Pagina 1 van 2

Even voorstellen...

Geplaatst: 28 mei 2017 7:09
door Huey204
Even voorstellen:
Hallo Porsche liefhebbers, ik ben 60 jaar, gehuwd en 4 kinderen in de leeftijd van 11 t/m 19. Waarvan 3 meisjes en een jongen. Vlieger van beroep. Woon in NH.
Had eerder (1982) een Porsche 911E Targa 1973. Helaas verkocht in 1985. Droom alweer jaren van een 911. In Januari 2017 een in Arizona gekocht. Ocean blue en Tan leather interieur. Deze 911 Carrera Coupe geïmporteerd uit de USA, net geregistreerd, komt Navigatie in, koplampen aangepast en achteruitrij camera gemonteerd. Naast mijn Harley en een Boeing Stearman is de Porsche 911 voor mij een "dream come true".
Ik sleutel graag zelf en heb ook de 911 vroeger totaal opnieuw opgebouwd.

Ik hoop in de toekomst meer te leren over de 996 en met velen van jullie deze hobby en passie te delen op toekomstige Porsche gerelateerde evenementen.

Hartelijke groet,

Huey204

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 28 mei 2017 9:36
door minics
Welkom op het PF en gefeliciteerd met je "nieuwe" Porsche, Huey204.
Ik woon " in de buurt" en ben werkzaam in de zelfde branche (vlieg je nog actief op je 60ste :wink: ?) dus misschien nog eens tot ziens of horens.

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 28 mei 2017 13:00
door Huey204
Jazeker, in het buitenland 4 op en 4 af...kan het niet laten. En zit vaak op Texel bij mijn Stearman

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 28 mei 2017 13:53
door horn
Welkom. Stearman, moest hem even googlen, wat een gaaf ding! :thumleft:

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 28 mei 2017 16:09
door minics
Afbeelding
Boeing Stearman N1944S (foto aangepast :wink: )

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 28 mei 2017 16:43
door Huey204
Ik heb de N1944S een witte, wil hem nog gaan spuiten. Mocht je willen vliegen kijk dan op www.livelylives.com/events. Anders moet ik misschien eens een Porsche treffen organiseren op Texel met vliegen erbij...:-)

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 28 mei 2017 17:11
door minics
Hier is je eerste aanmelder voor Porsche treffen met vliegen erbij !!

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 28 mei 2017 17:16
door Huey204
Klopt minics, die is van mij...daarnaast heb ik nog de PH-UEY thuis staan. Die gaat 13 juni "uitgeleend" naar het aviodrome. Als je wilt vliegen moet je even naar de website van livelylives. Kan nog 17 Juni...:-) krijg je korting 10%..:-) Moet je wel met de Porsche komen...:-)

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 29 mei 2017 15:09
door AirBus
jeetje wat gaaf zeg! Welkom!

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 29 mei 2017 15:26
door onderblok
Hartelijk welkom, welke model/jaar is de 996?

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 29 mei 2017 15:57
door Master Ken
een ruik een nieuw topic....... :mrgreen:

Welkom op het forum!

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 29 mei 2017 16:22
door Huey204
Dank je wel allemaal, het is een 996 uit Februari 1999. Ik wilde een keer het hele USA proces doorlopen, aankoop, vervoer, ocean freight, inklaren, aanpassen en ophalen. Kan niet wachten tot 6 Juni, ik kom dan terug uit Kazahkstan en ga direct vanaf Schiphol hem ophalen bij SCL Rotterdam om 15:00 . Dan via Den Haag naar Noord-Holland. Zal anders rijden dan een 911 Targa uit 1973. Wellicht dat ik nog een Cabrio uit de USA haal. Grootste voordeel, geen roest en heel netjes behandeld. Kijk er enorm naar uit.

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 30 mei 2017 17:43
door mbembe
Welkom, leuke hobby's heb je zeg!

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 30 mei 2017 19:45
door Huey204
Hallo Mbembe, tja ik zie het maar als mijn slingers...:-)

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 31 mei 2017 17:57
door Marquez93
Welkom huey204,
Veel plezier met je P. En hier op het forum. :drive:

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 31 mei 2017 19:01
door Huey204
Dank je wel Marquez93.

Heb net een double din swiss audio V131 in laten bouwen bij SCL, probeer een foto te plaatsen maar was daarin niet succesvol, staat wel in mijn album. Ga hem 6 Juni uitproberen als ik de 996 op ga halen, ritje Schiedam - Anna Paulowna. Kan niet wachten...:-)

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 31 mei 2017 19:47
door vaudi
Kijk, dat zijn nog eens vooruitzichten. Als een jongen zo blij. (positief bedoeld hoor :D )
Weet wat het is en ervaar het nog steeds als ik er af en toe met de 911 erop uit mag.

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 31 mei 2017 20:24
door Huey204
dacht dat ik gelukkig was met mijn BMW750i maar dit is echt "net effe lekkerder"..:-)

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 31 mei 2017 20:40
door robert987
Nice! Het heeft wel een wat , zo'n USA import traject. Veel plezier ermee.

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 31 mei 2017 21:20
door mbembe
Huey204 schreef:Hallo Mbembe, tja ik zie het maar als mijn slingers...:-)

:thumleft: :cheers: :cheers:

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 31 mei 2017 22:55
door minics
Huey204 schreef:
........... foto.......... staat wel in mijn album.


71080

Dat ziet er goed uit ! Ook al mooie poolknop zie ik, lijkt wel die van Function-f1rst.

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 01 jun 2017 7:04
door Huey204
dank je mimics....

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 05 jul 2017 21:35
door Huey204
Eindelijk heb ik 6 Juni mijn Porsche op kunnen halen. Inmiddels er al 1500 km op zitten en hij bevalt me prima. Rijd echt als nieuw met slechts 113.000 km op de teller. Het importeren is mij enorm meegevallen. Weliswaar geen echte besparing maar wel een hele mooie originele auto die er echt als nieuw uitziet.
Jammer dat mijn airbag lamp blijft branden na inbouw swiss audio navigatie maar dat lossen we wel weer op.
Ik zet de foto's in mij album en ga proberen ze te vermelden.

Alhoewel het geen 911 Targa is uit 1973, is de rijindruk van de 996 mij enorm meegevallen en ben ik er enorm blijk mee. Wat een pracht auto.

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 06 jul 2017 0:56
door minics
71272

Ziet er goed uit, veel :drive: plezier met de 996 !

Re: Even voorstellen...

Geplaatst: 09 sep 2017 13:07
door Huey204
Inmiddels 3 maanden verder en 3000 km op de teller gezet inclusief een ritje Denemarken, Billund. Geen grote problemen gehad. Airbag lampje, bleek een overgangsweerstand onder de passagierstoel. Op laten lossen bij Bossen & de Bakker, Noord Scharwoude en een nieuwe reserve sleutel erbij. Verder voldoet de Porsche prima, hoewel eerst gereserveerd is mijn vrouw nu ook besmet met het "P" virus. Zie album, weet nog steeds niet hoe de foto hier te krijgen...:-)
Geen spijt van mijn Amerikaanse import 996.

Afbeelding Afbeelding

mod by horn: klik op 'wijzig' om te zien wat ik gedaan heb :salut: