Voorstellen en hoe verander je je profielnaam?
Geplaatst: 24 feb 2012 10:59
Goedemorgen, dolgelukkig met mijn eerste P! Sinds zaterdag rijd ik in handgeschakelde 996 Turbo uit 2001 en is de showroom van PCE weer een auto armer.

Man, 37 jr te Amsterdam met een voorliefde voor... BMW's. De afgelopen jaren gereden in
E46 330i Aut
E46 325i Aut cabrio

E46 M3 hand cabrio
Z4 3.0i Aut

E46 330i Aut cabrio
E46 M3 hand cabrio (de laatste en mooiste van allemaal, hoewel de Z4 ook een plaatje was)
en nog steeds als lease-auto een E90 320d EDE.
Vorig jaar al heel dicht bij het aanschaffen van een Porsche geweest (mijn vader heeft er ooit 1 op mijn kinderkamermuur geschilderd, dus er was geen ontkomen aan: een felrode 911 3.2), maar pas vorige week mijn definitieve slag geslagen. En wat is het een knaller... Tuurlijk lees je overal(!) over die enorme turbo-beuk waarmee snelheid wordt opgebouwd als nooit tevoren. En hoewel ik dacht wel wat gewend te zijn (zie de M3's en ook een 272PK DSG Leon FR als leaser in het verleden), slaat dit werkelijk alles. Uiteindelijk dus niet gekozen voor een non-turbo 997 en toch gevallen voor de overvloed aan pk's. Gisteren een kinderzitje van een forumgenoot overgenomen, dus helemaal klaar als "family"-car

Groet,
Marco
p.s. mijn forumnaam sloeg op mijn cabrio-hobby, en vorig jaar dacht ik nog dat ik een Porsche cabrio wilde... niet dus. Hoe verander je die??

Man, 37 jr te Amsterdam met een voorliefde voor... BMW's. De afgelopen jaren gereden in
E46 330i Aut
E46 325i Aut cabrio

E46 M3 hand cabrio
Z4 3.0i Aut

E46 330i Aut cabrio
E46 M3 hand cabrio (de laatste en mooiste van allemaal, hoewel de Z4 ook een plaatje was)
en nog steeds als lease-auto een E90 320d EDE.
Vorig jaar al heel dicht bij het aanschaffen van een Porsche geweest (mijn vader heeft er ooit 1 op mijn kinderkamermuur geschilderd, dus er was geen ontkomen aan: een felrode 911 3.2), maar pas vorige week mijn definitieve slag geslagen. En wat is het een knaller... Tuurlijk lees je overal(!) over die enorme turbo-beuk waarmee snelheid wordt opgebouwd als nooit tevoren. En hoewel ik dacht wel wat gewend te zijn (zie de M3's en ook een 272PK DSG Leon FR als leaser in het verleden), slaat dit werkelijk alles. Uiteindelijk dus niet gekozen voor een non-turbo 997 en toch gevallen voor de overvloed aan pk's. Gisteren een kinderzitje van een forumgenoot overgenomen, dus helemaal klaar als "family"-car


Groet,
Marco
p.s. mijn forumnaam sloeg op mijn cabrio-hobby, en vorig jaar dacht ik nog dat ik een Porsche cabrio wilde... niet dus. Hoe verander je die??