Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 apr 2024 20:58



Antwoord op onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Aspirant rijder vraagt raad 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987 S
Bericht Aspirant rijder vraagt raad
Dag allemaal,
Ik ga morgen een proefrit maken in een zwarte 997 die bij seldenrijk staat. Als deze bevalt wil ik een akk laten doen. De auto heeft een relatief hoge km stand (172k km). Zijn er nog tips voor de proefrit en de akk? Ik zat aan pc Leusden te denken ivm afstand. Ik hoor het graag.


28 apr 2017 20:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
die zwarte staat er al een tijdje heb er veel mensen een rondje mee zien rijden maar hij blijft iedere keer staan. bekijk hem goed van alle kanten en laat zeker een AKK doen, er lopen niet zo heel veel mensen daar rond met verstand van dit soort voertuigen. (erg weinig zeg maar) doe met mijn verhaal wat je wilt, ik heb al genoeg gezegd.
_________________________________________
Picasa album


29 apr 2017 10:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
zag je om 11.10 wegrijden ben benieuwd hoe hij bevalt, zat er benzine genoeg in of moest je bij de eerste bocht al tanken ?? :mrgreen:
_________________________________________
Picasa album


29 apr 2017 11:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987 S
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
Dag Taxi Hans, ben vanochtend even wezen kijken. Oh historie is wel compleet. Staat er verder gezien km stand best net bij. Heb even wat rekeningen gefotografeerd, mogelijk eens nagaan of de benodigde modificaties hebben plaatsgevonden. Werd trouwens dezelfde ochtend gebeld dat er meer geïnteresseerden waren;).


29 apr 2017 11:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987 S
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
Dat was waarschijnlijk de andere geïnteresseerde. Ik reed om 930 weer richting huis)


29 apr 2017 11:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
dan heeft de andere een heel kort rondje gereden die was met 15 minuten weer terug :mrgreen:
_________________________________________
Picasa album


29 apr 2017 11:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
AKK zou ik bij Robert Visser laten doen, ipv pc Leusden. Succes met je zoektocht :thumleft:


29 apr 2017 13:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
LEEUWARDEN
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
Vriend van mij was ook geïnteresseerd. Heb hem wat vragen gesteld zoals idd info omtrent de diverse mogelijke mods.
Hij heeft deze vragen aan hen gesteld echter men wist niet waar hij het overhad.
Betreffende persoon is vervolgens niet meer wezen kijken :roll:


29 apr 2017 20:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987 Boxster Spyder, 991.1 GT3, ex Cayman GT4, Macan S diesel, 944, ex Cayman 981 GTS, ex 997, ex 911 3.2
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
Waarom zijn er modificaties 'benodigd'..? Heb een 997 gehad, die had geen enkele modificatie, was niks mis mee (niet bij Seldenrijk gekocht). Wat Hans over Seldenrijk laat doorschemeren is zeker een extra reden om een AKK te laten doen. Maar interesse laten schieten omdat er een zekere hype over mods heerst vind ik onzin. Er zijn al diverse adressen voor AKK genoemd maar denk ook aan vd Gugten, hoort zeker in het rijtje thuis. Succes met de zoektocht :mrgreen:


29 apr 2017 21:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987 S
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
Dag allemaal,

Heb besloten om toch nog even verder te kijken. Was tenslotte ook de eerste die ik gereden heb, wat vergelijking lijkt me niet slecht. Wat me trouwens erg stoorde aan de 997 bij seldenrijk was dat hij erg trilde tussen 100/120. Voor en proefrit vrij vervelend. Men gaf aan dat dit kwam door het lange stilstaan. In Maarssen staat nog een grijze uit 2005. Lage km stand 83k km. Kent iemand deze auto?

Gr een enthousiasteling


01 mei 2017 7:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
BMW E30 M3
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
Grijs met blauw lederen interieur? Van een particulier? Heb er toen niet in gereden maar staat er al sinds juli augustus vorig jaar als het dezelfde betreft. Had toen condens aan de binnenzijde van de koplampen. Ik werd er niet hebberig van.


