Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 6:50



Antwoord op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Porsche Life van Bertjan - Cayman S 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2008 987 Cayman S
Veluwe
Bericht Porsche Life van Bertjan - Cayman S
Hallo allemaal,

Ik kijk al heeeel lang rond op o.a. dit forum en heb onwijs veel van jullie geleerd. Allereerst dank daarvoor en het leek me nu ook wel eens tijd me voor te stellen. Vooral ook aangezien ik het wel netjes vind dat eerst te doen voordat ik allerlei vragen ga stellen, want mogelijk zou ik nog wel eens met specifieke vragen een beroep op jullie willen doen.

Ik woon samen met mijn vriendin in regio Z-Holland en ben al zolang ik weet gek van auto's en motoren. Heb een Suzuki GSX-R uit 2009, autobezit beperkte zicht de afgelopen jaren tot leaserts, maar dan wel natuurlijk de sportieve modellen en uitvoeringen. Ik vind dat het er nu eindelijk eens van moet komen om daarnaast een echte auto voor puur plezier er bij te nemen, en dan is een Porsche 911 toch wel erg aantrekkelijk.

Ben inmiddels al wel 1,5 jaar serieus aan het kijken hoewel wegens verhuizing het tussendoor stil gelegen heeft. Toekomstig gebruik zal zijn voor de lol, plezier, weekendjes, etc. Favoriet zou zijn 997 GT3 RS, maar wegens onbetaalbaar is dat geen optie 8) Zoektocht begon met iets van een 3.2 of 964, twijfelde over een Cayman S, maar inmiddels is de interesse verschoven naar een 996 turbo. Zo zie je maar dat een uitgebreide zoektocht, veel lezen, prijs stijgingen van oudere types etc de interesse behoorlijk kan doen verschuiven ;-)

Eerste proefrit is inmiddels zelfs gemaakt, maar twijfel nog wegens combi van (gebrek aan) historie, wat gebruikssporen die ik graag verholpen zou zien en de prijs. Nog geen AKK gedaan of overlegt of dat kan.

Dus ook al is dit het voorstel topic, mochten jullie al suggesties en opties/alternatieven hebben dan hoor ik het natuurlijk graag :-D

Cheerio,
Bertjan

EDIT 1: Na vele omzwervingen en overwegingen in een Cayman S terecht gekomen en dat was liefde op het eerste gezicht
EDIT 2: Snel na aankoop paar aanpassingen gedaan die vanaf het begin op lijstje stonden en nu rijden! Zal zo nu en dan wellicht kleine update posten over de belevingen
_________________________________________
Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER


Laatst bijgewerkt door Bertjan op 05 feb 2016 22:58, in totaal 4 keer bewerkt.



10 aug 2014 0:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
Welkom op het forum Bertjan...... En zeker een prima keus... 996 turbo. Heb je nog voorkeur voor handbak of automaat? Aanbod van automaat is groter. Heb je verder nog wensen of eisen? En met welke auto ben je al wezen rijden?


10 aug 2014 0:56
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Targa, 911T hotrod ('70) EX: 3.2 Coupe
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
Kijk dat is nog eens iemand die zijn huiswerk doet :-).

Ik zou als je gaat voor een 996turbo er nog een paar in proefrijden, zijn er genoeg van. En kijk ook eens over de grens.

Succes en welkom.


10 aug 2014 8:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2008 987 Cayman S
Veluwe
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
Dank heren!

Welke het uiteindelijk ook wordt, sowieso met een handbak :drive:

Heb geen hele strikte eisen, wel voorkeuren. Qua kleur: licht exterieur (met arctic als favoriet) en donker interieur (zwart/donkerblauw). Een gele lijkt trouwens ook wel erg gaaf te zijn.
Graag met sportstoelen, autotelefoon liever niet, maar geen show stopper. Ik zoek er vooral eentje waaruit blijkt dat er netjes mee om gegaan is (maar ja, wie niet..?). Dat betekent niet dat er geen gebruikssporen mogen zijn, maar wel dat echt lompheden niet wenselijk zijn. En denk dat goede historie bij een turbo ook een pre is, hoewel een akk daar mogelijk enige zorgen weg kan nemen voor de relatief kortere termijn.
Idealiter originele NL auto, max km stand rond 100k-115k hoewel ook dat geen showstopper hoeft te zijn bij juiste historie en onderhoud.

