Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Gesloten onderwerp

Re: Het is een Cayman S geworden.....

02 aug 2016 8:56

Oppassen dat bij achteruitrijden geen spelende kinderen in die pijpen verdwijnen... :mrgreen: :mrgreen: ik vind het er wel ruig uitzien. Geluid?

Re: Het is een Cayman S geworden.....

02 aug 2016 9:26

Horn hahahahaa grappenmaker..........Vind het wel mooi hoor....Goeie keuze :thumleft:

Re: Het is een Cayman S geworden.....

02 aug 2016 12:58

:cheers:

Mooi qua kleur redelijk gelijk aan de velgen ook! Of ligt dat aan de foto?

Re: Het is een Cayman S geworden.....

02 aug 2016 13:31

Dat ligt dan aan de foto, Toeterboy.
@geluid: Is , voor zover ik het heb ondervonden tijdens de terugrit, een beetje voller dan dan het was. Met kleppen dicht en hoger in de toeren
klinkt het in de auto wel beter (=wat harder). Maar het is geen schokkend verschil hoor. Kan ook haast niet want is maar een eindstuk en het enige
verschil is dat de uitlaatluchtstromen niet meer "botsen" maar dat elke kant apart naar buiten stroomt.

Re: Het is een Cayman S geworden.....

26 nov 2016 23:36

De winter nadert en de auto gaat waarschijnlijk binnenkort op stal. Maar deze week nog even ritje gedaan om laatste aanpassingen
voor 2016 te doen. ik hen een paar stickers laten plakken in de kleur van de velgen, dat was ik vanaf het spuiten van de velgen al van
plan maar was er nog niet van gekomen. Ik vind het weer geslaagd! Maar ben wel weer benieuwd naar de meningen, al ga ik daar niets mee
doen :wink: .
Zoals zo vaak: op foto's is het lastiger te zien dan in het echt.........maar hierbij het resultaat:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Laatst bijgewerkt door minics op 29 sep 2017 15:33, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Het is een Cayman S geworden.....

26 nov 2016 23:43

Gaaf :thumleft:
Maar waarom zitten ze scheef?

Re: Het is een Cayman S geworden.....

26 nov 2016 23:59

welke :?: Bedoel je die op de achterkant :?: Lijkt zo, denk ik. dat spoilertje loopt rond aan de bovenkant en stickers lopen in die vorm mee....
Maar ik zal morgen nog eens goed kijken.....

Re: Het is een Cayman S geworden.....

27 nov 2016 1:30

je uitlaat sierstukken zitten scheef.
Iets met de klok meedraaien.
Afbeelding

Re: Het is een Cayman S geworden.....

27 nov 2016 10:56

Scherp gezien Olle. Links zit idd iets lager als rechts.

Re: Het is een Cayman S geworden.....

27 nov 2016 12:57

@ollegriese: O, je bedoelt de uitlaat..... je reactie kwam na info over stickers, dus dacht dat die scheef zaten. :scratch:
Dat ietsiepietsie verschil zit helaas in het eindstuk, daar valt verder niets aan te draaien.....
Laatst bijgewerkt door minics op 27 nov 2016 12:59, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Het is een Cayman S geworden.....

27 nov 2016 12:58

Beetje buigen dan :wink:

Re: Het is een Cayman S geworden.....

27 nov 2016 13:02

Ja natuurlijk, dat ik dat nog niet gedaan heb.... :bang:
Gaat niet lukken "beetje buigen", daar is grof geschut voor nodig. :wink:

Re: Het is een Cayman S geworden.....

04 dec 2016 13:10

Proficiat met je Cayman. Zéér mooie wagen. De velgen zijn zeker geslaagd en ook de uitlaat ( die inmiddels recht hangt veronderstel ik :D )
De "gele" lichtjes vind ik minder geslaagd. Maar da's smaak ! Ik ben er zeker van dat de wagen goed onderhouden gaat worden. Ik heb mij 2 weken geleden een zwarte Cayman 981 gekocht ( bouwjaar 10/2014). Ik heb de chroom-letters en het Cayman logo verwijderd op de achterklep en vervangen door blinkende zwarte letters. Ook heel geslaagd vind ik. Foto's volgen als ik de achterste ruit en kleine zijruitjes heb laten tinten. Veel veilige kilometers toegewenst.

