Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 3:06



Antwoord op onderwerp  [ 119 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Even voorstellen: Paco 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Even voorstellen: Paco
hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, en wil me dus even voorstellen.

Ik ben Paco en vanaf mn luiertijd (zo lang als ik me kan herinneren) al helemaal weg van P. Was zelfs van plan om bij de politie te gaan vanwege de 911 targa. :?

Ik ben een beetje rond aan het kijken voor mn eerste schatje maar zit erg in dubio. Voor mij is de 964 DE P. En het liefst zo eentje met een mega vleugel!! Maar ja, ben me een beetje aan het inlezen en kom vrij snel tot de conclusie dat die er niet inzit door de aankoop van wederom het verkeerde staatslot.. :)
Ik vind een 993 van buiten waanzinnig maar heb wel wat moeite met het interieur. Een 996 vind ik ook helemaal top vooral de cabrio uitvoering. relatief modern interieur, schitterend exterieur maar die koplampen is het enige wat me een beetje laat twijfelen. Dan heb ik het nog niet over de plofmotor die ik veelvuldig op dit forum ben tegengekomen. en een 997 kan ik niet betalen.. XD

ohoh, sorry moderator, mn introductie loopt een beetje uit de hand.

Ik ben iig hard op zoek en zal wel wat uurtjes op het forum gaan spitten om me te helpen beslissen.

groeten,

Paco
_________________________________________
footers zuigen! :D


22 aug 2011 12:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Eeven voorstellen: Paco
welkom en succes met je zoektocht!
en welke porsche je ook kiest, ze zijn geen van allen vervelend om mee te rijden hoor dus foute keuze maken kun je niet :wink:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


22 aug 2011 12:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Eeven voorstellen: Paco
Succes met zoeken Paco, zou dan voor een mooie 964 gaan 8)


22 aug 2011 12:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupe
Aan de Maas
Bericht Re: Eeven voorstellen: Paco
Welkom Paco :!:

Sluit mij volledig aan bij mijn voorganger.Fraaie 964 zou zeker :thumleft: zijn. Heerlijke pure auto :cheers:
_________________________________________
Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.


22 aug 2011 12:59
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Eeven voorstellen: Paco
Welkom! En gewoon lekker een 964 kopen! :thumleft:

En wat betreft het interieur; je vindt die in een 964 wel mooi, en in een 993 niet??
Is wel iets anders, maar zo'n wereld van verschil is het ook weer niet...
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


22 aug 2011 14:13
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Eeven voorstellen: Paco
Ja, mn hart roept 964!!!
Ben alleen bang dat er wat meer onderhoud aan zit. En het is een auto voor erbij dus wil ik er niet te veel aan kwijt zijn (zowel aanschaf als onderhoud). En het interieur van de 964 vind ik ook hetzelfde als dat van de 993. Ik wil niemand tegen de haren instrijken dus wil ik het klassiek noemen. Ik weet dat het interieur van een 996 ook niet supermodern is maar zeker bij de mkII ziet het er nog wel van deze tijd uit. (in mijn ogen dan) en de 996 mkII cabrio vind ik echt een hele dikke P. Ik vind een cabrio namelijk geweldig en dit model heeft ook een hardtop. twee vliegen in 1 klap zou ik zeggen. mn garage is iets van 4m60 lang en zal dus helemaal leeg moeten om de P erin te parkeren, komt er dus op neer dat ie veel buiten gaat staan. Met een 964 cabrio lijkt me dat niet de beste keus.

Heb wel begrepen op deze site dat de zoektocht net zo leuk is als het bezit. Ben dus wel van plan eerst goed te informeren en te bedenken wat ik wil.
_________________________________________
footers zuigen! :D


22 aug 2011 14:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Eeven voorstellen: Paco
Pacoloco schreef:
Heb wel begrepen op deze site dat de zoektocht net zo leuk is als het bezit.


Zoektocht is idd wel leuk.
Maar toch net niet zo leuk als lekker :drive:
Succes!
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


22 aug 2011 14:54
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C4
Bericht Re: Eeven voorstellen: Paco
Welkom!

Ik zou eventueel proefrijden met beide (964 vs. 996). Zijn 2 behoorlijk andere 911'jes
(ik vind de 996 ook een hele leuke P).

Als je weinig kwijt wil zijn aan onderhoud is een 996 mk1 met juiste
aanpassingen aan blok een goede optie. een 964 kan gevoeliger zijn voor onderhoud
i.v.m. leeftijd, onderhoud etc.

In ieder geval AKK laten doen.

Succes!
_________________________________________
Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.


