Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 11:21



Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Voorstel ronde 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Voorstel ronde
Beste Porsche liefhebbers, ik ben Maurice, van jongs af aan al Porsche liefhebber. Helaas tot op de dag van vandaag alleen nog de schaal modellen en de lego GT3 versie in mijn bezit ;-)

Nu jaren later (40 geworden) zoekend naar de eerste Porsche (1:1 schaal) om aan te schaffen.
Ik ben opzoek naar een Porsche Cayenne 3.6 V6 (bouwjaar rond 2007). 2 Jaar geleden een proefrit gemaakt in een 3.2 Cayenne en sinds die dag krijg ik de auto niet meer uit mijn systeem ;-).

Momenteel rij ik met een Audi A4 3.0 V6 Quattro cabriolet, een hele fijne auto. Auto's en met name sleutelen aan auto's is een hobby van mij, met name het sleutelen en oplossen van storingen vind ik erg leuk om te doen. Met Audi's kan ik lezen en schrijven (in het bezit van de originele rosstech software VAG), voor het wisselen van een distributie riem of nokkenas ketting draai ik me handen niet om.

Porsche is voor mij een heel nieuw gebied, ik denk dat het kwa techniek niet veel zal afwijken van audi, uiteindelijk gebruiken ze elkaars motoren en onderdelen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met wat aankoop adviezen voor de 3.6 V6, zijn er punten waar je op moet letten? Heeft de 3.6 V6 dezelfde distributie ketting problemen als de Audi en VW motoren?

Groeten Maurice


24 jul 2017 2:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 914-6 Nu Boxster 986.
Tolbert. Groningen.
Bericht Re: Voorstel ronde
Welkom op het forum Maurice en veel plezier met je zoektocht. Als het zover is zien we de foto's wel op het forum. :thumleft:


24 jul 2017 6:20
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Brabant - Westland
Bericht Re: Voorstel ronde
Welkom!! Have fun met je eerste Porsche!
_________________________________________
924 Track '84

Ex: 924 Turbo Targa '80
Ex: 986 Boxster S '01

Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.


26 jul 2017 19:27
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.