Pagina 1 van 1

hallo ik ben richard

Geplaatst: 10 apr 2010 22:40
door gsipiloot
hoi mede auto liefhebbers

ik ben richard uit geffen
dat is in noord-brabant bij den bosch

ik rij geen porsche maar ik vindt t wel geweldige auto's
ik zal hier af en toe eens een x kijken en misschien wat posten

mijn forum naam is gsipiloot en ben vooral actief op andere forums
ik denk dat jullie wel kunnen raden op wat voor een forums ;)

gr richard

Re: hallo ik ben richard

Geplaatst: 10 apr 2010 22:44
door porschehenk
zal dan wel een ford rs forum zijn :scratch:

Re: hallo ik ben richard

Geplaatst: 10 apr 2010 23:21
door ralf996
Welkom hier, gsi zijn leuke wagentjes, maar toch wel een beetje een petjesbak maar oke, alle waar naar zijn geld :mrgreen:

Re: hallo ik ben richard

Geplaatst: 11 apr 2010 0:12
door bully
Welkom gsipiloot, doe effe piccie van je kanon :wink:

Re: hallo ik ben richard

Geplaatst: 11 apr 2010 0:53
door sarsrich
Welkom, maar....hè :scratch: