
vianen
Bericht 
Een plaatje, maar wel een ietsiepietsie werk aan te doen, maar als ik het zo bekijk kon het nog wel eens meevallen :wink:
_________________________________________
Ich liebe luft!


11 mei 2007 23:39
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht 
Afbeelding

Dit is het voorste bevestigingspunt van de torsie/A-arm links voor.
Volgens mij hangt die bout nog net vast. De foto er na is nog duidelijker.

Afbeelding

HOE HEB JE DEZE AUTO ZO KUNNEN KOPEN ????

Dit komt niet door een RDW (en dus APK) heen. = geen kenteken.

Maar je hebt inderdaad wel wat om lekker te klussen.
_________________________________________
There are those who love 912’s... and those who have never driven one...


11 mei 2007 23:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
zwarte 911 Targa 2.4 T '73 witte 911T nu zwart '70 verkocht. 911 2.7 RS in opbouw
haarlem
Bericht 
nee hallo ben ook niet op m'n gat gevalle ! tuurlijk wordt er eerst geklust en dan ge rdwt !


12 mei 2007 0:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 2.2e targa 1971
noord brabant
Bericht 
Misschien kun je onderdelen bij Theo siemerink die zit in ijmuiden of cpr maar die zit in almere dat is voor jouw iets verder.Veel succes. :shock:


12 mei 2007 7:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
912 schreef:
AfbeeldingAfbeelding

HOE HEB JE DEZE AUTO ZO KUNNEN KOPEN ????



Zolang de prijs ernaar is, zie ik er geen probleem in, maar het zal inderdaad de nodige tijd en eurocentjes kosten. Ik zie mijn Speedster nog staan na de straalbeurt.
Afbeelding

Als dit echter achter de rug is, hebben we weer een mooie erbij.

Veel plezier met de aankoop.
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


12 mei 2007 7:50
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Ik vraag me af of er achter grotere velgen op liggen dan voor, iig aan de linkerkant...

Afbeelding
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


12 mei 2007 7:51
Profiel
Bericht 
Als dit de foto's zijn van die beauty is het echt geen klussen meer maar eerder een restauratie, wie weet wat je nog allemaal tegen komt als je gaat demonteren. :cry: Wil je niet ontmoedigen en hoop dat je veel energie hebt,
(lef heb je) maar succes voor de komende tijd, en als hij klaar is zal het inderdaad een black beauty zijn.


12 mei 2007 9:22
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Ik snap dit dus gewoon echt niet. :bang:

Eerst ga je bijna het schip in vorige week toen je bijna-aankoop net aan je neus voorbij ging, nu koop je ongezien een targa, die notabene het meeste risico loopt qua roest op de plekken die je nu op de foto's niet eens ziet.
Amerikanen zijn namelijk ware artiesten met opvuller... dus wie weet wat je nog tegen gaat komen... :( :pale:

En het is tegenwoordig zoooo makkelijk: De verschillende fora waar je gratis een hoop advies krijgt, het internet waarmee je zelfs in de VS een bedrijf voor 'n aankoopkeuring of inspectie kan vinden, en dan nog besluit je om zo'n risico te nemen en een auto te kopen die je niet zelf hebt gezien.

De prijs is (zeker met de huidige dollarkoers) inderdaad niet hoog, maar met een 'beetje werk' ga je snel meer betalen dan je voor de 2.4E die bij Targa Florio in H'sum staat kwijt zou zijn geweest.

en die had je wel meteen kunnen rijden. :idea:

Ach waar maak ik me ook druk over. Jouw geld, jouw keuze. :silent:
Ik hoop echt serieus voor je dat het mee gaat vallen (dat ik er gigantisch naast zit) en je snel lekker kan rijden in je targa :!:


12 mei 2007 10:19
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Zag er zo op het eerste gezicht erg mooi uit. Blijkt toch nog al wat werk te zijn. Toch: veel (rij)plezier. :wink:
_________________________________________
Verba volant, scripta manent.


12 mei 2007 11:06
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Omgeving Leuven
Bericht 
Inderdaad, véél meer werk dan je gaat denken, maar alvast succes ermee! :)

Het restaureren gaat ook leuk worden! Houd ons op de hoogte :wink:


12 mei 2007 11:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Ik wil je enthousiasme niet temperen, maar ik kan mij wel helemaal vinden in de reactie van Patrick911.

Na de vorige teleurstelling wilde je de volgende keer dan wel naar de USA vliegen, maar binnen een week ineens ongezien via Ebay een 911 gekocht (ondanks alle roest en gaten foto's :shock: en de goedbedoelde adviezen & waarschuwingen op dit forum!).

Ik hoop dat ik het helemaal mis heb, en dat je snel heel veel plezier gaat beleven aan deze 911!

Suc6! :wink:
_________________________________________
Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!


12 mei 2007 12:10
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
zwarte 911 Targa 2.4 T '73 witte 911T nu zwart '70 verkocht. 911 2.7 RS in opbouw
haarlem
Bericht 
laten we deze discussie nou maar beeindigen, wordt hier niet echt vrolijk van !


