Pagina 1 van 1
trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 28 nov 2012 13:09
door dani0710
Goedemiddag,
Sinds kort ben ik ( eindelijk ) in het bezit van een Porsche 964 C2. Heb me aangemeld op dit forum om ervaringen met andere bezitters uit te wisselen. Ben 44 jaar en woonachtig in de regio Rijnmond.
Info 964:
- bwjr 1990
- km-stand 162.000 ( motor dit jaar volledige revisie gehad )
- zover mogelijk teruggebracht naar origineel
- schuifdak
Re: trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 28 nov 2012 13:11
door redriver
gefeliciteerd !
heb je ook foto's ?
Re: trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 28 nov 2012 13:31
door dani0710
moet even uitdokteren hoe ik een foto moet plaatsen
Re: trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 28 nov 2012 13:40
door Delnoy
Mooi, en welkom.

Re: trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 28 nov 2012 14:06
door bully
Re: trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 28 nov 2012 15:14
door jan-1
Welkom, ik heb in oktober hetzelfde type aangeschaft. Foto's plaatsen lukt mij ook niet. Is de auto op stal, of ga je er in de winter mee rijden?
Re: trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 28 nov 2012 16:10
door dani0710
Hallo Jan,
Auto staat zoveel mogelijk op stal maar in de winter ga ik er lekker mee rijden mits het wegdek droog is en er geen pekel ligt.
Veel geluk met je aanschaf.
( heb wel een poos getwijfeld tussen een 993 en een 964, maar uiteindelijk vind ik de 964 de mooiste )
Re: trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 28 nov 2012 17:39
door dani0710
[img]php?pic_id=56278[/img]
Re: trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 28 nov 2012 17:42
door horn
de
eigenschappen van de foto tussen [img]en[/img] zetten


of het
nummer van de foto tussen [album] en [/album] zetten...

klik op
quote (rechtsboven) om te zien wat ik gedaan heb

Re: trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 28 nov 2012 17:43
door Blijco
Re: trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 28 nov 2012 18:04
door dani0710
Bedankt mannen
Re: trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 28 nov 2012 18:29
door Black 911
Gefeliciteerd met de aanschaf en veel veilige kilometers
Het word steeds mooier in het Rijnmond gebied met al die 964's
Re: trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 28 nov 2012 18:41
door jan-1
( heb wel een poos getwijfeld tussen een 993 en een 964, maar uiteindelijk vind ik de 964 de mooiste )
Ik had een 993 en ben bewust naar een 964 gegaan. Dat model heeft me altijd - ook toen ik de prachtige 993 had - getrokken. Elders in het forum heb ik het als volgt verwoord: de 964 is meer een oer porsche, de 993 is eleganter.

Moedig overigens om in de winter met die auto te gaan rijden. De mijne staat in de winterstalling, maar moet er helaas uit, omdat de verkoper de originele velgen kan leveren en die van mij wil innemen (ik heb nu 17inch 996 velgen en die worden gewisseld voor de originele porsche design 90 velgen). Ik maak me nu al zorgen

Re: trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 28 nov 2012 18:49
door marino
Mee eens, heb ook 2x 993 gehad voordat ik de 964 op juiste manier wist in te schatten

Re: trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 28 nov 2012 19:09
door Bruno911
Ik ben van een 993, via Carrera 3.2, overgestapt naar een 2.7S van 35 jaar oud. Steeds puurder. Heb nog nooit een echt klassieke 911 gereden, ben benieuwd hoe dat is.
Los daarvan: 993, 964, G-model. Allemaal geweldige wagens, en dus veel plezier er mee!
Re: trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 28 nov 2012 19:20
door dani0710
Ben best heel lang op zoek geweest naar die ene auto waarbij mijn gevoel zei, YES doen. Ben ook op na het lezen van wat posts op dit forum niet op koopjes afgegaan. Heb diverse proefritten gemaakt met een 993 en 964 maar elke keer bleven de ritjes met de 964 het langst hangen.
Over het uiterlijk wil ik nog wel kwijt dat de 993 echt de lekkerste kont heeft maar bij de 964 ( in bijna originele staat ) vind ik het totaalbeeld mooier en de wegligging.
Ik heb de auto nog niet tot het uiterste gedreven maar ik heb de indruk ( en deze boodschap gaf de vorige eigenaar mij ook mee ) dat de auto nog reserves heeft als je denkt het uiterste bereikt te hebben.
Wel leuk, als ik de sleutel uit mijn la pak krijg ik elke keer weer de kriebels van opwinding.
Re: trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 28 nov 2012 19:22
door de911gek
Gefeliciteerd met deze mooie "oer" 911! Zou er persoonlijk wel andere velgen opleggen... zou hem nog wat stoerder kunnen maken. Veel

plezier in ieder geval!
Re: trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 28 nov 2012 20:22
door WillemB
Iedere Sjaak z'n smaak

Veel plezier met je 964.
Mooie kleur ook

Re: trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 28 nov 2012 21:03
door Amethist
Gefeliciteerd met de aankoop. Mooie auto en lekker origineel. Heb er ook nog bij staan kijken, maar ik ben voor een amethist gegaan. Stiekem nog even mee staan spieken toen hij werd overgedragen. Gaaf moment is dat he!!
Veel veilige kilometers toegewenst.
Re: trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 28 nov 2012 23:05
door dani0710
Overdracht was inderdaad een feestje, leuke reactie waarvoor dank. Vorige eigenaar was ook super enthousiast wat het goede gevoel waar je naar zoekt compleet maakt.
Re: trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 28 nov 2012 23:39
door Dimitri-Turbo
Welkom op het forum met je 911'je

Re: trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 29 nov 2012 1:17
door Bob C4
Black 911 schreef:Gefeliciteerd met de aanschaf en veel veilige kilometers
Het word steeds mooier in het Rijnmond gebied met al die 964's
+1

en

met dat ding !
Re: trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 29 nov 2012 7:40
door MPB
Gefeliciteerd! Mooie kleur

Re: trotse bezitter 964 C2
Geplaatst: 29 nov 2012 11:48
door Sandman
Veel plezier met deze fraaie Porsche !
964 Rules !
