Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 10:04



Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Mijn Cayman S 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Mijn Cayman S
Al 6 jaar meelezend op dit forum, al 5 jaar actief forumlid. Ik hoef mezelf daarom ook niet meer voor te stellen lijkt me zo. De afgelopen jaren al enkele foto's van mijn P gepost maar nooit in een eigen topic. Mijn auto heeft wat esthetische veranderingen ondergaan gedurende de laatste 6 jaar en daarom lijkt het me wel leuk om eens wat foto's te plaatsen!

Zo zag mijn Cayman S eruit toen ik m kocht:
67077

Zo blij als een kind en zo trots als een aap met 7......... En dat ben ik nog steeds! Bewust gekozen voor een Cayman ipv een 911 (al vind ik die ook nog altijd prachtig).
Wel vind ik de Cayman te braaf. Daarom de auto wat stoerder willen maken maar ik wist nog niet hoe. Andere velgen, maar welke dan? Totdat ik na 2 jaar velgen zag en dacht 'dat zijn ze!' Na aanschaf ook maar meteen een fotoshoot samen met een vriend gemaakt met de nieuwe velgen. Hier een greep uit de shoot:
55304 67078
55306 55302
55305 67091
55307 67081
55308 55303
67081 67082
55141 67083
Een zeer tevreden mens maar toch... Het moet stoerder kunnen, wel moet het stijlvol zijn. Inmiddels zijn we weer 3,5 jaar verder en kwam ik de smoke achterlichten tegen voor de Cayman. Lang getwijfeld, veel foto's bekeken en nog wist ik niet zeker hoe dit uit zou komen bij een auto met mijn kleur. Uiteindelijk besloten om de gok te nemen en ze te bestellen. Afgelopen weekend heb ik ze gemonteerd en ik ben positief verrast door het resultaat! :cheers:

De nieuwe achterlichten hebben een griijze/zilverkleurige rand en deze kleurt mee met de kleur van mijn auto waardoor het er echt bij lijkt te horen. Op foto is die rand wat meer zilver dan in het echt, maar hier een close up van wat ik bedoel:
67089

En dan ziet het er nu zo uit. Eerst met lichten uit:
67087 67086
Omdat het gisteren nogal regende staat de P wat apart onder de carport, maar ik wilde graag droog staan en zoveel mogelijk licht hebben :roll:

Met (rem)lichten aan is dit het resultaat:
67088

Met dank aan het idee van een medeforumlid ook nog een Porsche banner in matzwart op de voorruit (moeilijk om daar een foto van te maken :scratch: )
67090
Al met al zeer content met de aanpassingen die dat hebben gebracht wat ik wilde, een stoere Cayman. Alle originele onderdelen heb ik nog en hou ik. Mocht ik het over een tijdje beu zijn dan maak ik 'm gewoon weer origineel, maar ik geloof niet dat dat gaat gebeuren :mrgreen:

Aankomend voorjaar weer een nieuwe fotoshoot, die kan ik dan ook weer in dit topic plaatsen. Keep you posted!
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


Laatst bijgewerkt door mbembe op 17 jan 2016 21:23, in totaal 1 keer bewerkt.



17 jan 2016 21:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster RS60 Spyder, Golf GTI 7, ex Porsche Boxster S, ex Golf R32
Bericht Re: Mijn Cayman S
Velgen staan hem zeker goed! Is idd minder lief... foto's zijn ook geslaagd. En die uitlaat? Dat is niet de standaard S-uitlaat toch?
_________________________________________
One life...live it!


17 jan 2016 21:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht Re: Mijn Cayman S
Leuk om te zien hoe je de auto volledig eigen maakt. Prachtige velgen overigens :thumleft:


17 jan 2016 21:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Internationaal Media Advies
Almere
Bericht Re: Mijn Cayman S
Prachtig resultaat!


17 jan 2016 21:23
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Mijn Cayman S
Thx!

De uitlaat is standaard, optie als ik me niet vergis!
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


17 jan 2016 21:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987.2 Cayman S
Roosendaal
Bericht Re: Mijn Cayman S
Die stoerdere look lukt prima zo! Zag die achterlichten laatst in een advertentie op een zwarte. Had ze nog niet eerdere gezien. Vond overigens niet veel mis met het origineel, blijft gewoon een mooie auto. :thumleft:
_________________________________________
"...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."


17 jan 2016 21:28
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Mijn Cayman S
Thx Ruud, nu weet je dat ik gister niet de hele middag met de sticker bezig was :mrgreen:
Wat ik het mooie vind van deze achterlichten is dat het wat moderner oogt dan het rood/witte. Doordat de nieuwe lichten anders ingedeeld zijn maken ze de lijnen van de auto ook anders. Dat alles geeft de auto een betere uitstraling voor mij
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


17 jan 2016 21:34
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Mijn Cayman S
Zo doe je dat dus! Geweldig resultaat, van een al niet lelijke auto naar een nog mooiere. Mods doen 'm goed....