12 mei 2007 13:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 2.2e targa 1971
noord brabant
Bericht 
Je moet voor je eigen de puntjes op de i zetten en doorzetten waar je mee bent begonnen en dat is mijn mening hier over. :!:


12 mei 2007 14:37
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
Gefeliciteerd met de Targa!
Neem in ieder geval de tijd om 'm weer als nieuw te maken. Kan je eventuele onaangenaam hoge kosten ook over langere periode uitsmeren.
Uiteindelijk valt er heus wel wat van te maken!
Succes en keep us informed.
_________________________________________
http://www.ingomettes.nl


12 mei 2007 14:47
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Van zo'n post wordt ik stil.
En bevestigd menog maar eens waarom geduldig en langer zoeken zich wel loont.
Ik hoop echt dat je zelf gouden handjes hebt of extra vele centjes aan de kant hebt , want daar kruipen ettelijke duizenden eurootjes (zeg maar 4 nullen cijfers) extra in
Veel succes en ik hoop echt dat als de wagen er is je niet ontmoedigd gaat worden in het merk . Zo ken ik er helaas meerdere die een snelle en impulsieve aankoop gedaan hadden.
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


12 mei 2007 15:47
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
He er zit werk aan....... maar dat wist je wel. Aangezien ik niet een ras sleutelaar en restaurateur ben zoals sommige hier kan ik hier alleen geen be- en of ontmoedigende opmerkingen over maken. (is niet cynisch bedoeld naar deze mensen, maar vol respect voor hun kennis)

Wat ik wel kan zeggen dat zo op de foto's het een plaatje van een wagen is en hoop derhalve van ganse harte dat het werk meevalt en je veel plezier zal hebben aan deze schoonheid! 8)


12 mei 2007 16:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
sluit ik me helemaal bij aan :roll: :thumleft:
_________________________________________
Got coffee?


12 mei 2007 17:21
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
heren, zoals de topicstarter vraagt; laten we erover ophouden!

de auto is gekocht, niet meer terug te draaien en hij komt naar Nederland. Aan de staat van de auto kan hij nu niets meer veranderen en wij hebben maar een paar foto's gezien. Laat die jongen nou gewoon de komende weken rustig slapen en daarna zijn nieuwe 911 uit de container rijden en zelf inspecteren. Wie betaalt bepaalt.
Hoewel ik me ieders 'voorbehouden' kan voorstellen - het is zijn auto, zijn keuze. Laat hem...

Succes met je 911! 8)
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


12 mei 2007 18:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
zwarte 911 Targa 2.4 T '73 witte 911T nu zwart '70 verkocht. 911 2.7 RS in opbouw
haarlem
Bericht 
ik zeg er nog een ding op en dan moet ik dj'en .
Ik heb 8 jaar geleden een range rover uit london gehaald een die body of gerestaureerd van 2 auto's 1 maken etc etc.
Ik heb hier nergens de indruk gewekt geloof ik dat ik op zoek was naar een 911 waar ik zo in weg kan rijden.
Sommige mensen hier hebben blijkbaar wel dat idee en laten zich daar wat in gaan , oke daar is een forum voor maar kom op zeg he de 911 is geen hogere wiskunde en het is niet engels ! :shock:
ik ga over 6 weken lekker onder de brug liggen en vast hier en daar lassen en weet ik wat nog meer, DES TE GROTER MIJN GRIJNS ALS HET AF IS !
een compleet gerestaureerde kopen is geen kunst ( ai ai dat zal weer wat schenen hebben gekost )
nog een goed weekend allemaal en ga eens lekker dansen !! ontspan !

gr,

bas


12 mei 2007 19:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Naamgenoot, ik wens je allereerst heel veel succes met het gaaf maken van deze Targa en daarna HEEL erg veel rijplezier :lol: 8) :!:
_________________________________________
Porsche 964C2 Nachtblauw


12 mei 2007 20:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C2 coupe schiefer grau ex 993 C4 vesuvio '97 ex 964 C2C zwart metallic '91
Meerssen Zuid Limburg
Bericht 
Volgens mij gaat het helemaal goedkomen en is er weer een prachtige Porsche gered door een liefhebber :res:
_________________________________________
Its about as fast as you can go without having to eat airline food!


12 mei 2007 20:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 GT3 Mk1
Het Oosten
Bericht 
Succes met de Porsche, Bas!
Ik kan je wel begrijpen.
Het voordeel van zelf een auto restaureren is dat je weet dat het uiteindelijk gebeurd zoals je het zelf wilt. Wanneer je een gerestaureerde auto koopt weet je niet helemaal wat je krijgt (voor een bepaald gedeelte wel, maar een AKK kan niet alles zien..). Ik heb zelf ook "gerestaureerde voertuigen" weer opnieuw gedaan omdat het niet was zoals ik het graag wilde hebben. Wanneer je er plezier in hebt om aan auto's te sleutelen dan is dit een leuk project. Wanneer de schade meevalt kun je van het aankoop bedrag niks zeggen, wanneer het toch tegenvalt zorg dan in ieder geval dat je een goede restauratie doet. Je wilt niet weten hoeveel oldtimers er rondrijden die nooit en te nimmer het restauratiebedrag zullen opbrengen bij een eventuele verkoop... maar zolang je er plezier aan hebt doet dat er niet toe. Ik hoop dat je ons op de hoogte wilt houden van dit project, altijd intressant om te volgen, zo'n restauratie.. 8)


12 mei 2007 21:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Zit zo te zien inderdaad behoorlijk wat werk in. Maar ik heb het erger gezien :wink:
_________________________________________
Factory original Porsche Special build Turbo S


12 mei 2007 23:14
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.