Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 13:14



Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Voorstellen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991 S, ex 997 C4, ex: 996 C4S
Gelderland
Bericht Re: Voorstellen
Leuk om je verhaal te lezen. Ik heb ooit het genoegen gehad een ronde op Weissach mee te rijden in een Pan Turbo, fenomenaal geluid en wat een trekkracht. Absurd. En daar mag jij dus dagelijks van genieten :drive:

Oh en wat betreft dat inruilen van de Benz op een 911 of Cayman....Ik denk niet dat er iemand hier is die je dat gaat afraden :wink:


05 aug 2017 17:06
Profiel
PorscheForum Rakker
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)
Gem. Overbetuwe
Bericht Re: Voorstellen
Mooi Nard dat je Panamera goed bevalt en je gevoel voor Porsche aangewakkerd heeft. :thumleft:

Je hebt nu een echte vierzits sportwagen en als ik me er (net als de op de eerste pagina, samen met Mbembe) tegen aan mag bemoeien, zou ik zeggen: 'ga dan ook voor een echte tweezits; de heerlijk rij- en sturende Cayman!'. :mrgreen:
_________________________________________
TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!


06 aug 2017 9:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Voorstellen
Amen brother!
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


06 aug 2017 14:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Voorstellen
Porcay schreef:
Mooi Nard dat je Panamera goed bevalt en je gevoel voor Porsche aangewakkerd heeft. :thumleft:

Je hebt nu een echte vierzits sportwagen en als ik me er (net als de op de eerste pagina, samen met Mbembe) tegen aan mag bemoeien, zou ik zeggen: 'ga dan ook voor een echte tweezits; de heerlijk rij- en sturende Cayman!'. :mrgreen:


Mooi advies. Laatst bij de Porsche dealer een Cayman s Black Edition gezien. Die was echt helemaal stoer. Wat een fantastisch mooi exemplaar. Maar de 911 blijft ook kriebelen. Vind persoonlijk een 997 echt een aantrekkelijk model.


06 aug 2017 20:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Voorstellen
Even een plaatje van die Cayman S Black Edition die dan in plaats van de CLS zou komen: Afbeelding


Ook maar direct een plaatje van de CLS 500: Afbeelding


08 aug 2017 18:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Voorstellen
Ik zou het wel weten... :wink:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


08 aug 2017 18:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Voorstellen
Dus toch niet 'te hoog gegrepen'? ;-)
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


08 aug 2017 20:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Voorstellen
Targa Floriaan schreef:
Dus toch niet 'te hoog gegrepen'? ;-)


Nou, de Panamera Turbo was te mooi en te perfect om te negeren. Die kon ik gewoon niet weigeren. Maar het is absoluut een fantastische auto met zoveel brute kracht. Een "gewone" 4,8 was ook al ruim voldoende geweest.


08 aug 2017 21:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Voorstellen
Als het kan, waarom niet :-) Veel plezier ermee!
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


08 aug 2017 21:54
Profiel
PorscheForum Rakker
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)
Gem. Overbetuwe
Bericht Re: Voorstellen
Hoi Nard,

Check even heel goed wat de uitvoering van de Black Edition is.
In Nederland en volgens mij ook in Duitsland is het een standaard Cayman met 2.7 motor en geen S met 3.4.
De Black Edition is erg mooi......maar wel een van de marketingtrucje van Porsche. Je kunt ook gewoon een zwart-zwarte auto bestellen.......

Ps vergeleken met de Merc zou ik het wel weten.........ook met een 2.7 motor (was mijn tweede Cayman, eerste 981 en een top auto!).
_________________________________________
TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!


08 aug 2017 22:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Voorstellen
Even een update. Inmiddels zowel de Panamera Turbo als de CLS 500 verkocht. Ik kreeg op beide auto's een te goed bod om nee tegen te zeggen. Daarnaast haalt mijn zoon van 17,5 binnenkort zijn rijbewijs en waren dat geen "beginnersauto's". Inmiddels voor mijn zoon wel al een leuke beginnersauto gekocht (Nissan). Kan zelf dus iets leuks voor erbij zoeken. 997 heeft voor nu mijn eerste voorkeur. Of een meer dan perfecte 996 kan wellicht ook. Maar geen haast en niets moet/alles mag. Voordeel: ik hoeft niets in te ruilen en er hoeft ook niet eerst iets weg.


21 jul 2019 14:29
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.