17 jan 2016 21:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Voorlopig op de motor :). ex: Cayman S - 987
Den Haag
Bericht Re: Mijn Cayman S
Mooie foto's :thumleft:


17 jan 2016 22:25
Profiel
PorscheForum Rakker
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)
Gem. Overbetuwe
Bericht Re: Mijn Cayman S
Mooi resultaat! :thumleft:
Wel weer kopje thee; vond je oude velgen ook mooi :D
Uitlaat ziet er standaard uit voor een S, van de foto iig. :wink:

Erg gave foto's :cheers:
_________________________________________
TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!


17 jan 2016 22:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2008 987 Cayman S
Veluwe
Bericht Re: Mijn Cayman S
Goed bezig hoor, mooi om die ontwikkeling te zien met een heel fraai resultaat. De beste greep is toch wel die BBS wielen, staat geniaal. Zitten nog steeds in mijn hoofd om die ook eens eronder te schroeven... De achterlichten bekijk ik graag eens in het echt om definitief oordeel over te vormen 8) Raam banner staat goed! Uit ervaring kan ik je inmiddels zeggen, doe voorzichtig met de hoge druk spuit, bij mij kwam er één letter deels los... :? Wel weer vast kunnen plakken, maar toch... Nooit last van gehad met de stickers op de zijkant...
_________________________________________
Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER


17 jan 2016 22:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Mijn Cayman S
Prachtige Cayman S met super velgen.
Achterlichten vind ik ook mooi staan.
Zijn de velgen 19" ??? en met welke bandenmaat??


17 jan 2016 23:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Mijn Cayman S
Bertjan schreef:
Goed bezig hoor, mooi om die ontwikkeling te zien met een heel fraai resultaat. De beste greep is toch wel die BBS wielen, staat geniaal. Zitten nog steeds in mijn hoofd om die ook eens eronder te schroeven... De achterlichten bekijk ik graag eens in het echt om definitief oordeel over te vormen 8) Raam banner staat goed! Uit ervaring kan ik je inmiddels zeggen, doe voorzichtig met de hoge druk spuit, bij mij kwam er één letter deels los... :? Wel weer vast kunnen plakken, maar toch... Nooit last van gehad met de stickers op de zijkant...

Ja die BBS is wat mij betreft de goede keuze geweest. Ze waren nog nooit onder een Cayman/Boxster gelegd door iemand in NL, B of Dld en mss niet eens in Europa bij mijn weten en er was ook geen enkel bedrijf dat ze eronder wilde leggen. Ik heb veel rechtstreeks contact gehad met BBS Dld om de TüV-rapporten te verkrijgen want ik moest en zou ze onder m'n Cayman hebben. Zelfs met de TüV-rapporten in handen durfde niemand het aan. Wel onder een 911 maar niet onder een Cayman.
Achterlichten staan goed, zeker als de lichten 'aan' zijn. Ik heb veel foto's bekeken en het is echt afhankelijk van de kleur van de auto. Daarom was het ook echt een gok want ik heb geen foto gevonden van een auto met mijn kleur en die lichten.
Auto met de hoge druk spuit? Nou dat gaat bij mij nooit gebeuren :shock: Wel nog bedankt voor de tip van de banner :thumleft:

Porcay schreef:
Mooi resultaat! :thumleft:
Wel weer kopje thee; vond je oude velgen ook mooi :D

Ik vind ze ook nog steeds erg mooi, alleen heb je gaaf en gaver :wink:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


Laatst bijgewerkt door mbembe op 17 jan 2016 23:28, in totaal 1 keer bewerkt.



17 jan 2016 23:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Mijn Cayman S
@Spenkie: zijn idd 19". Achter is volgens mij 265/40? Voor weet ik niet eens meer, is alweer 3,5 jaar geleden.
Ik zoek het voor je op, oké?
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


17 jan 2016 23:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Mijn Cayman S
Zoals al velen geschreven hebben staan de wielen erg goed. De lampen vind ik op de foto's niet echt mijn smaak, maar waarschijnlijk zien ze er in het echt beter uit.

Erg mooie Cayman :thumleft: :thumleft:
_________________________________________
Mvg,

René


17 jan 2016 23:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Carrera, Boxster S 550 Spyder en Cayman S Sport (ex Boxster 2.5 en ex 924).
Bericht Re: Mijn Cayman S
Top die achterlichten en velgen !

