Pagina 1 van 1
Nog eens voorstellen
Geplaatst: 07 maart 2015 21:14
door rcs21080
Ik heb mij al eens voorgesteld maar heb vandaag mijn 2e Porsche gekocht, tenminste het is de 4e maar nu heb ik er 2 op de oprit.
Naast de Cayenne S staat nu en 996 C4S.
Ik zal later foto's uploaden. Gekocht in Losser, 100% Porsche onderhouden, revisie gedaan, 157k op de teller en helemaal compleet. Ik ben er heel blij mee.
Re: Nog eens voorstellen
Geplaatst: 07 maart 2015 22:19
door Remmel
Gefeliciteerd!
In Losser... bij Wegdam?
Reed vanmiddag nog door Roermond, heb je niet gezien met je nieuwe aanwinst
Wanneer krijg je hem?
Re: Nog eens voorstellen
Geplaatst: 07 maart 2015 22:27
door rcs21080
Ja, bij wegdam. Volgende week kan ik m ophalen.
Re: Nog eens voorstellen
Geplaatst: 08 maart 2015 20:50
door Jos-P
4s, goede keuze!
Re: Nog eens voorstellen
Geplaatst: 09 maart 2015 8:38
door Marcel1967
Gefeliciteerd... Het verzamelen is begonnen

Re: Nog eens voorstellen
Geplaatst: 09 maart 2015 9:06
door ErikP
Goed bezig!
Have fun

Re: Nog eens voorstellen
Geplaatst: 09 maart 2015 23:52
door rcs21080
Yep, verzamelen is beginnen. Het doel is 5...
Carrera 3.o (1976)
964 C4
Een targa
En deze 996 c4S en de Cayenne S. En als ik nog eens tegen een mooie 944S of 928S aanloop vond ik dat ook mooi. En ik heb al een 2.7S en 944S gehad maar weer weg gedaan. Achteraf gezien jammer maar ja.
Re: Nog eens voorstellen
Geplaatst: 10 maart 2015 8:17
door Ardennen
Mooie verzameling. Maar eh...foto's?...
Re: Nog eens voorstellen
Geplaatst: 10 maart 2015 10:14
door Michel987
Welkom! Leuke hobby heb je
Maar we willen wel wat foto's zien natuurlijk.

Re: Nog eens voorstellen
Geplaatst: 17 maart 2015 0:31
door rcs21080
Re: Nog eens voorstellen
Geplaatst: 17 maart 2015 10:16
door Frits77
blijft tijdloos mooi zo'n 4s!
Re: Nog eens voorstellen
Geplaatst: 17 maart 2015 11:56
door Remmel
Deze heb ik idd bij Wegdam op de site zien staan, hoop dat hij je goed gaat bevallen.
Jammer dat je a.s. zondag niet meerijdt met de BB toerrit dan hadden we samen kunnen oprijden
Wellicht zien we elkaar in Boxtel (5 april), bij de tunnelrit in Amsterdam (10 april) of in Geertruidenberg (12 april)... man man we krijgen het druk!

Re: Nog eens voorstellen
Geplaatst: 17 maart 2015 18:32
door A-Line
Heerlijk een verzamelwoede.
Eeehhhhmmm welke pak ik vandaag????
Mooie wagen veel plezier ermee gewenst.
Re: Nog eens voorstellen
Geplaatst: 17 maart 2015 19:48
door rcs21080
Dank jullie. Ik vind deze idd tijdloos maar dat zijn ze allemaal.
Re: Nog eens voorstellen
Geplaatst: 26 aug 2015 17:15
door rcs21080
Ik heb mijn website geupdate maar is nog lang niet af. Het gaat over Porsche's...
Www.rcdsw.nlVeel plezier, het maken vindt ik iig leuk.