Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 18:19



Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Er is weer een orginele 911 in ons land bijgekomen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Er is weer een orginele 911 in ons land bijgekomen
Hoi Ernst,
Nogmaals gefeliciteert met je aankoop. Ik heb ook een 911 gekocht in Amerika. Je heb bij even voorstellen gereageerd, zie 911 SC 1980.
Die van mij staat als het goed is net op de boot. Jij vertelde in jouw verhaal dat je de auto in Rotterdam, ik neem aan de haven bent gaan aphalen. Hoe heb je dat gedaan met het kenteken? Ik zit namelijk even te dubben hoe ik de auto naar mn huis krijg. Misschien heb jij een tip voor een tijdelijk kenteken ?

Gr Ad


06 aug 2007 20:22
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Hallo Ad,

Ik heb gewoon groene platen op de auto geplakt en ben naar huis gereden. Niet helemaal de officiele weg maar als je zeker weet dat de auto goed is cg. rijdbaar is dan moet dat kunnen. Mijn auto had tot april 07 in Amerika rondgereden en voldeed dus ook aan alle veiligheidseisen dus die gok heb ik wel durven nemen. Zorg wel dat je benzine bij je hebt want de tank wordt helemaal leeggezogen voordat ze op de boot gaan!!!

Groeten ernst


07 aug 2007 12:24
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
De Porsche is afgelopen donderdag RDW gekeurd en gelukkig direct goedgekeurd. Ook de verplichte APK keuring was geen probleem. Mijn Co stond alleen te hoog en daarom ben ik even naar Lammertink in Enter gesjeesd waar ze hem even opnieuw hebben afgesteld. Daarna terug na de RDW en direct goedgekeurd. Na 2 dagen vielen de kentekenpapieren ook al op de mat dus vanaf vandaag heb ik kentekenplaten en kan het grote genieten beginnen! Hulde trouwens aan Lammertink die mij direct hielpen.


27 aug 2007 12:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Veel plezier gewenst. :wink:
_________________________________________
Verba volant, scripta manent.


27 aug 2007 15:50
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 SC targa '79, , 968 Clubsport '93, 996 GT3 '99, 997 Carrera S '06 EX: 964 C4 coupe '89, 911 3.2 coupe '84
Bericht 
ziet er netjes uit!

veel plezier ermee...


27 aug 2007 17:36
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.