Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 apr 2024 0:09



Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Ook maar even voorstellen 
Auteur Bericht
Bericht 
weer te laat maar challenge accepted ;)


18 jul 2008 1:20
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
:@: Bert :arrow: nog 'n soortgelijk stukje voor het slapen gaan :arrow:

PORSCHE 928
1977 - 1995

Afbeelding

"Der große neue Sportwagen von Porsche" - so kündigte Porsche den Typ 928 an. Im März 1977 wurde der Wagen, der zum einen mit der üblichen 911er-Designform der Zuffenhausener brach, zum anderen die des 924er Porsches fortsetzte, auf dem Genfer Salon präsentiert. Der erste Porsche mit einem V8-Motor mit Hubraum in amerikanischen Dimensionen (4474 ccm).
Das großkalibrige und ungewöhnlich gestylte Coupé kombinierte schon zum Start technische Details mit modernsten Bauweisen, mit denen auch 2007 noch Autos beworben werden.
Denn Porsche setzte bei der neuen Serie voll auf Aluminium: Sowohl Achtzylinder-V-Motor, als auch große Teile der Karosserie (Türen, Kotflügel und Motorhaube) waren aus dem Leichtmetall.
Bei der Autofachpresse ergatterte der neue Porsche zahlreiche Preise und hohe Anerkennung. Ab Herbst 1977 wurde der Luxus-Sportwagen ausgeliefert.


:wink:


18 jul 2008 1:22
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
928
Zwolle
Bericht 
zuugnap schreef:
meten is weten 8) geef olaf nog een ondersteuning daarin laat em even goed nakijken .....


Ben ik zeker van plan, maar zoals ik al had uitgelegd in een andere topic hebben we op dit moment 3 auto`s waarvan er eentje te koop staat (celica uit 78 voor de liefhebbers :) ) en dan kan dat geld allemaal in de 928, hopelijk zeer binnenkort


18 jul 2008 1:23
Profiel
Bericht 
ff gegoegeld bert ..... 964's come in many different shapes. The C4 provides a brilliant 4-wheel drive ... but it feels seriously quick) and have a top speed of 260 km/h heb ik nog wat over ;)


Evelien schreef:
Ben ik zeker van plan,
:thumleft:


18 jul 2008 1:24
PorscheForum Super Junkie
vianen
Bericht 
Ok Olaf is nu duidelijk, maar ja eens 911, atijd 911, de andere modellen volg je wel (een beetje), dus mis je wel eens wat :wink:
_________________________________________
Ich liebe luft!


18 jul 2008 1:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
vianen
Bericht 
zuugnap schreef:
weer te laat maar challenge accepted ;)


Gaaf lijkt me dat, ik zal Piet ff inlichten, ka ie zich ook uitleven met zijn GT2, ffgummen richting Dortmud, daar een bakkie doen en weer terug gummen op topspeed :lol: :wink:
_________________________________________
Ich liebe luft!


18 jul 2008 1:31
Profiel
Bericht 
ga dan gewoon mee in september had je al gepb't ;) duizendeneen mogelijkheden 8)


Laatst bijgewerkt door zuugnap op 18 jul 2008 1:33, in totaal 1 keer bewerkt.



18 jul 2008 1:33
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
928
Zwolle
Bericht 
HV schreef:
inderdaad, Renntech in Steenwijk is een aanrader voor onderhoud.


Nou weet ik dat deze vraag eigenlijk niet op prijs wordt gesteld :oops: , maar ik stond nogal te kijken van de verschillen in prijzen voor onderhoud, wat ik zo gezien heb op verschillende forums (fora?) Maar is Renntech redelijk met z`n prijzen? Ik snap dat het met een Porsche niet goedkoop is, daarom ook redelijk :D :?:


18 jul 2008 1:33
Profiel
Bericht 
door ons wel .... en wat ik zo lees is renntech daar ook transparant in dus ....


Laatst bijgewerkt door zuugnap op 18 jul 2008 3:07, in totaal 1 keer bewerkt.



18 jul 2008 1:37
PorscheForum Super Junkie
vianen
Bericht 
Renntech is zeker redelijk met zijn prijzen, komt ook nog eens bij dat hij ietwat verder kijkt dan alleen maar ff je electronica, is echt de moeite waard om bij hem langs te gaan, je zult er geen spijt van krijgen, en wat is geld tegenover een top porsche :roll:

Zo'n auto moet rijden,en je moet er plezier van hebben, geen shit en geen technische problemen :wink:

Ga langs bij Erwin, dan komt het goed :!:
_________________________________________
Ich liebe luft!


18 jul 2008 1:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 993 CarreraS Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Bericht 
Evelien & .... welkom hier op het Forum
_________________________________________
"There is no substitude"


18 jul 2008 10:58
Profiel
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
928
Zwolle
Bericht 
Oké, op verzoek een foto van de Toyota Celica die ik dus te koop heb staan:
Afbeelding

Meer info of foto's op marktplaats adv.nr. 180898437

Hoort hier niet, ik weet `t :oops:


18 jul 2008 11:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
's-Gravenhage
Bericht 
Hallo E&B welkom op dit forum en veel :D kilometers :drive: met de metalic Grey (928)961
_________________________________________
'Remember yesterday, dream about tomorrow, but live today'
911 (964 c2)
Chevrolet Silverado 2500 HD 6,6 Ltr Duramax Diesel-engine

http://www.hilitemusic.nl
http://photobucket.com/rswartz


18 jul 2008 12:06
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
Evelien schreef:
HV schreef:
inderdaad, Renntech in Steenwijk is een aanrader voor onderhoud.


Nou weet ik dat deze vraag eigenlijk niet op prijs wordt gesteld :oops: , maar ik stond nogal te kijken van de verschillen in prijzen voor onderhoud, wat ik zo gezien heb op verschillende forums (fora?) Maar is Renntech redelijk met z`n prijzen? Ik snap dat het met een Porsche niet goedkoop is, daarom ook redelijk :D :?:


pin me er niet op vast, maar ik dacht dat een uurtarief van e55 wordt gehanteerd. Overigens gaat het dan natuurlijk ook nog erom, hoeveel (goeds) er in dat uur wordt gepresteerd en hoe strikt (of juist, hoe ruimhartig!) de uren worden ingevuld door de onderhoudsmonteur. Een kennismakingsbezoekje kansowieso nooit kwaad, leuke rit en dan krijgen jullie een eerste indruk.


19 jul 2008 9:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht 
Hoi Evelien,

Welkom op het forum!
Ik kom toevallig net terug van een ritje naar Steenwijk waar ik mijn 964 ook voor onderhoud breng. Ik ben erg te spreken over Renntech. De monteurs zijn vakbekwaam en de prijzen redelijk. Ik vind het zelf ook altijd prettig dat je bij een wat kleiner bedrijf geen nummer bent, en ze de klanten ook persoonlijk kennen.
Volgens mij hoef jij trouwens ook een stuk minder ver te rijden dan ik....


19 jul 2008 17:20
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.