Even voorstellen.
Geplaatst: 04 aug 2015 11:25
Goedemorgen heren en dames,
Na veel kijken toch maar eens aangemeld. In het grijze verleden ook al eens gedaan maar er te weinig gebruik van gemaakt. Ben al meerdere jaren Porsche liefhebber en heb er dan ook al meerdere gehad. En ja, ook auto's die ik nooit weg had moeten doen. Heb er toch geen hartzeer van, toen stond ik achter de beslissing en heb ze met volle verstand genomen. Nu in het bezit van een 1982 SC, geen mooie auto maar daardoor erg bruikbaar! Een 911 E Targa uit 1972, en een 3.2 coupe 1985. Beide in perfecte staat.
Na veel kijken toch maar eens aangemeld. In het grijze verleden ook al eens gedaan maar er te weinig gebruik van gemaakt. Ben al meerdere jaren Porsche liefhebber en heb er dan ook al meerdere gehad. En ja, ook auto's die ik nooit weg had moeten doen. Heb er toch geen hartzeer van, toen stond ik achter de beslissing en heb ze met volle verstand genomen. Nu in het bezit van een 1982 SC, geen mooie auto maar daardoor erg bruikbaar! Een 911 E Targa uit 1972, en een 3.2 coupe 1985. Beide in perfecte staat.