Heb de banner ook binnengekregen en ff zitten passen maar ben niet helemaal tevreden. :(
(Materiaal is niet mooi hij is iets te smal - hou links en rechts "ruimte over").
Ga dus binnenkort een nieuwe laten maken bij de stickerboer
_________________________________________
996 Carrera 1998, Boxster S 550 Spyder 2004 en Cayman S Sport 2008.


17 jan 2016 23:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Mijn Cayman S
Wat een gave Cayman! Die bbs ch-r staan super! Denk dat de bandenmaat achter 265/35 is. Dat is de standaard maat naar mijn weten.
_________________________________________
Boxster S '04


17 jan 2016 23:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Mijn Cayman S
boxster550spyder schreef:
Top die achterlichten en velgen !

Heb de banner ook binnengekregen en ff zitten passen maar ben niet helemaal tevreden. :(
(Materiaal is niet mooi hij is iets te smal - hou links en rechts "ruimte over").
Ga dus binnenkort een nieuwe laten maken bij de stickerboer

Ja banner is idd te smal. Toch vind ik het absoluut niet storend in dit geval. Heb er ook over nagedacht om een banner te laten maken zodat ie over de gehele ruit loopt, maar het nadeel daarvan is dat de letters verder gestretcht worden en dan uit proportie zijn. Dat kun je verhelpen door de letters groter te maken waardoor de verhouding weer klopt, maar dan worden ze te dominant/ te groot. Straks lopen ze van bovenkant raam tot het midden :lol:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


Laatst bijgewerkt door mbembe op 18 jan 2016 13:09, in totaal 1 keer bewerkt.



18 jan 2016 0:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MK2 Targa
Etten-Leur
Bericht Re: Mijn Cayman S
Ziet er echt top uit, vooral de velgen zijn super! Achterlichten zijn ook mooi geworden, inderdaad iets meer "bad-ass" maar origineel vind ik ze ook erg mooi. :thumright: :thumleft:


18 jan 2016 12:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Mijn Cayman S
Vind de wielen top, staan echt super.
Die achterlichten :roll:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


18 jan 2016 12:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2008 987 Cayman S
Veluwe
Bericht Re: Mijn Cayman S
mbembe schreef:
Auto met de hoge druk spuit? Nou dat gaat bij mij nooit gebeuren :shock: :thumleft:

Misschien ter verduidelijking; bedoel niet lettterlijk hoge druk spuit, maar dat ding in zo'n wasbox, dat is volgens mij wat anders..? :roll: 8)

boxster550spyder schreef:
Ga dus binnenkort een nieuwe laten maken bij de stickerboer

Ben het met mbembe eens dat ik het niet storend vind in dit geval, maar kijk wel met schuin oog verder naar alternatieven; ben dan ook benieuwd wat je van plan bent en hoe dat er uit komt te zien, wellicht wissel ik dan ook wel... :mrgreen:
_________________________________________
Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER


18 jan 2016 12:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Mijn Cayman S
Cazzo Super Veloce schreef:
Vind de wielen top, staan echt super.
Die achterlichten :roll:

50% positief dus, dat had ik vooraf van jou niet durven verwachten :lol:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


18 jan 2016 13:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Noord-Holland ; 991.1 GT3 en 944 mk1, ex 3.2 Carrera, ex Cayman 987S
Bericht Re: Mijn Cayman S
Prachtige Cayman !! En die wielen zijn inderdaad erg mooi , zeker in combinatie met de kleur van de auto. Welke kleur is dit? Seal Grey? Of is deze donkerder?

Voor wat betreft de achterlichten: Ik blijf het niet mooi vinden, al staat het op jouw kleur auto mooier dan op mijn zwarte. Maar ik vind het iets te veel "Sjonnie" (sorry :wink: ).
De ruit-banner lijkt mij wel mooi staan maar is niet zo goed te zien.
Leuk om te zien dat je de auto een eigen identiteit wilt geven, ik ben ook druk aan het denken wat ik zal veranderen cq. aanpassen. Hou ons op de hoogte, ik ben benieuwd.


18 jan 2016 13:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Mijn Cayman S
Kleur van de auto is meteor grey.

ik wilde idd een Sjonnie-look voorkomen want daar was ik bang voor. Ik ben er voor mezelf uit dat ik het niet 'Sjonnie' vindt en juist iets speciaals aan de auto toevoegt, maar daarover mogen de smaken verschillen natuurlijk :wink:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


18 jan 2016 13:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Mijn Cayman S
mbembe schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:
Vind de wielen top, staan echt super.
Die achterlichten :roll:

50% positief dus, dat had ik vooraf van jou niet durven verwachten :lol:

Ja, we maken stappen :thumleft:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


18 jan 2016 14:13
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.