22 aug 2011 20:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Boxster-S 2007
Bergen op Zoom
Bericht Re: Eeven voorstellen: Paco
Welkom Pacoloco.

Moeilijk om die keuzes maken. Als ik je eisenpakket zo lees, dan kan je ook eens kijken naar, en vooral rijden in, een BoxsterS. Weinig onderhoud, cabrio, hardtop verkrijgbaar, modernere bekleding en momenteel redelijk betaalbaar. Gewoon een keertje in rijden, mij heeft het ook verrast tijdens mijn zoektocht naar een 993.


22 aug 2011 21:06
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Eeven voorstellen: Paco
Bedankt voor de tips,

ik dacht dat het qua onderhoud beter was om de 996 mkII aan te schaffen. Maar als je doelt op de aanschafprijs heb je een punt.

@ Buco: Ik heb ook naar een boxster gekeken. Zien er ook erg goed uit, prestaties doen niet veel onder voor de 911 maar ben bang dat ik na de aanschaf toch altijd naar de 911jes blijf verlangen. Maar je hebt gelijk, een proefrit kan nooit kwaad.
_________________________________________
footers zuigen! :D


22 aug 2011 22:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Bericht Re: Eeven voorstellen: Paco
Welkom Paco, veel plezier hier, en succes met de zoektocht :thumleft:


23 aug 2011 8:17
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Targa, 911T hotrod ('70) EX: 3.2 Coupe
Bericht Re: Eeven voorstellen: Paco
welkom paco, tis al gezegd, ga lekker rondkijken en proefrijden in een Boxster, 964 en een 996.


23 aug 2011 9:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Een Violet Chromaflaire 996 Carrera 4 Millennium Edition. Nummer 752/911
Bericht Re: Eeven voorstellen: Paco
Beste Paco,

Welkom en leuk dat je hier op het forum verschijnt. Als je de zoekfunctie gebruikt dan zul je ook lezen dat het 996 geplof wel mee valt hoor en bij elke auto kun je pech hebben...

Heb precies zelfde zoektocht gedaan met zelfde overwegingen als jij en uiteindelijk na veel rijden en AKK en rijden en nog eens een AKK een mooie Mk1 996 3.4 ME en ben er verschrikkelijk blij mee! En klopt van die lampen maar die hebben ook wel weer iets en zeg nu zelf: ik zie meer van het interieur tijdens het rijden en die lampen zie je dan niet! Gewoon heel veel en modernere auto voor je geld zou ik zeggen.....

Maar smaken verschillen uiteraard! Veel plezier nog tijdens je zoektocht en houd ons maar op de hoogte!


23 aug 2011 11:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Eeven voorstellen: Paco
Hoest met de zoektocht?.......................


12 okt 2011 12:47
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Even voorstellen: Paco
het vordert gestaag. Bedankt voor de intersse overigens :cheers:

Ik wil in ieder geval een kijkje gaaan nemen bij de approved porsche occasions binnenkort.

Ik denk dat ik eruit ben qua model, maar blijf het erg moeilijk vinden. Ik vind het de vormgeving van de 993 het mooiste of misschien zelfs van de 964. Maar vind het interieur van de 996 veel beter aka moderner en een late 996 is in vergelijking tot de 964 een jonge auto.

Het zal ws een 996 cabrio worden. En gezien alle commotie over de ''mayo'' liefst een mkII met de nieuwe NAV.. :thumleft:
Ik ben een onervaren rijder als het gaat om achterwielaandrijving dus weet ik niet of dit nou juist een goed moment is om die ervaring te gaan opdoen of dat het beter voor me is om 4wd te kiezen. Ik weet wel dat ik een handbak wil en een hardtop (maar die is standaard heb ik me laten vertellen, als die nog aanwezig is uiteraard).

Ik zal de aankoop hierdoor ws wel naar het nieuwe jaar gaan tillen, deze specificaties zijn wel wat prijziger dan een 996 cabrio van voor 2002. ff doorsparen en een goede kopen.. :drive:
Maar het kan ook nog zomaar gebeuren dat mn voorliefde voor de 964 te groot blijkt en hij ineens op de oprit staat.. :scratch: :scratch:

Ik hoop nog wat wijzer te worden van de approved porsche occasions.