Re: Het is een Cayman S geworden.....

04 dec 2016 13:22

Bedankt Caymanneke !
Tja, smaak.......Zo vind ik getinte achterruiten weer niet mooi....... :wink:
Maar een Cayman 981, prachtige wagen vind ik dat, (veel) mooier dan een 987. Ben benieuwd naar de foto's , zal je topic hierover volgen.
Gewoon lekker doen wat je zelf mooi vindt, en genieten van je wagen. Jij ook veel :drive: -plezier gewenst!

Re: Het is een Cayman S geworden.....

04 dec 2016 13:54

minics schreef:Afbeelding]

Dit vind ik erg subtiel en mooi! Goed gedaan :thumleft:

Re: Het is een Cayman S geworden.....

31 maart 2017 22:27

Vandaag de Cayman weer uit de winterstalling gehaald en, na een fijn ritje door o.a. Grootschermer en De Rijp , gewassen en in de zomerstalling gezet. We zijn weer klaar voor een nieuw zomerseizoen. Hoewel, moet nog wel even de olie verversen....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door minics op 29 sep 2017 15:34, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Het is een Cayman S geworden.....

03 apr 2017 14:17

Mooi hoor!!

Re: Het is een Cayman S geworden.....

03 apr 2017 19:02

Mooie wagen! En een S blijft in mijn persoonlijke mening altijd net even leuker :D

Re: Het is een Cayman S geworden.....

02 jun 2017 22:21

De Cayman is verlaagd ! Auto is door P. Snel uit Hoorn voorzien van Eibach veren en is daarna door hun uitgelijnd. Het resultaat is :thumleft: , al zeg ik het zelf....
Het is nog steeds geen "Dr. Knauf"-Porsche maar wielkasten zijn nu mooier gevuld. Het scheelt nu zo'n 2,5 cm., weet niet of het in de loop van de tijd nog iets meer
wordt. Maar ik vind het prima zo.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hoe het was zie je een paar foto's hierboven...
Laatst bijgewerkt door minics op 29 sep 2017 15:35, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Het is een Cayman S geworden.....

02 jun 2017 22:43

Lekkerrrrr :cheers:

Re: Het is een Cayman S geworden.....

02 jun 2017 22:56

Perfect,niks meer aan doen

Re: Het is een Cayman S geworden.....

03 jun 2017 19:19

Netjes!! Bij mij zakte hij nog flink in na een paar weken. Daarna weer moeten uitlijnen.

Wat is er overigens mis met je uitlaat? Steekt heel raar ver uit?!

Re: Het is een Cayman S geworden.....

03 jun 2017 19:25

"Mis met je uitlaat" : niets. Dit is een ander eindstuk met betere flow dan het org. T-stuk en grotere gaten....Heb de foto's van voor en na die verandering nog maar eens bekeken, deze steken hoogstens 1cm verder naar buiten. Ik vind het prima.
Edit: meten is weten....deze steekt 0,5 cm verder uit dan origineel.

Re: Het is een Cayman S geworden.....

04 jun 2017 20:33

Heb je ze nu anders afgesteld? Foto's van hierboven steken ze namelijk nog heeel ver uit. Vandaar de vraag.
Normaal lopen ze ongeveer gelijk met de bumper

Re: Het is een Cayman S geworden.....

05 jun 2017 0:34

Er is niets aan af te stellen. Zoals je op pagina 3 van dit topic kunt zien is het eindstuk uit 1 geheel zonder stelmogelijkheid. de eindstukken en de buis naar "het dak van de T" is dus maar 0,5 cm langer dan het org. Het is niet anders.........Of misschien optisch bedrog?
Gesloten onderwerp