01 mei 2017 16:24
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
Beetje trilling in stuur is toch geen reden om hem te laten staan? Komt er wel uit in een beetje AKK. KRKB'tje. Kijken rijden keuren beslissen. Niet te moeilijk doen, het is maar een auto. Geen ruimteschip....
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


01 mei 2017 17:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
Wou net zeggen, bij de boxster stond het stuur scheef met de proefrit. Tijdens het onderhandelen er over gehad en Hij is voor aflevering netjes uitgelijnd, met rapport erbij en hij stuurt top.

Maar op zich wel logisch dat je wat vergelijking wil. Suc6 met de zoektocht!!
_________________________________________
Ergens ben je nergens.


01 mei 2017 17:19
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
Twello13 schreef:
Dag allemaal,
Ik ga morgen een proefrit maken in een zwarte 997 die bij seldenrijk staat. Als deze bevalt wil ik een akk laten doen. De auto heeft een relatief hoge km stand (172k km). Zijn er nog tips voor de proefrit en de akk? Ik zat aan pc Leusden te denken ivm afstand. Ik hoor het graag.

uuuhhhh niet helemaal netjes maar jullie moeten het toch weten. ben er achter gekomen dat deze 997 maar een halve 997 is, verder vermeld ik niets maar blijf weg bij deze auto. zelfs als project niet helemaal geschikt zeg maar. :oops: :oops:
_________________________________________
Picasa album


05 mei 2017 11:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C2, 1998
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
Hoeze een halve. Ik lees hier nu: een 996 met een 997 front.


05 mei 2017 15:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
997 met motor 996 en veel mee "getest" :evil:
_________________________________________
Picasa album


05 mei 2017 15:20
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
tja, met zulke occasions doe je je naam wel eer aan... :salut:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


05 mei 2017 18:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
slaat waarschijnlijk op zijn klanten :pale:
_________________________________________
Picasa album


05 mei 2017 19:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987 S
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
Er zat inderdaad een factuur bij de papieren die leek op een factuur van een motorruil. Mij werd verteld dat het waarschijnlijk een revisie betrof. Was een wat onduidelijk verhaal.


05 mei 2017 19:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987 S
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
Dag iedereen. Ik heb mijn zoekscope wat verbreed en kijk nu ook naar een mooie cayman s mk1. Er staat er nu een in meteren. Heeft iemand deze auto gezien of gereden toevallig? Ik hoor het graag


24 dec 2017 16:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Noord-Holland ; 991.1 GT3 en 944 mk1, ex 3.2 Carrera, ex Cayman 987S
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
Kijk, de zoektocht duurt nog voort. En "verbreed" naar een Cayman S mk1, goede keus hoor :wink: .

Misschien kun je iets meer melden over deze Cayman? Zo is het wel heel lastig iets te zeggen....Heb je een link van de advertentie ?
Hoe dan ook, succes met de zoektocht.


24 dec 2017 17:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987 S
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
Zo inderdaad wat duidelijker wat ik bedoel.
http://www.autotrader.nl/auto/porsche-c ... thirdparty


24 dec 2017 17:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Noord-Holland ; 991.1 GT3 en 944 mk1, ex 3.2 Carrera, ex Cayman 987S
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
Ik ken het bedrijf en de auto niet. Ziet er zo niet verkeerd uit, al vind ik de gemonteerde achterspoiler (niet origineel) niet mooi. Maar is kwestie van smaak.
Zitten er opties op die je per sé wilt? Achteraf opties plaatsen kan duur zijn. Verkoper noemt " sportonderstel" en "speciaal uitlaatsysteem". Zijn dit org. P optie's of achteraf geplaatst?

Laat altijd een AKK doen :!: (bij een ander bedrijf (liefst een die wel bekend is met Porsches) dan verkopend bedrijf.)


24 dec 2017 17:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
Ik weet niet maar als ik de auto zo zie zou ik er niet voor gaan.

Verder ken ik de auto niet.

Succes met de zoektocht.
_________________________________________
Mvg,

René


24 dec 2017 17:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Aspirant rijder vraagt raad
Wel handig om dan te vermelden wat jouw dit onderbuikgevoel geeft. Daar heeft de geïnteresseerde nu het raden naar. Tenzij het zeer persoonlijk is.


24 dec 2017 17:40
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 59 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.