Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 18:31



Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Boxster/RS5 introductie 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Boxster/RS5 introductie
Hi allemaal,

Nadat ik al een paar jaartjes lid ben op het Audi forum, moet ik mij nu ook hier maar eens voorstellen:

Ik ben Joel en woon/werk in Dubai. Ik heb altijd Audi gereden (ook nu heb ik nog een Audi RS5), maar sinds een paar weekjes ben ik ook de trotse eigenaar van een Boxster GTS uit 2016. Nu zal ik niet zo snel mee kunnen doen aan de events en meetings (is mij iets te ver rijden ;)), maar ik hoop hier mijn mijn Porsche kennis te kunnen vergroten.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


10 apr 2017 13:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: Boxster/RS5 introductie
Joel, mooie droge omgeving (wel veel stuifzand) en prima weer voor de (hobby) auto`s :thumleft: dan nog maar te zwijgen over de nieuwe aanwinst, wat een mooie combinatie van en is de auto. dat niet meedoen aan evenementen is kul natuurlijk, jullie hebben daar prachtige wegen met zeer weinig snelheidcontrole`s en op sommige stukken heel belangrijk. IRAK, IRAN en Syriƫ (jij hoeft maar door 2 van de 3 apelanden) zijn toch wel landen waar je ff wel wat snelheid moet maken zo nu en dan :wink: . het is maar 6600 km ongeveer dus waar hebben we het over, vroeger deed ik daar 14 dagen over. dus mogen we je verwachten bij een van onze uitmuntende evenementen?? :cheers: veel plezier van je mooie wagenpark en drive safe.
_________________________________________
Picasa album


10 apr 2017 13:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Boxster/RS5 introductie
Welkom.

Gave combi hoor. :thumleft:
Afbeelding
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


10 apr 2017 13:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Boxster/RS5 introductie
Welkom, 2 mooie auto's :thumleft:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


10 apr 2017 19:50
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Boxster/RS5 introductie
Taxi Hans schreef:
jullie hebben daar prachtige wegen met zeer weinig snelheidcontrole`s en op sommige stukken heel belangrijk.


Dat valt vies tegen hoor, op de meeste grote wegen waar je het gaspedaal kan intrappen staat er elke 500m een paal :?

Maar binnenkort staat er een tripje naar Jabal Al Jais gepland (google maar eens) en daar kan je erg leuk rijden. Dus verwacht snel een verslag :mrgreen:


10 apr 2017 21:22
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Boxster/RS5 introductie
Mooie bolides heb je daar, gelukkig is de benzine daar niet zo prijzig... :drive:


04 mei 2017 21:27
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.