Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 25 apr 2024 22:35



Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
V8 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht V8
Hallo allemaal,

Ik ben Moes 28 jaar geboren getogen in Rotterdam en sinds een maand trotse eigenaar van een Cayenne S 4.5 uit 2003 met pas 205000 op de teller (orgineel) tech-art uitlaatsysteem en van alles en nog wat maaaarrr nog niet echt kunnen genieten ivm bepaalde meldingen die ik in deze maand al heb gekregen. Dat is bv de Check coolant level omdat koelvloeistof ergens weer eruit gaat moet nog kijken waar en wat precies. Melding van mijn achterklep, dat die elke keer als ik optrek gaat piepen dat hij open is. Mijn knipperlichten rechts doen het compleet niet. Xenon moet ik soms een klein tikje geven zodat hij aan gaat ennn getik/gerommel bij de middenconsole ergens in of achter waar dan ook. Ow jaa en mijn 2e sleutel werkt niet als ik de knopjes indruk, ik kan wel alle ramen opendoen via de sleutelgat maar als ik de auto probeer te starten staat er immobilizer active. Dat was mijn lijstje voorlopig. Alvast bedankt allemaal hoop hier veel geholpen te worden en natuurlijk te helpen..(hoe zet ik een foto:)))???


28 okt 2016 22:10
Profiel
Bericht Re: V8
Welkom Moes, veel plezier met je KJN :D
Maar je moet zo te lezen wel eerst een paar probleempjes oplossen. Er zijn er hier vast wel die je daarbij met advies kunnen dienen. Er staat trouwens ook best wel het e.e.a. al te lezen hier op het forum. Zoals ook over het plaatsen van foto's Het handigste vind ik als je de foto's eerst upload naar je eigen album en van daaruit in je bericht zet, maar er zijn ook andere manieren.Heb zelf helaas geen KJN dus kan je daarmee niet helpen. :drive: :thumleft:


28 okt 2016 22:29
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MK2 Targa
Etten-Leur
Bericht Re: V8
Welkom!

Word inderdaad een hele klus zo te lezen. Paar dagen geleden heeft een andere KJN rijder zich met hetzelfde coolant probleem gemeld. ... ff de zoekoptie gebruiken en je weet wat je aan de hand hebt, denk ik.

Succes! :thumleft:


28 okt 2016 22:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: V8
Welkom, gebruik de zoekfunctie en typ 'foto's plaatsen'. Komt het vast en zeker goed :salut:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


28 okt 2016 23:21
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: V8
Er komen niet veel KN eigenaren voorbij hier, maar degenen die zich melden hebben zelden een probleemloze auto :scratch: welkom hier, succes met het oplossen en hopen dat je daarna een lekkere rijdersauto overhoudt.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


28 okt 2016 23:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: V8
Welkom Moes! Met al die problemen klinkt dat als een teruggedraaide teller... Staat er niet 410.000 km op? :?
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


28 okt 2016 23:54
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: V8
Mensen allemaal bedankt voor jullie reacties, ik ga inderdaad even goed alles doornemen hier, zo te zien zijn er genoeg mensen die gelijk een hulpje willen zijn, dus dat komt vast en zeker goed. Ja over mijn waslijst gesproken, belangrijkste is natuurlijk eerst de coolant melding en al die andere zijn misschien wat kleine kluswerkjes. In ieder geval ben ik alsnog blij dat het een heerlijk rijdende en soepel schakelende snelle KJN is met ook een heerlijk gebrul..


29 okt 2016 3:14
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: V8
Erwin996 haha nee gelukkig niet, ik heb het laten checken dus ik denk dat het toch standaard KJNziektes zijn en uiteraard speelt bouwjaar daar ook een grote rol in


29 okt 2016 3:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: V8
Wat Horn zegt was ook het eerste wat in mij opkwam. Alleen dacht ik het nog maar even voor me te houden om je niet meteen de moed in de schoenen te laten zakken :mrgreen:

Vind het wel typisch dat er zoveel problemen zijn, hoop dat jij die van jou snel opgelost hebt :salut:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


29 okt 2016 8:56
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: V8
Haha ja het is voorlopig veel zoeken en lezen en bij een vriend van mij gaat ie op de brug, dus ik zie wel wat ik allemaal tegenkom:)


29 okt 2016 12:49
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: V8
Oei coolant level. Kan je ook zien waar het druppelt? Als je mazzel hebt is het een t-stuk. Bij pech, zoals ik en vele hebben gehad zijn het de koelbuizen. Foutje geweest van porsche om daar plastic voor te gebruiken, maar dat lossen ze nu op met een aluminium upgrade. Kosten rond 1500 euro inclusief plaatsen. Achterklep melding is waarschijnljjk makkelijk op te lossen door de sensor te verschuiven. Staat ergens hier op het forum! Als de koplampen of knipperlichten het af en toe niet doen zou ik de stekkertjes eerst eens goed schoonmaken en inspuiten met contactspray. Kan een hoop verhelpen.

Oja welkom op het forum. :-)


21 nov 2016 12:38
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 11 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.