Ben vooral bezig geweest met degene die al een tijdje bij Wolbert staat en die ik meer ben gaan waarderen toen ik een paar keer bij hem ben geweest om te kijken naar 3.2 en 964.
_________________________________________
Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER


10 aug 2014 10:42
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 - zwart - MY1992
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
Ik heb eens overwogen om mijn 964 te ruilen voor een 996 turbo. Ik vond de 996 turbo fantastisch, maar in smiles per mile had ik toch veel meer aan de 964. Die heb ik dus gehouden. Bedenk goed wat je leuk vindt rijden, een hele snelle, eigenlijk te snelle, trans europa express, of een 911 die minder snel is, maar meer thrills biedt bij redelijke snelheden. Thrills die je bij een 996 turbo pas bij veel hogere snelheden beleeft die je in NL niet vaak zult zien.

Een 996 of 997 turbo staat ook nog steeds op mijn lijstje, maar niet als vervanger van mijn 964, alleen erbij.


10 aug 2014 14:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
Welkom, en gewoon geduld en kijken/proefrijden....komt vanzelf eentje langs die je aanstaat.

Tja, een 3.2/964...is oude meuk...moet je van houden.
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


10 aug 2014 14:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2008 987 Cayman S
Veluwe
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
Hey Frank, snap wat je bedoelt, het is zo anders en verschillend. Heb eens met een 964 RS gereden en een 964 C4 en in vgl met een 996TT is het een andere wereld. En ik sluit ook niet uit dat als ik toch nog tegen een goede 964 aan loop, ik me bedenk. Uiteindelijk was daar de zoektocht ook mee begonnen, maar als je op zoek bent naar je eerste Porsche, voelt het gewoon niet ok als je het gevoel hebt overhaast te moeten beslissen, if not ongezien moet beslissen, wat je op dit moment ziet bij 964 types. En als ik dan de prijs zie van sommigen en dan bv het interieur of de staat van exterieur, krijg je gewoon veel meer waar voor je geld met bv een Cayman S of 996TT. Andere ervaringen weliswaar, maar allemaal leuk volgens mij!
_________________________________________
Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER


10 aug 2014 14:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Zelfstandig ondernemer autoplaatwerker spuiter
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
welkom en succes met de zoektocht
_________________________________________
http://www.theovanrijn.nl/


10 aug 2014 17:31
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 GT4 ex 997 Turbo S ex Cayman S
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
Ik had een heel verhaal getypt over het niet-nuttig zijn van 'n turbo in NL (gezien mijn recente ervaring). Maar dit is geen beslissing voor 't verstand. Mijn vraag zou zijn: welke vind je het mooiste & geeft je het beste gevoel als je erin gaat zitten. Of stel je voor dat ie bij jou voor de deur staat en je kijkt uit 't raam; welke heb je dan in je hoofd?

DIE zou ik kopen. :salut:


...en dan kom je er vanzelf achter of dat nu ook de goede is om mee te leven. Maar 996TT en 964 schrijven allebei niet zo enorm veel meer af (964 in de lift zelfs) dus een swap kost wel wat maar ook niet de wereld lijkt me.
Cayman S is overigens écht 'n wereld auto.
_________________________________________
Match je auto altijd aan de juiste muziek!


10 aug 2014 19:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2008 987 Cayman S
Veluwe
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
Thanks, en zo is het denk ik ook inderdaad.

caelin schreef:
Cayman S is overigens écht 'n wereld auto.


Nooit mee gereden, maar dat lees je inderdaad overal. Maar als ik het goed zie ben jij over gestapt van een Cayman naar een Turbo; what happened? Of is dat precies het punt dat je maakte wat het beste gevoel geeft...? :wink:
_________________________________________
Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER


10 aug 2014 20:03
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 GT4 ex 997 Turbo S ex Cayman S
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
Destijds was de keuze tussen een 996 (s/4s) of een Cayman S bijna nieuw. Omdat ik de 996 niet zo mooi vond/vind was die keuze vrij gemakkelijk. De cayman was toen ook enorm zeldzaam en dat is ook leuk :). Kreeg er altijd veel positief commentaar op. Heb nooit spijt gehad overigens hoe meer ik erin reed hoe beter ik 'm vond. De Cayman geeft veel meer vertrouwen en is meer een go-kart maar dan met 300pk....heel bijzonder. Maar ook niet echt 'n cruiser. Een 911 voelt veel meer als een volwassen auto...rustiger voor normaal cruisen. Tegelijkertijd is in bochten een 911 veel nerveuzer je moet niet midden in de bocht van het gas gaan etc (kan wel hoor maar je voelt dat wel meteen in de neus).

