Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Even netjes voorstellen

27 sep 2019 20:31

Een glad stuur is niet passend bij een lage km stand. Je zegt dan eerder het leer is nog mooi mat of iets dergelijks.

Allen bedankt voor de leuke reacties! Heeft iemand toevallig mijn oude 996 in bezit/gezien? Ik zie op de RDW site dat hij in april 2018 van eigenaar is gewisseld.

Re: Even netjes voorstellen

28 sep 2019 14:40

Mooie keuze weer, Congrats!

Re: Even netjes voorstellen

10 okt 2019 21:40

Morgen is het zover: de 997 is klaar en we gaan hem ophalen!

Re: Even netjes voorstellen

10 okt 2019 23:24

Leuk Peter, veel plezier!

Re: Even netjes voorstellen

13 okt 2019 19:20

Vandaag de eerste open kilometers kunnen maken. Ervaring tot nu toe: geweldig! Totaal andere ervaring dan bijvoorbeeld de Z4 35is die ik laatst heb gehad. Niet wat snelheid betreft maar wel qua beleving. De Porsche is duidelijk straffer geveerd en lijkt op rails te liggen op de dijkjes bij ons in de buurt :lol: . Pakt gretig op in elke versnelling en het geluid is schitterend. Heb veel complimenten gehad over kleur(Atlas grey). Wat me wel opvalt is dat ik een rammel hoor bij een koude start, lijkt de uitlaat. Tijdens het rijden en bij warme start hoor ik het niet. Iemand hier ervaringen mee?

De volgende zaken ga ik binnenkort aanpakken:
- binnen en buitenkant detaillen. Valt me wel op dat het kunstof in het interieur gevoelig is voor beschadigingen, met name de middenconsole. Iemand ervaring met bedrijven die herstelwerkzaamheden aan het interieur uitvoeren?
- ik heb inmiddels een update DVD besteld voor het navigatiesysteem
- car cover bestellen, origineel Porsche want scheelt qua prijs niet heel veel mee met aftermarket car covers.

Ongetwijfeld zal bovenstaand lijstje nog aangevuld worden komende maanden :wink:
Plaats een reactie