08 jun 2009 18:09

Begin mei heb ik de auto samen met een vriend van de schuur naar de garage gereden, natuurlijk met een bewuste omweg
 Begin mei heb ik de auto samen met een vriend van de schuur naar de garage gereden, natuurlijk met een bewuste omweg   Hij reed als een trein!
 Hij reed als een trein!  Met een paar keer wassen krijg je deze geur er niet uit maar het is gelukkig al wat minder geworden.
  Met een paar keer wassen krijg je deze geur er niet uit maar het is gelukkig al wat minder geworden. We reden behoorlijk stevig en het was genieten! We hebben tevens een 0 tot 100 km gedaan en met wat oefenen kwamen we uit op 6.3 seconden
 We reden behoorlijk stevig en het was genieten! We hebben tevens een 0 tot 100 km gedaan en met wat oefenen kwamen we uit op 6.3 seconden   Na het jakkeren over de dijk en de snelheidsmeting stopten we bij het benzinestation om de adrenaline even te laten zakken. We hadden beide een gevoel van: Phoeee heeeey!
 Na het jakkeren over de dijk en de snelheidsmeting stopten we bij het benzinestation om de adrenaline even te laten zakken. We hadden beide een gevoel van: Phoeee heeeey!   Wat een car..
  Wat een car..   

plezier en alvast een fijne zomer allemaal!
 plezier en alvast een fijne zomer allemaal!08 jun 2009 18:13
 ziet er goed uit.....
 ziet er goed uit.....

08 jun 2009 18:14

08 jun 2009 21:12

08 jun 2009 22:08

09 jun 2009 17:01
09 jun 2009 17:42

09 jun 2009 19:45

09 jun 2009 21:56
10 jun 2009 13:23
10 jun 2009 15:11

maar ben er ook gekomen
  maar ben er ook gekomen  

11 jun 2009 22:40
 Maar het is niet zo dat ik die van de studiefinanciering kan betalen
  Maar het is niet zo dat ik die van de studiefinanciering kan betalen   Ik heb aardig wat bijverdiend en een deel opzij gezet. De auto is (helaas) alleen voor de zomermaanden anders wordt het te duur. Daarvoor heb ik een andere dagelijkse 'vette' bolide..
 Ik heb aardig wat bijverdiend en een deel opzij gezet. De auto is (helaas) alleen voor de zomermaanden anders wordt het te duur. Daarvoor heb ik een andere dagelijkse 'vette' bolide..   

Heeft iemand nog een leuke suggestie waar leuk gereden en lekker gebrald wordt deze zomer?
 Heeft iemand nog een leuke suggestie waar leuk gereden en lekker gebrald wordt deze zomer?

12 jun 2009 6:53

18 jun 2009 20:31

) maar je moet er wel mee leren omgaan. Voor degene die ook Turbo`s rijden, hebben jullie hier ook ervaring mee (ondanks de nieuwere techniek) en zo ja, hou je voor het optrekken dan ook de toerentellen rond de 3000 rpm alvorens de koppeling op te laten komen en gas bij te geven? Bij mij lijken de eerste 3000 toeren voorbij te sluipen..
 ) maar je moet er wel mee leren omgaan. Voor degene die ook Turbo`s rijden, hebben jullie hier ook ervaring mee (ondanks de nieuwere techniek) en zo ja, hou je voor het optrekken dan ook de toerentellen rond de 3000 rpm alvorens de koppeling op te laten komen en gas bij te geven? Bij mij lijken de eerste 3000 toeren voorbij te sluipen..  
 18 jun 2009 21:15
19 jun 2009 14:46
19 jun 2009 20:38
 Ik ben behoorlijk zuinig op mn auto en het snel optrekken vanuit stilstand is voor mij meer uitzondering dan regel. Desondanks kan zo`n koppeling toch wel wat hebben en gaat deze een auto-leven mee?
  Ik ben behoorlijk zuinig op mn auto en het snel optrekken vanuit stilstand is voor mij meer uitzondering dan regel. Desondanks kan zo`n koppeling toch wel wat hebben en gaat deze een auto-leven mee? 
 19 jun 2009 21:08
Nielsbijleveld schreef:Een koppeling vervangen is idd nogal prijzig.Desondanks kan zo`n koppeling toch wel wat hebben en gaat deze een auto-leven mee?

bijna
bijna  

20 jun 2009 12:20