Los van hoe goed de Cayman was zat ik 's avonds wel eens te dromen en dan kwam ik toch altijd weer uit bij de 997 turbo. Dit vind ik de mooiste porsche, dus heb ik mezelf die als doel gesteld. Maar is echt een totaal andere auto. En naar mijn mening ietwat overdreven voor alleen in NL. Gelukkig woon ik 20 min van de duitse grens :)
_________________________________________
Match je auto altijd aan de juiste muziek!


10 aug 2014 21:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2008 987 Cayman S
Veluwe
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
Dat klinkt toch ook nog wel erg aantrekkelijk... Heb er eentje gezien die er wel uitsprong http://www.autogulberg.nl/aanbod/lijst/ ... FF7B88C6D2, maar dat GT3 pakket ben ik nog niet over uit of dat nou fabriek af geleverd is/kan worden en bovendien vond ik hem voor een Cayman redelijk aan de prijs (ook al is die het misschien best waard met weinig km). Helaas geen sport chrono.

Vind het overigens geen bezwaar als een auto direct is en rijdt als een kart, hij is echt voor erbij en sportief rijden.
_________________________________________
Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER


11 aug 2014 20:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
Zacht prijsje en nette km-stand
http://link.marktplaats.nl/m836284480


12 aug 2014 10:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 GT4 ex 997 Turbo S ex Cayman S
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
Die gele; dat gt3 pakket kon je er bij bestellen. Kan dus best een AF fabriek zijn. Past wel bij 'n gele cayman die details in het interieur zijn ook leuk; zeker voor de sportieve hobby spielerei ;)

sport chrono had ik ook niet; op een handbak voegt dat vrij weinig toe als je het mij vraagt. De gas respons van 'n cayman is al behoorlijk aan/uit zelfs zonder dat die nog aggressiever wordt van de SC. Klokje met de timer gebruik je alleen om die op 9:87 te krijgen ;)

De uitlaat is overigens niet de originele PSE of er moet een andere eindpijp op gezet zijn.

Als ik dan die Cayman vergelijk met de turbo die Master Ken linked dan zie je toch wel het leeftijds verschil (vind ik). Vooral ook van binnen en daar zit je toch het merendeel van de tijd tegenaan te kijken hé!


p.s. gele gordels zijn voor échte liefhebbers.... :wink:
_________________________________________
Match je auto altijd aan de juiste muziek!


12 aug 2014 10:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
Welkom, tja het zijn moeilijke keuzes. Het zijn toch andere auto's ook al is het allemaal Porsche.
Het heeft allemaal wat en eigenlijk zou je ze allemaal moeten hebben omdat je je iedere dag weer anders voelt en dus behoefte hebt aan een andere rijstijl :wink:

Ik heb heel bewust gekozen voor de Cayman vanwege z'n geweldige rij-eigenschappen. Voor dat geld had ik ook een 911 kunnen kiezen. Het is maar net waar je voor gaat. Dat go-kart gevoel zoals Caelin beschrijft is voor mij DE reden om een Cayman aan te schaffen. Maar een 964, 993 of een 997 Turbo zou ik ook best willen hebben hoor. Het heeft allemaal zijn eigen karakter. Soms denk ik wel eens 'had ik maar een....' en heel vaak denk ik 'wat is de Cayman toch een briljante rijdersauto'. Net weer 2200 kilometer mee gereden en elke kilometer word ik nog blijer met deze auto. Maar toch zou ik er wel een lufti's bij willen voor andere ritjes...
Veel plezier met het zoeken naar jouw P!
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


12 aug 2014 16:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2008 987 Cayman S
Veluwe
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
Master Ken schreef:
Zacht prijsje en nette km-stand
http://link.marktplaats.nl/m836284480


Eens, maar automaat valt af en deze kleur combi exterieur/interieur werkt voor mij ook niet helemaal...
_________________________________________
Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER


