Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 14:09



Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Mijn 2e Poor man's Porsche... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
Bericht Mijn 2e Poor man's Porsche...
Jaren lang heb ik genoten van mijn VW Karmann Ghia uit '69. Deze auto had destijds de bijnaam Poor Man's Porsche en was de eerste sport coupe van VW met de prachtige lijnen van Ghia. In april heb ik deze omgewisseld voor een andere Poor Man's Porsche. Ditmaal een Porsche Boxster uit '97.

Afbeelding

Dus nu er een Porsche logo voor de deur staat ook tijd om lid te worden van dit forum!

En dat blijkt direct al nuttig. Want afgelopen weekend direct veel kilomters gaan maken in de Ardennen en blijkt mijn kersverse aankoop last te hebben van het 'krakende en bonkende geluid' zoals beschreven in deze post : viewtopic.php?f=5&t=42779&p=1118936&hilit=mgb#p1118936

Omdat het bonk geluid en tik gevoel bij sturen alleen aanwezig is na minimaal half uur rijden en vooral bij hobbelige wegen, is verdachte onderdeel de spoorstang / axiaalkogel. Zoals in topic hierboven te lezen. Lijkt dus qua kosten en werk te overzien en wil proberen dit zelf te doen. Mijn eerste sleutelactie aan een Porsche....nog tips? Twijfel vooral of ik de spoorstang aan de binnenkant bij los krijg. Heb de beschikking over een brug, dus kan overal wel lekker gemakkelijk bij.


01 mei 2017 23:13
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.