Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 12:01



Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Let's introduce myself 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Let's introduce myself
Nine-6-four schreef:
Krijg de foto's op een of andere manier niet zichtbaar, heb ze hier ook in m'n eigen album gezet.

aangepast en zichtbaar gemaakt :salut: gebruik de locatie van de foto (copy image location). :idea:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


28 aug 2014 13:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Let's introduce myself
Mooie 964 en super kleur dat Amethyst :thumleft: Je eerste 911; ga je heel veel plezier aan beleven.
Onderstel was ook voor mij het eerste wat ik heb verbeterd. Krijg je qua rijeigenschappen een heel andere 911 voor terug.
Motorrevisie eigenlijk alleen doen als het echt nodig is of als jezelf en je 964 er aan toe zijn.
Voor mij was het t laatste plus dat ik het allemaal wat sportiever wilde hebben.
Het belangrijkste voor het behoud van je 911 is toch wel goed warm rijden, de juiste olie gebruiken op tijd bijvullen en verversen en niet besparen op het reguliere onderhoud.
En als tie warm is lekker in tussen de 3000 en 6000 rpm aanhouden. Have fun en tot ziens bij de meetings.

Groet

Herman
_________________________________________
My friends all drive Porsches


07 feb 2015 12:07
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Let's introduce myself
Wellicht binnen kort eens verder gaan in een topic bij projecten, nu eerst een korte update

De 964 heeft zeker niet stil gestaan, heb er inmiddels zo'n 9.000 km bijgereden. Met een grote :D

Tussentijds zaken aangepakt als motor steunen (meteen RS-variant geplaatst) en steun voor de v-bak vervangen. De oude steun zag er redelijk uit, na vervanging merk je het echt wel met rijden!
68447

Bij aankoop van de auto wist ik dat deze in een rubriek in het Engels blad EVO had gestaan en na wat zoeken het nummer gevonden. Naast de map met rekeningen vind ik dat een gave 'nice to have' :) .

Op diverse zonnige zaterdagen ben ik het laatste jaar naar PCE gereden voor onderdelen. Vervang liever preventief wat zaken en zo krijg ik een beter beeld van de auto. Op dit moment liggen er een aantal onderdelen op montage te wachten zoals de olieleiding die in de wielkast rechtsachter zit en een nieuwe verdamper voor de airco. Die laatste zal toch even moeten wachten tot ik de zin en tijd heb gevonden om de auto verregaand te demonteren.

Vorige week wilde ik een rondje gaan sturen en toen zag ik dit :arrow:
70677

Deze nieuwe balk zit er nog geen jaar in :bang: .
Contact opgenomen met PCE, dezelfde dag reactie: balk wordt vervangen onder garantie :thumleft: . Alleen nog een afspraak maken.

Hopelijk is het morgen een fraaie dag dan komt ie zeker de garage weer uit :!:


01 apr 2017 17:18
Profiel
PorscheForum Rakker
993 cabrio, ex 993 coupe
Huizen
Bericht Re: Let's introduce myself
Vind het een waanzinnig mooie kleur, mijn vorige 993 was ook horizonblauw. Was net anders, beschaafd maar zeker anders dan anders. Gefeliciteerd!


01 apr 2017 19:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Curaçao
Bericht Re: Let's introduce myself
horn schreef:
aangepast en zichtbaar gemaakt :salut: gebruik de locatie van de foto (copy image location). :idea:

Jammer dan dat ik de eerste foto's nog steeds niet kan zien. :(


01 apr 2017 20:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C2 cabrio
Veldhoven
Bericht Re: Let's introduce myself
Wat een gave Porsche. Gefeliciteerd met het verwezenlijken van jou jongensdroom.
Enne... ik ken de weg naar Berlijn, en daar kan je nog lange stukken prima genieten van het vermogen van een Porsche :drive:


03 apr 2017 9:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Let's introduce myself
Subdriver schreef:
horn schreef:
aangepast en zichtbaar gemaakt :salut: gebruik de locatie van de foto (copy image location). :idea:

Jammer dan dat ik de eerste foto's nog steeds niet kan zien. :(


Nieuwe poging:

62350
62356

Controle van de stekkers:
62354


03 apr 2017 11:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Let's introduce myself
Nine-6-four schreef:
De auto bleek van een Engelsman te zijn die minimaal 11 maanden van het jaar weg was en dus nauwelijks reed met de wagen. Wel positief (voor mij) dat hij de laatste jaren wel volop had geïnvesteerd in de auto oa een revisie van het stuurhuis, nieuwe koppeling, de 5 tellers/klokken als nieuw laten maken, nieuwe banden etc. Tevens had hij een prepurchase inspection laten uitvoeren dus ik wist wat me te wachten stond. De auto was in het 'echt' beter dan m'n voorstelling die ik had nav het lezen van de PPI. De proefrit was (wederom :wink: ) overtuigend en de koop werd gesloten. YES!!!! M'n jongensdroom vervult :D

Foto's volgen maar voor de liefhebbers hierbij een link met foto:

http://www.rpmtechnik.co.uk/sales/vehicle/964-carrera-4/


Sinds het vernieuwen van de site is de foto van mijn 964 verdwenen en komt er een Horizon Blue in beeld :scratch: . Ook een mooie kleur, echter hij blijft Amethist :!:


03 apr 2017 11:30
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.