Pagina 1 van 1
Even voorstellen : ILYA
Geplaatst: 24 jun 2011 18:52
door ilya
Sinds begin dit jaar in het bezit van een weergaloze Porsch 911 -997 Basalt zwart , aut maat , Bi Color velgen Carrera 4 S met bijna alle opties, Sportgasablage, adaptive sportstoelen met verwaming , alles in gestikt leder etc . Bouwjaar 2008.
Ik hoop via het forum het nodige te weten komen over mijn "monster "
Leuke ritten, driving experience, onderdelen etc
Ilya
Re: Even voorstellen : ILYA
Geplaatst: 24 jun 2011 19:15
door porsche964
Welkom!!! Fotoooooossssss!!!

Re: Even voorstellen : ILYA
Geplaatst: 24 jun 2011 20:02
door Porsche gek!
Re: Even voorstellen : ILYA
Geplaatst: 24 jun 2011 20:28
door ilya
Jongens jullie kunnen genieten. Ik heb wat plaatjes geupt. Ik hoop dat ik hem heel hou

Ilya
Re: Even voorstellen : ILYA
Geplaatst: 24 jun 2011 20:40
door JMS
Welkom, en zonder fautoos zijn we niets, je kan zo veel vertellen

Re: Even voorstellen : ILYA
Geplaatst: 24 jun 2011 21:37
door Olaf
Re: Even voorstellen : ILYA
Geplaatst: 24 jun 2011 21:55
door Buco
Mooi Ilya, proficiat! Is dat de eerste Porsche die je aankoopt?
Dat zie je niet zo vaak een Cocoa dakje

, staat erg chique!
Wat voor kleur is het interieur?
Re: Even voorstellen : ILYA
Geplaatst: 24 jun 2011 22:14
door JMS
Het in ieder geval gestikt

Re: Even voorstellen : ILYA
Geplaatst: 24 jun 2011 22:57
door D.D.
Eindelijk iemand met de zelfde smaak qua type P..
Ilya,
Welkom!
Re: Even voorstellen : ILYA
Geplaatst: 24 jun 2011 23:07
door frederico
Welkom hier Ilya,met jou stoere P.

Re: Even voorstellen : ILYA
Geplaatst: 25 jun 2011 0:03
door barolo
Welkom, we delen ook dezelfde (koffie) smaak.

Re: Even voorstellen : ILYA
Geplaatst: 25 jun 2011 1:18
door pat69
Geinig bakkie zo'n 4S cabrio in basalt zwart
Veel plezier!
Re: Even voorstellen : ILYA
Geplaatst: 25 jun 2011 9:21
door ilya
Buco schreef:Mooi Ilya, proficiat! Is dat de eerste Porsche die je aankoopt?
Dat zie je niet zo vaak een Cocoa dakje

, staat erg chique!
Wat voor kleur is het interieur?
Het is mijn eerste, mijn broer rijdt ereen en heeft mij overgehaald. Ik heb deze zelf geimporteerd uit duitsland. Stad en land afgezocht. Van deze complete uitvoering was er op dat moment maar 1 in heel Duitsland te koop. Ik woon ook in Sauerland, vandaar "Allrad". Uitvoering Innenaussttung "Schwarz leder ". Lijkt op de Black Editon. Vooral de opvallende rode achterlichten met de Bi Color velgen vind ik gaaf.
Ilya
P.s P.s Mod ik wist niet dat ik de foto's in het algemeen fotoboek mocht plaatsen, excuus.
Re: Even voorstellen : ILYA
Geplaatst: 25 jun 2011 11:56
door marcel964
Welkom! Mooi 997. Je wilt gaan touren misschien is dit wat voor je
viewtopic.php?f=16&t=31613&hilit=sauerland+rit
Re: Even voorstellen : ILYA
Geplaatst: 25 jun 2011 12:13
door porsje911
Mooie bak zeg! Wat heb je rechtsboven op de foto weggekrast? Beetje nieuwsgierigheid is mij niet vreemd

Re: Even voorstellen : ILYA
Geplaatst: 25 jun 2011 12:42
door ilya
porsje911 schreef:Mooie bak zeg! Wat heb je rechtsboven op de foto weggekrast? Beetje nieuwsgierigheid is mij niet vreemd

Ik had zelf foto's gemaakt , echter deze hadden teveel mb's. Degene welke ik geupt heb, kreeg ik van de dealer, vandaar. Keine Ahnung:)
Ilya
Re: Even voorstellen : ILYA
Geplaatst: 25 jun 2011 12:50
door ilya
Dankje Marcel , ik woon er slechts op een half uurtje van het Hotel

Ziet er gaaf uit. Ik ken de streek daar op mijn duimpje. Al vele moie ritten in april/mei gemaakt. Ik wil eigenlijk een keer een ander gebied verkennen , wellicht Zuid- Duitsland , met als hoogtepunt het Porsche Zentrum in Stuttgart. De produktie hal van de Porsche e bezoeken. Ik hoorde dat de Porsche grotendeels nog met de hand gemaakt wordt .Daarna het museum bezoeken.
In ieder geval probeer ik 4 september vrij te maken. Ik heb nl al e.e.a .
Thanks,
Ilya
Re: Even voorstellen : ILYA
Geplaatst: 25 jun 2011 14:56
door dreamer
Habba habba habba, mooie wagen!
Geniet ervan
