Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Aangenaam: Onderblok in een 996 Carrera 2

23 jul 2018 19:03

mark996 schreef:ook nog, ik ben abuis! maar was dat ook wetenschappelijk onderbouwd? Anders houd ik het hierbij hoor..:)

Als je in het donker een lekke band wilt wisselen, weet je waar het wielslot zit.. :-)

Re: Aangenaam: Onderblok in een 996 Carrera 2

23 jul 2018 19:48

Tenzij je een pompje met spul hebt waarmee je de band alleen kunt oppompen (om daarna naar de dealer te rijden voor een wissel). Ik heb dus geen reserveband meer (en ik had dit er ook niet in zitten in beide 996-en vanwege gewicht en ruimte). Dus dan moet de punt juist weer naar het ventiel gericht zijn, want daar moet ik naar zoeken bij een lekke band. Daar gaat de wetenschap..:)

Re: Aangenaam: Onderblok in een 996 Carrera 2

23 jul 2018 20:38

996Tom schreef:
mark996 schreef:ook nog, ik ben abuis! maar was dat ook wetenschappelijk onderbouwd? Anders houd ik het hierbij hoor..:)

Als je in het donker een lekke band wilt wisselen, weet je waar het wielslot zit.. :-)


Iedereen heeft een telefoon met een zaklamp bij zich tegenwoordig, dat argument lijkt me achterhaald. je boutadapter vinden, dat lijkt me een groter probleem voor de meesten die nooit een wiel van hun auto halen. :wink:
Plaats een reactie