12 aug 2014 21:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2008 987 Cayman S
Veluwe
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
caelin schreef:
Die gele; dat gt3 pakket kon je er bij bestellen. Kan dus best een AF fabriek zijn. Past wel bij 'n gele cayman die details in het interieur zijn ook leuk; zeker voor de sportieve hobby spielerei ;)

sport chrono had ik ook niet; op een handbak voegt dat vrij weinig toe als je het mij vraagt. De gas respons van 'n cayman is al behoorlijk aan/uit zelfs zonder dat die nog aggressiever wordt van de SC. Klokje met de timer gebruik je alleen om die op 9:87 te krijgen ;)

De uitlaat is overigens niet de originele PSE of er moet een andere eindpijp op gezet zijn.

Als ik dan die Cayman vergelijk met de turbo die Master Ken linked dan zie je toch wel het leeftijds verschil (vind ik). Vooral ook van binnen en daar zit je toch het merendeel van de tijd tegenaan te kijken hé!


p.s. gele gordels zijn voor échte liefhebbers.... :wink:


Ja, ik vind hem wel erg cool, met inderdaad mooi interieur. Maar 40k blijft veel geld voor een Cayman. Interessant dat het pakket AF fabriek kan zijn en ook je info over SC is goed om te horen van een ervaringsdeskundige. Heb zelf nog niet met een Cayman gereden, maar als hij in de basis al lekker scherp is voegt dat weinig toe. Dat vergroot in ieder geval de vijver weer een beetje :-)
_________________________________________
Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER


12 aug 2014 21:29
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
Ik vind de sprong tussen 3.2, 964, 996 Turbo en Cayman S best groot. Allemaal heel erg verschillende autos. Waar wordt je blij van? Vermogen, wegligging, klassiekers?
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


12 aug 2014 21:41
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 Replica
Lelystad
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
Die gele (met GT3 pakket) is verkocht dus dat maakt de keuze wellicht makkelijker.

Maar zoals Johannvb ook al aangaf, het zijn wel heel verschillende modellen dus ik zou er eerst eens mee gaan rijden en dan op basis van de ervaringen pas een daadwerkelijke (model) keuze maken. Vervolgens op zoek gaan naar die ene die het helemaal heeft wat je wilt.
_________________________________________
Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!


12 aug 2014 22:03
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2008 987 Cayman S
Veluwe
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
Johannvb schreef:
Ik vind de sprong tussen 3.2, 964, 996 Turbo en Cayman S best groot. Allemaal heel erg verschillende autos. Waar wordt je blij van? Vermogen, wegligging, klassiekers?


Ja, die sprong is inderdaad best groot als je het zo achter elkaar zit :roll: Maar.... het is wel een proces geweest. En om je een concreet antwoord te geven, maar waarschijnlijk een antwoord wat mij niet veel verder helpt, is dat ik alle drie erg kan waarderen :lol:

Om voldoende verschil met mijn dagelijkse vervoer te creëren (op dit moment BMW 3 - F30) en het gevoel te hebben dat je in echt wat anders rijdt, begon ik te kijken naar een 964. En omdat ik de looks cool vind een beetje naar 3.2, maar omdat ik vermogen en wegligging wel echt belangrijk vind zou het ws toch eerder een 964 worden. Maar met de ontwikkelingen op 964 gebied, kwam ik op het punt dat ik het 1) een beetje prijzig begon te vinden wat je dan eigenlijk kreeg (maar dat is misschien vloeken in de kerk) 2) het steeds moeilijker bleek om een beetje relaxed te kunnen beslissen en 3) er zo'n kruispunt ontstond dat je voor ongeveer dezelfde prijs heel veel verschillende 911 opties kon kiezen. Namelijk een 964, een 997 C2 en een 996TT. En dan is een Turbo opeens toch wel heel veel value for money en heb je gewoon een f*cking Porsche Turbo! Bovendien ben ik inmiddels wel echt de looks van de 996 Turbo (Niet zozeer de Carrera's, vooral TT en 4s) gaan waarderen.