Ik houd jullie op de hoogte.
_________________________________________
footers zuigen! :D


12 okt 2011 14:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911/996 C2
Bericht Re: Even voorstellen: Paco
Hoi Pacoloco,

Moeilijke keus hoor! 2 jaar geleden stond ik voor precies hetzelfde dilemma. Kies ik een 'klassieke' 993 (of zelfs 964), die ik...als ik heel eerlijk ben nog steeds de mooiste vind of kies ik een 996. Uiteindelijk is het een 996 geworden omdat ik toen van plan was hem ook regelmatig als DD te gebruiken en die nu eenmaal wat comfortabeler is. Nu, 2 jaar later, zit ik toch liever in het OV dan in de dagelijkse file op weg naar m'n werk en staat de 996 iets teveel in de garage en had ik achteraf wellicht toch beter kunnen kiezen voor het hogere 'fun & looks' gehalte van een 993. Niet dat ik niet nog steeds erg blij ben met mijn speeltje hoor ;-)

Bedenk dus vooral ook goed waarvoor je hem wil gebruiken, wanneer, hoevaak, etc.

Succes met je zoektocht en geniet ervan!


12 okt 2011 14:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht Re: Even voorstellen: Paco
Welkom Paco, suc6 met je zoektocht. :wink:
_________________________________________
De wijzen komen uit het oosten.....:wink:
Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae
Si vis pacem, para bellum


12 okt 2011 14:31
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987.2 Cayman S
Roosendaal
Bericht Re: Even voorstellen: Paco
hallo Paco,
zit maar één ding op als ik jou dilemma zo lees. :drive:
Uren maken op het forum en vooral proberen alle types proef te rijden!

succes!
_________________________________________
"...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."


12 okt 2011 16:20
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Even voorstellen: Paco
@ viaa: bedankt voor je reactie, ik heb al meerdere mensen gehoord die voor dezelfde keuze hebben gestaan. Het lijkt erop dat de meeste dan toch voor de 996 kiezen. Het wordt voor mij een 3e auto, dus puur voor de fun. Ik word ook nog een beetje beinvloed door mn wederhelft die een 993/964 maar een oude rammelbak vindt... :bang: :bang: vrouwen.....zucht. (no offence!!! :mrgreen: )

@ 3AE: bedankt voor de tips, ik ben al volop aan het spitten op het forum maar vind het vervelend om proef te rijden wanneer ik nog niet redelijk zeker ben van de aankoop, ik wordt niet graag aangezien voor proefpiloot (zou ik zelf ook niet prettig vinden als ik er een te koop zou hebben staan.)
_________________________________________
footers zuigen! :D


12 okt 2011 22:20
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Targa, 911T hotrod ('70) EX: 3.2 Coupe
Bericht Re: Even voorstellen: Paco
@pacoloco: als het je 3e auto wordt voor de fun, dan gaat je een luchtgekoelde elfer je het meeste fun geven. Een 993 of 994 zijn geen oude rammelbakken, mits ze in goede staat zijn. Probeer ze uit en je weet het ;-)


12 okt 2011 22:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Even voorstellen: Paco
Citaat:
Ik word ook nog een beetje beinvloed door mn wederhelft die een 993/964 maar een oude rammelbak vindt
Exvriendjes en porsches :mrgreen:


12 okt 2011 22:40
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Even voorstellen: Paco
vraag eens aan je vriendin hoe zij er over 20 jaar uitziet... :^: gewoon doen wat je zelf het leukste vindt... als je durft :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


12 okt 2011 23:31
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Even voorstellen: Paco
@ porsche 964: ik heb op dit forum gelezen dat velen het fun gevoel bij de luchthappers groter vinden dan bij de waterkokers. Ik heb een tijdje terug in een 993 gereden en vond het super. Maar ik :drive: erin als een oude dame in een trabant, vond het niet echt gepast om met de P van een bekende die naast je zit met mn voet het metaal te raken. Zelf liet hij wel even zien wat hij kon. :res:

Citaat:
vraag eens aan je vriendin hoe zij er over 20 jaar uitziet...
haha, ga ik zeker doen!!! :cheers:
Het wordt mijn speeltje dus het is ook mijn beslissing, vind het alleen wel leuker als we er beide plezier van kunnen hebben. (Niet dat ze er ooit in mag rijden en ze moet natuurlijk altijd eerst even de voeten vegen voordat ze instapt, maar toch :mrgreen: )
_________________________________________
footers zuigen! :D


13 okt 2011 7:53
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Even voorstellen: Paco
Ach, je hebt gelijk. Je moet het er samen over eens zijn. Zij is tenslotte degene die hem moet wassen :twisted:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


13 okt 2011 9:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911/996 C2
Bericht Re: Even voorstellen: Paco
@horn: ben jij helemaal van de :flush: gerukt...hoe kun je Paco nu de licht erotische ervaring van het poetsen en met de hand inbrengen van de wax ontnemen? ;-)


13 okt 2011 9:44
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 119 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.