Anyway, omdat mijn budget steeds verder opgerekt werd/groter werd, heb ik af en toe nog een reality check gedaan wat evt in andere klasses interessant zou kunnen zijn, mogelijk voor minder geld; S2000, M3, Cayman, Elise , Ferrari 348 of 308, eigenlijk het hele spectrum. Dus daar komt de interesse in de Cayman vandaan, omdat die zulke lovende reacties krijgt en net als de 996TT met huidige prijspunt, al snel het stempel krijgt van heel veel value for money en een droom om in te rijden. Enige nadeel dat ik kon bedenken is dat het geen 911 is en daar zit toch wel een bepaalde magie en beleving om heen, die ik niet kan negeren.

Het liefst zou ik een auto voor alledrie karakteristieken hebben en ik denk dat ik van alle drie heel blij kan worden. Plus nog een vierde auto als cabrio... Ik zie er trouwens ook niet tegen op na een paar jaar te wisselen mocht de balans verschuiven. Zoals gezegd, ik heb in een 964 en 99TT gereden en beide zijn geweldig maar compleet anders. Ik denk dat ik de kick van de Turbo groter vind, maar de beleving is intenser in de 964. Alleen de Cayman ontbreekt nog aan het rijtje. Hoe dan ook is het super lastig om te kiezen, maar het belangrijkste vind ik dat als ik een auto zie, het goed moet voelen, ik er vertrouwen in heb en dan doe ik het gewoon. Mijn conclusie is namelijk ook dat gezien mijn brede interesse een slechte keuze er eigenlijk niet in zit... het maakt de zoektocht makkelijker omdat je meerdere opties hebt, maar moeilijker omdat je minder specifiek bent. Op dit moment kijk in ieder geval vooral naar een Turbo en met een schuin oog naar een Cayman.

Not sure if this all makes any sense to you guys...?
_________________________________________
Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER


12 aug 2014 22:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2008 987 Cayman S
Veluwe
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
Michiel911 schreef:
Die gele (met GT3 pakket) is verkocht dus dat maakt de keuze wellicht makkelijker.


Sure? Staat nog wel op de site.... Heb jij hem gekocht? :wink: 8)

EDIT: Oh wacht lama, zie dat op de hoofdpagina staat Verkocht, maar niet bij model zelf die bij mij onder snelkoppeling zat... :bang:
_________________________________________
Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER


12 aug 2014 22:22
Profiel
PorscheForum Rakker
928 S4 manual, ex 964 C2, ex 993 C2
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
Ik zou me ook even verdiepen in de onderhoudskosten. 996 Turbo is in aanschaf heel veel auto en vermogen voor niet teveel geld, maar erin rijden is toch wel wat duurder dan een 964 of een Cayman rijden.


12 aug 2014 23:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2008 987 Cayman S
Veluwe
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
Dat heb ik ook wel gedaan en zou verwachten dat Cayman goedkoopst is. Maar ik hoor wisselende verhalen over bv 964 vs 996TT. Je kan natuurlijk altijd pecht hebben, maar ook een 964 is al niet echt goedkoop qua onderhoud als je het vergelijkt met nieuwere types en hem echt netjes wil houden. Ik zou zeggen dat het op zich niet veel uit zou maken. Ik denk wel dat in het algemeen een 996TT duurder is dan een 996/997 Carrera, maar die zijn dan ook weer relatief goedkoop tov 964. Als iemand andere ervaringen heeft hoor ik het uiteraard graag, maar dit is zoiets waar ik niet echt een constitent beeld zie als je fora leest of mensen spreekt :D
_________________________________________
Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER


13 aug 2014 8:47
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
Vergis je niet, de mechaniek onderhouden op een 996/7 is zeker goedkoper dan een 964. Maar op die nieuwe modellen wil de elektronica wel eens stuk gaan (Navi, versterkers etc.) en dat kost ook een vermogen om te maken. Ook moet je in gedachten houden dat een nieuwe Porsche beter zijn waarde houdt/ meer vertrouwen wekt als hij dealer onderhouden is, en daar is de tarieven flink hoger dan bij een specialist...en de dealer maken weinig en vervangen veel.
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


Laatst bijgewerkt door Johann op 13 aug 2014 9:52, in totaal 1 keer bewerkt.



13 aug 2014 9:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
LEEUWARDEN
Bericht Re: Nieuw (en op zoek...)
Gewoon een goeie kopen en een reserve potje.
Niet langer twijfelen en gaan.....
Portemonnee trekken, rijden, kijken, luisteren en op en top genieten van je aanwinst!


13 aug 2014 9:45
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.